Coffey Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg så Braindead med to kamerater for litt sida. Jeg og han ene har sett den flere ganger för, og digger den. Han andre trodde det var noe random dritt, og begynte i starten å whine om "hva er detta for noe söppel a?" og da det ble zombiegore så ble han helt gira og gapskratta og vi koste oss max! Vi bare lo av hvor elendig den var i starten og vi :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 "Party's over!" Braindead er ikke akkurat en særlig god film, i ordets tradisjonelle betydning, men den er skikkelig underholdende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kan jo ikke stikke under en stol at første delen av filmen er dørgende kjedelig, med det love-plottet med Paquita og all buildup'en før zombiene tyter ut alle dører og vegger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Så enig så enig. Kun EN film jeg tenker på når jeg hører Paul Newman og det er Cool Hand Luke. Den skal sees i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 For min del så er den filmen The Sting som er min favoritt med Newman. Men Cool Hand Luke er konge den også, kanskje jeg skal dytte den i spilleren i løpet av kvelden er en god stund siden jeg så den. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 The Sting syns jeg er merkelig overvurdert. Rett og slett rart at den stakk av med så mange Oscars. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Nå bryr ikke jeg meg så veldig om hvor mange Oscar en film vinner eller ikke. For min egen del så er det en av de første filmene jeg husker å ha sett som virkelig gjorde et inntrykk på meg og som jeg syntes var en fantastisk film som jeg ville se om og om igjen. Jeg har sett den mangfoldige ganger siden jeg så den første gangen for over 20 år siden og jeg koser meg like mye den dag i dag som første gangen jeg så den. At den vant beste film er for meg helt greit, den vant over American Graffiti, The Exorcist, A Touch of Class og Viskningar och rop. Nå har jeg sett tre av de andre, de tre første på den lista og synes den er MYE bedre enn dem så jeg skal kunne leve med det Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg forbinder Newman med The Sting, rett og slett fordi jeg elsker den filmen, og har sett den mange ganger. Mannen hadde jo plenty av fantastiske roller, men jeg tenkte "Å nei, Henry Gondorf er død!" med en gang. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) The Sting er jo en glimrende hustle-film, men for meg er nok Butch Cassidy og The Sundance Kid filmen som stikker ut. Newman og Redford er der en av filmhistoriens beste duoer. Endret 28. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Personangrep liker vi ikke, man kan miste tilgangen til forumet for slikt så skjerpings. To innlegg er slettet, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm ---------------------------- Over til diskusjon: For meg er Cool Hand Luke den mest "samfunnsviktige" filmen, med kvalitet i alle ledd. Fantastisk av Newman. The Sting ga desidert mest moro, den var mer ment til å bringe frem smilet og ikke alvoret. Så ulike premisser for de to filmene, det blir vanskelig å sammenligne. Men i Cool Hand Luke bærte Newman hele filmen på sine skuldre, i The Sting var de flere om løftet. Cool Hand Luke er og forblir på min topp 20 liste i hvert fall. Det sa bare "klikk" med den filmen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 The Sting er den beste filmen Newman har spilt i, men jeg liker rollen hans enda bedre i Butch Cassidy and the Sundance Kid Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har sett skuffende lite Newman, men Cool Hand Luke står ut for min del óg. Fantastisk film, og det mye pga Newman. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Noen som har sett The Fall? Ser iallfall flott ut. Men det gjorde The Cell også... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har en venninne med en greie for franske filmer. Siden hun nettopp hadde bursdag, tenkte jeg å kjøpe et par til hun. Forslag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Noen som har sett The Fall? Ser iallfall flott ut. Men det gjorde The Cell også... Hm, burde se The Cell på nytt. Den kuen skremte meg da jeg først så den. Samme mann som står bak = jeg er interessert. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Noen som har sett The Fall? Ser iallfall flott ut. Men det gjorde The Cell også... I likehet med The Cell er historien i The Fall ganske svak. Underholdende nok og over gjennomsnittlig bra. Har en venninne med en greie for franske filmer. Siden hun nettopp hadde bursdag, tenkte jeg å kjøpe et par til hun. Forslag? Breathless, Contempt, The Rules of the Game, La Haine, Trois couleurs, Cache, La Pianiste, Code inconnu, Wasabi, Taxi, Dobermann... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg så nettopp Koroshiya 1, og vil sjekke ut flere av Takashi Miikes filmer. Anbefales Audition?? Andre? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Ålreit. Wu'teh'ell, la nå inn en bestilling. Rapport vil følge. --- Yoghurtz: JA! Ellers: The Bird People in China, Visitor Q, The Happiness of the Katakuris, Gozu. Holder for tiden på med MPD - Psycho. Så langt fortjener den greia en anbefaling også. Du milde... Endret 28. september 2008 av Monsieur Hulot Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Du store kjøttbolle. I better get started Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå