Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Glem det, trodde ikke at den gikk på kino nå om dagen, my bad.

-

Så Ultraviolet her i går, visstnok unrated-utgave. Den var noe sånn som 8min lenger, ikke at jeg la merke til noe kjempe forskjell. Nå skal det sies at det er en stund siden jeg har sett den vanlige utgaven. Mener jeg leste noe om en to timer lang utgave. Er det bare rykter? Har den kommet ut? Skal den komme ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært morsomt om Jay var litt mer aktiv, han satt jo bare der og ble snakket om. Kunne også kuttet litt ned på Prince historien sin, tok litt tid før det kom til noe stort poeng syntes jeg, var det samme om igjen og om igjen.

7785934[/snapback]

 

Prince historien er den dårligst han har tror jeg, den blir også for lang som du sier. Så den hoppet jeg over når jeg så den andre og tredje gangen :)

 

Ultraviolet tror jeg nok det kan ta sin tid til vi får se Kurt Wimmer sin versjon, hvis vi noen gang får se den versjonen noe jeg tviler sterkt på for å si det sånn. Jeg tror nok han er ferdig med Ultraviolet...

 

Det skal vel være enda 30-40 minutter som studio klippet vekk for å få en PG13 vennlig versjon, ettersom de tok over kontrollen av filmen...

Lenke til kommentar

London-showet var veldig underholdende, mange gode spørsmål og kommentarer, men likevel synes jeg den første filmen er best. Det var dog noen utrolig morsomme øyeblikk fra publikum i 2ern, som nesten er morsommere enn det Smith snakker om. ^^

 

Det var dog noen øyeblikk hvor digresjonene ble for åpenbare, jeg merket at Dora the Explorer-praten ikke bare var totalt irrelevant, men også virket litt planlagt.

Lenke til kommentar
Mer 300 snacks. En del TV-spots for filmen. Ikke så mye nytt, men får nå slengt inn noen nye scener hist og pist. Liker spesielt kommentaren på slutten av TV-spot 1.

7789156[/snapback]

 

Desto mer jeg leser tegneserien, desto mer ser jeg hvor umenneskelig tro filmen kommer til å bli mot boken. Fargene, karakterene (heltene, xerxes, misfosteret, osv). Denne filmen kommer bare til å bli GENIAL! :love:

Lenke til kommentar
Det var dog noen øyeblikk hvor digresjonene ble for åpenbare, jeg merket at Dora the Explorer-praten ikke bare var totalt irrelevant, men også virket litt planlagt.

7786268[/snapback]

 

Det skal jeg være enig i, men han holder jo en del sånne Q&A ganske ofte så han har nok fått noen spørsmål en gang eller to før så noen av historiene går sikkert igjen og etter hvert så føles de sikkert litt påklistret...

 

Over til noe helt annet, denne var litt stilig :yes:

 

premonitionposter.jpg

 

Edit:

 

Endelig så har den lokale kinoen fått satt opp El Laberinto del Fauno så da blir det en bra kino helg med den på søndagen og Apocalypto nå til fredagen :yes:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
London-showet var veldig underholdende, mange gode spørsmål og kommentarer, men likevel synes jeg den første filmen er best. Det var dog noen utrolig morsomme øyeblikk fra publikum i 2ern, som nesten er morsommere enn det Smith snakker om. ^^

 

Det var dog noen øyeblikk hvor digresjonene ble for åpenbare, jeg merket at Dora the Explorer-praten ikke bare var totalt irrelevant, men også virket litt planlagt.

7786268[/snapback]

Første filmen er best synes væffal jeg. Det at han ser mye bedre ut gjør at jeg klarer å "slappe av" :p

 

Beste er når han i salen spør "Is he single?"

 

"Wait a minute.. You're into Mewes - into Mewes?"

"Fuck yeah!"

"You owe me for that tremendous setup!"

 

"You wanna hear a story 'bout how he almost got married?"

Yeah!

"You better ask him someday. It's pretty funny!"

Lenke til kommentar
Noe liknende den norske tittelen City of God, noe jeg må si LOL til.

 

Og "faun" er et norsk ord som ingen burde ha problemer med å forstå. Hvor faen kommer Pan inn i bildet?

7797190[/snapback]

* PAN is an often used short-hand for Pan Club Copenhagen, a popular gay club in Copenhagen, Denmark.

 

For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling, da Pan faktisk ikke var en faun, men en satyr.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...