Aleks Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er jeg den eneste som synes Die hard filmene er julefilmer egentlig? Vet ikke helt hvordan jeg har kommet frem til det, men det har hvertfall blitt et die hard maraton hver jul^^ Syns ikke Die hard filmene er det samme uten snø ute, sånn som med grøt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sikkert pga. at Die Hard og Die Hard 2 foregår på julaften Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan sies det samme om Dødelig Våpen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har nok noe med det å gjøre ja^^ Koslig er det, gleder meg til jul nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På jul er det Flåklypa og Tre nøtter til Askepott Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og Hjemme alene I&II Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjører http://www.imdb.com/title/tt0072725/ "tredje" juledag. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Til jul er det én film som gjelder: Capras It's a Wonderful Life Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei, det er bare en film som gjelder i jula: Мама / Med Grimm og Gru (1976), som forøvrig vises på Trondheim Filmklubb den 7. desember. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Nei, det er bare en film som gjelder i jula: Мама / Med Grimm og Gru (1976), som forøvrig vises på Trondheim Filmklubb den 7. desember. Hehe, herlige greier - dette bringer meg tilbake til monopoltvtiden. Burde være obligatorisk for alle barn (og voksne med barnet i seg i behold ). Hvem kan vel glemme scener som dette? Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei, det er bare en film som gjelder i jula: Мама / Med Grimm og Gru (1976), som forøvrig vises på Trondheim Filmklubb den 7. desember. Den er det noen år siden sist jeg så for å si det pent Men er vel Die Hard, Lethal Weapon, Home Alone 1 & 2 og Flåklypa som er julefilmer for min del... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og Donald! Støttes. Gamle dinseyklassikere er magisk ved Juletider. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yes der datt Iron Man ned i postkassa, da vet jeg hva jeg skal se når United kampen er ferdig senere i kveld Fikk også The Mist, noen som har sett begge versjonene av filmen og kan si om Svart/hvit er "bedre" enn farge versjonen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 The Mist var jo en fantastisk skuffende film =/ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fikk også The Mist, noen som har sett begge versjonene av filmen og kan si om Svart/hvit er "bedre" enn farge versjonen? Jeg foretrekker s/h versjonen, av den enkle grunn at mange av de cheesy uteseende spesialeffektene da tar seg mye bedre ut. Forøvrig er s/h overføringen gjort meget bra. Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Kan godt tenke meg at effektene tar seg langt bedre ut i SH, slik Montag sier. Hadde jeg visst det fantes en slik utgave av The Mist, hadde jeg gamblet på den. CGI'en ser nemlig til tider ut som det skulle vært tatt fra et middels monsterskytespill i den vanlige versjonen. Endret 4. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Og Donald! Støttes. Gamle dinseyklassikere er magisk ved Juletider. Er ikke Jul uten den Donald & Co episoden der de har snøballkrig! Uten den er Julen ødelagt! :!: Husker jeg altid digget Donalds "krigsbåt" leir. Endret 4. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Her har dere litt å tygge på fra Frank "The Mist" Darabont: "Not that many people are into b/w these days, which I think is a shame.Youngsters especially...they think it's old fashioned or out of date or they think it doesn't look real, I've heard that one. That to me is what makes black & white so very cool. No, it doesn't look real. Film itself isn't real, it's a heightened reality... To me,... b & w gives you a view of the world that doesn't exist in reality and the only place you can see that representation of the world is in a black & white movie." Hør, hør! Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Her har dere litt å tygge på fra Frank "The Mist" Darabont: "Not that many people are into b/w these days, which I think is a shame.Youngsters especially...they think it's old fashioned or out of date or they think it doesn't look real, I've heard that one. That to me is what makes black & white so very cool. No, it doesn't look real. Film itself isn't real, it's a heightened reality... To me,... b & w gives you a view of the world that doesn't exist in reality and the only place you can see that representation of the world is in a black & white movie." Hør, hør! Er svært mange s/h filmer jeg umulig kunne likt i farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå