Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let the Right one In får god kritikk på bloody-disgusting.com også

 

http://www.bloody-disgusting.com/film/2151/review

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Gorehounds will delight in scenes of the kid vampire jumping prey, acid-mutilation and the buckets of blood clumsily filled by Eli’s father, who drugs and bleeds teenage boys.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som har tips til lignende filmer som High Fidelity? Til tross for generelt kjedelige plott og karakterer, så syntes jeg stilen er så fresh og velfungerende at jeg gjerne skulle sett flere filmer med lister, monologer til seeren og kulturreferanser pent blandet sammen. Noen tips?

American Splendor ramlet ned i hodet mitt umiddelbart, men sjekk også ut de andre filmene som er basert på Nick Hornbys verk (duden som skrev High Fidelity). About a Boy og Fever Pitch er gode filmer, selv om navn som Firth og Grant kan virke avskrekkende.

 

EDIT: La inn linker til filmene

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Tenker folk her å bytte ut DVD-samlinga si med Blue Ray når det kommer for fult på markedet. Jeg benytter anledningen nå til å kjøpe billige dvd-filmer (f.eks. har Platekompaniet massevis av store titler til 59,- som jeg kjøper av gjevnt og trutt. Begynte vel å interessere meg for alvor i å kjøpe film for et år siden. På den tiden har jeg kjøpt ca 200 dvd-filmer. Er det dumt av meg? Har for øyeblikket verken Blue Ray spiller, eller Full HD-tv (kun hd-klar).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...