Catkin Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har et lite håp om at norsk film skal ta seg opp litt nå. Magefølelsen sier at det blir bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Alt blir bra om de får ferdig Asfaltevangeliet Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har et lite håp om at norsk film skal ta seg opp litt nå. Magefølelsen sier at det blir bra. Er det dette du baserer deg på? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Haha, så jævlig dårlig og navnet var enda verre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg trodde den filmen ville bli kjempebra, men jeg må si jeg ble litt i tvil når jeg så teaseren. Traileren blir nok bedre skal dere se. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Den har da Bjørn Sundquist Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Pytt, en zombieslasher skal ikke være bra. Bare blodig og gørrete. Og det blir Død Snø. Pluss vi gamle Kill Buljo-fans får mere "så dårlige oneliners at de er bra" å kose oss med. Samme gjengen som lagde Kill Buljo må dere huske, det er ingen seriøs amanda-prisvinnende norsk actiondrama-film vi snakker om her. Endret 27. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Den har da Bjørn Sundquist Bombe. Kanskje Bjørn Floberg er med også... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Oh som jeg har ventet på en zombiefilm i snøen. Ikke bare får vi det, men det er nazi-zombier i snøen! Perfekt! Litt som Norgelevelen i Return to Castle Wolfenstein. Om filmen når opp til storhetene Zombi 2, The Beyond, City of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead, Evil Dead, 28 Weeks Later. Det er jeg mer tvilsom til. Så lenge den når opp til Burial Ground med tanke på design, visual regi og gore er jeg egentlig fornøyd. Edit: Skaperne har tydeligvis sett Zombi 2, så det hjelper jo (Det kan jo være en Evil Dead referanse forresten). Endret 27. september 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Såklart når den ikke opp til de italienske zombie-klassikerne fra 70-tallet. Men den er nok en soleklar homage til disse filmene. Den cheezy synthmusikken skaper jo halve stemninga, og sånn musikk er det ingen som lager lengre (til film hvertfall) Endret 27. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg må huske å få sett Shock Waves (1977) først. Satser på en referranse til den også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Se filmen hos Youtube Somebody get me a tie... And it sure as hell better be red! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 uff... Det så dårlig ut. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Så ikke en eneste interessant karakter i hele traileren. Og slike cheesy one linere krever veldig gode karakterer for at de skal funke. Nei dette så fryktelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Neida lignet jo iiiiiiiiiiingenting på Sin City den der Heeeelt annerledes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Traileren fikk meg lysten til å ringe alle de mandige vennene mine og be dem gjøre seg klar for kompistur på kino. Ser heldigvis ikke ut som den homoerotiske 300, hvor det føltes mer riktig å ringe Jan Thomas for å dra på kino ... "Hva, syntes du den filmen var rå og maskulin? Haha, jeg trodde det var en film for homser" - 22 år gammel brunette av en medstudent til den 19 år gamle guttungen som fant 300 så rå og maskulin. That just made my day. (Jeg har ikke noe imot filmer for homofile, bevares. Ikke misforstå meg). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=00cKpCUwGa0 Somebody get me a tie... And it sure as hell better be red! Bare jeg som fikk en syk følelse av Dick Tracy der? Damene, klærene...ja alt nesten. Er syk lei av Zack Snyder's sitt bruk av sitt Sin City/300 stilen. Det er som om uansett hvor piss filmen er kommer folk til å digge den pga dens utseende. Han er blitt film verdens Mike Myers som bare reproduserer samme film om og om igjen Det er som da gammle grøsser filmer brukte mye mørke for å skjule hvor dårlig monster effektene var, og det samme gjør han her bare det gjelder hele filmen. Endret 27. september 2008 av Dotten Gjorde video i quote til link Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hmmm, hva skal jeg si... orginalt? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Dick Tracy fikke jeg litt lyst til å se igjen nå. Syntes traileren var mye bedre enn den "incestpregede" teaseren som kom for noen måneder siden. Er syk lei av Zack Snyder's sitt bruk av sitt Sin City/300 stilen. Det er som om uansett hvor piss filmen er kommer folk til å digge den pga dens utseende. Zack Snyder? Frank Miller dette her, ikke Snyder. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Gleder meg til The Spirit! Tror den blir fantastisk. Hmmm, hva skal jeg si... orginalt? Hvorfor skal Frank Miller skifte stil nå? Sin City fungerte utmerket, og jeg er bare glad for at han fortsetter slik. Endret 27. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå