Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Men vil vel ikke påstå at det var noe stor film, de siste to minutene kom jo heller ikke som en bombe for å si det sånn.

 

Akkurat det kommer vel veldig ann på om hva du har sett og lest på forhånd ;)

 

Det er klart, jeg burde ha skrevet at jeg ikke har lest boka eller hørt noe om det slutten. Men var jo ikke så veldig vanskelig å skjønne hva som kom til å skje for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vil vel ikke påstå at det var noe stor film, de siste to minutene kom jo heller ikke som en bombe for å si det sånn.

 

Akkurat det kommer vel veldig ann på om hva du har sett og lest på forhånd ;)

 

Det er klart, jeg burde ha skrevet at jeg ikke har lest boka eller hørt noe om det slutten. Men var jo ikke så veldig vanskelig å skjønne hva som kom til å skje for å si det sånn...

Tja, jeg vet ikke om jeg vil si det. Darabont skal ha takk for at han våget å være utradisjonell - det gjorde hele forskjellen i min bok. Studioet ville nok helst sett en slutt som var mer "wholesome".

Endret av Montag
Lenke til kommentar

"What drove the man from here. To here?"

Om ikke dette gir inntykk for å lage et "helt" ut av Bush så vet ikke jeg. Som om han vil gjøre det "rette" for sitt land, og at han har hatt det tøft i veien dit osv osv...bare for å lage sympati for Bush.

 

Disse president filmene er ikke uvanlige når en president avslutter deres tid i The White House. Og alle av dem har akkuratt det samme oppskriften.

 

 

Den ja. AvidG er vel anti-Bush,som så mange her i Norge.(er ikke pro-Bush jeg da. Bare så det er sagt.)

Dem der var unødvenig å forsøke å henge meg ut. Jeg er fra America og har full rett å ha mine egne meiner.

Men likevel sier du at er ikke pro-Bush, men så følte du å katagorisere meg var rettferdig? Fuck you.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Tja, jeg vet ikke om jeg vil si det. Darabont skal ha takk for at han våget å være utradisjonell - det gjorde hele forskjellen i min bok. Studioet ville nok helst sett en slutt som var mer "wholesome".

 

Studioene liker nok en happy ending ja, noe de dessverre ender opp med alt for mye av tiden etter min mening. Men likevel så forventet jeg ikke det denne gangen, men var en følse jeg fikk når jeg satt å så filmen og den ble jo ytterligere forsterket når slutten kom. Det gjorde filmen litt bedre, men ikke såpass at jeg kommer til å dytte BDen i spilleren igjen med det første.

 

Eller skal sies at det var jo en liten happy ending i filmen, den jeg la i spoileren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...