tjalla Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvordan Die Hard 4 er nyttig i læresammenheng, vet jeg ikke, men det er sikkert noe, siden Dottz må se den. Jeg vet i det minste at den fungerer som pensum på hvordan man ikke skal lage en Die Hard-film. Vil nå si at også både 2'ern og 3'ern hoppa jeg glatt over det poenget som gjorde Die Hard kul og annerledes alt annet - at alt skjedde på et lite begrenset område. Ergo, 2 og 3 er ikke så fryktelig mye bedre enn 4'ern. Endret 1. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 2ern er en helt okei film, 3ern er jo suveren. Der Die Hard 4 feiler, er at den er retta mot en altfor ung målgruppe. Det er ikke John McClane som fyller skjermen, det er Bruce Willis i en totalt uengasjert rolle, hvor man presterer å sensuere Yippi Kay Ye, Die Hard sitt varemerke. 3ern er jo helt fantastisk, vi får en fyllesjuk, røyksugen, barsk Willis i samspill med en rasistisk Jackson i storform! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Lei av Pixar - prøv litt asiatisk kvalitetsanimasjon. Enjoy! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Og vips så blir tråden floodet av anime-fanatikere som krangler om hva som er den "beste" serien Mens de lirer av seg en og annen japansk strofe med :-3 bak. Endret 1. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Og vips så blir tråden floodet av anime-fanatikere som krangler om hva som er den "beste" serien Mens de lirer av seg en og annen japansk strofe med :-3 bak. Et kjærkomment avbrekk fra den evinnelige superheltdiskusjonen her synes da jeg... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvordan Die Hard 4 er nyttig i læresammenheng, vet jeg ikke, men det er sikkert noe, siden Dottz må se den. Jeg vet i det minste at den fungerer som pensum på hvordan man ikke skal lage en Die Hard-film. Vil nå si at også både 2'ern og 3'ern hoppa jeg glatt over det poenget som gjorde Die Hard kul og annerledes alt annet - at alt skjedde på et lite begrenset område. Ergo, 2 og 3 er ikke så fryktelig mye bedre enn 4'ern. Her er jeg kraftig uenig. For det første foregår jo 2'ern stort sett på et begrenset område, nemlig en flyplass. Det 3'ern gjorde var å utvikle og fornye serien (som var nødvendig, ettersom mange så på 2'ern som en litt svakere utgave av originalen), samtidig som man tok vare på de viktigste grunnelementene Die Hard-filmene hadde blitt populære på. 4'ern derimot ignorerer sine forgjengere, og lager en film som absolutt har ingenting annet med serien å gjøre annet enn tittelen og navnet på hovedpersonen. Hadde man kalt Die Hard 4.0 for Trøbbel i Washington så tror jeg filmen hadde fått langt mindre pes enn det den gjorde. Men når det faktisk er en oppfølger til en serie som har gjort seg populær på barsk action som ikke er rettet mot fjortisser med computerhumor, så skjønner ihvertfall jeg godt at fansen føler at 4.0 sier "fuck you" til resten av serien. Endret 1. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 ^What he said. Jeg hadde ikke sagt fuck you til filmen hvis den hadde tillatt seg selv å si det samme en gang i blant. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Og vips så blir tråden floodet av anime-fanatikere som krangler om hva som er den "beste" serien Mens de lirer av seg en og annen japansk strofe med :-3 bak. Et kjærkomment avbrekk fra den evinnelige superheltdiskusjonen her synes da jeg... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan Die Hard 4 er nyttig i læresammenheng, vet jeg ikke, men det er sikkert noe, siden Dottz må se den. Jeg vet i det minste at den fungerer som pensum på hvordan man ikke skal lage en Die Hard-film. Vil nå si at også både 2'ern og 3'ern hoppa jeg glatt over det poenget som gjorde Die Hard kul og annerledes alt annet - at alt skjedde på et lite begrenset område. Ergo, 2 og 3 er ikke så fryktelig mye bedre enn 4'ern. Her er jeg kraftig uenig. For det første foregår jo 2'ern stort sett på et begrenset område, nemlig en flyplass. Det 3'ern gjorde var å utvikle og fornye serien (som var nødvendig, ettersom mange så på 2'ern som en litt svakere utgave av originalen), samtidig som man tok vare på de viktigste grunnelementene Die Hard-filmene hadde blitt populære på. 4'ern derimot ignorerer sine forgjengere, og lager en film som absolutt har ingenting annet med serien å gjøre annet enn tittelen og navnet på hovedpersonen. Hadde man kalt Die Hard 4.0 for Trøbbel i Washington så tror jeg filmen hadde fått langt mindre pes enn det den gjorde. Men når det faktisk er en oppfølger til en serie som har gjort seg populær på barsk action som ikke er rettet mot fjortisser med computerhumor, så skjønner ihvertfall jeg godt at fansen føler at 4.0 sier "fuck you" til resten av serien. hm, jeg har sett smufe episoder som er mer rettet mot et voksent publikum enn DH 4. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 hæ? vil dere diskutere kinamenn-filmer og ikke Iron Man og Batman!? Montag: Det var en kul film du, men er ikke brukernavnet ditt fra en film? Topic: Noen som har skaffet seg Iron Man på blue ray her? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Min Iron Man på BluRay ble sendt igår, så regner med den ligger i postkassen å venter når jeg kommer hjem fra jobb imorgen. Ser frem til å se den igjen Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Montag: Det var en kul film du, men er ikke brukernavnet ditt fra en film? Nei, det er fra boken "Fahrenheit 451" av Ray Bradbury. Filmen - som ikke er allverden - så jeg heldigvis lenge etter at jeg hadde lest boken, som er i en helt annen klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Mens det egentlig er fra The Wizard of Gore.^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet hva som har skjedd med twofifty.org ? Får ikke opp lista mi lenger, jeg... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Samme problemet her. Går vel over om et par timer. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Vært sånn et par dager. De har visst hatt det samme problemet før når IMDb har blitt oppdatert. Det er nok fikset om et par dager tenker jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hæ? vil dere diskutere kinamenn-filmer og ikke Iron Man og Batman!? Hver sin smak Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hæ? vil dere diskutere kinamenn-filmer og ikke Iron Man og Batman!? Hver sin smak Får vondt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hæ? vil dere diskutere kinamenn-filmer og ikke Iron Man og Batman!? Montag: Det var en kul film du, men er ikke brukernavnet ditt fra en film? Topic: Noen som har skaffet seg Iron Man på blue ray her? fikk den i dag fra lefdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå