Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Etter å ha sett traileren, ja! Ser ut som en skremmende bra film! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Noen som gleder seg til denne? Ser ikke så dum ut den der, kanskje den kan nå opp til Nattevakten i kvalitet Lol. Det gjorde vondt å skrive det der Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Etter å ha sett traileren, ja! Ser ut som en skremmende bra film! Den har fått kjempekritikker over alt hvor den er vist. Den får skryt ikke bare som skrekkfilm, men også som FILM. Jeg ble virkelig sugen på denne etter å ha lest dette... Endret 26. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Apropo på filmer å glede seg til: http://www.imdb.com/title/tt0887883/ Fra Coen brødrene. Traileren ser i alle fall morsom ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Let the Right one In får god kritikk på bloody-disgusting.com også http://www.bloody-disgusting.com/film/2151/review Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gorehounds will delight in scenes of the kid vampire jumping prey, acid-mutilation and the buckets of blood clumsily filled by Eli’s father, who drugs and bleeds teenage boys. Endret 26. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Ser kjempetøff ut, men April? Lenge til. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har neon anbefalinger innen snikskytter-filmer? Ikke shooter! Bør inneholde Ghilliesuits Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har neon anbefalinger innen snikskytter-filmer?Ikke shooter! Bør inneholde Ghilliesuits Hva med denne http://www.imdb.com/title/tt0108171/ ?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Har sett alle sniper filmene Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Apropo på filmer å glede seg til: http://www.imdb.com/title/tt0887883/ Fra Coen brødrene. Traileren ser i alle fall morsom ut Har forventinger til den ja. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Ikke helt sikker på disse; kanskje mer Snipes enn sniper. The Marksman The Contractor Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Har sett alle sniper filmene Hva med den Svenske miniserien Lasermannen, ikke en typisk snikskytter film.. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har tips til lignende filmer som High Fidelity? Til tross for generelt kjedelige plott og karakterer, så syntes jeg stilen er så fresh og velfungerende at jeg gjerne skulle sett flere filmer med lister, monologer til seeren og kulturreferanser pent blandet sammen. Noen tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Clerks. Nesten hele filmen er bare dialog. Fantastisk dialog. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ebfefetyfvrweruwe? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 For de som måtte være interesserte, her er Gizmodos artikkel om Criterion Collections overgang til HD. Ingen spurte riktignok etter den, men det gir jeg faen i. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Noen som har tips til lignende filmer som High Fidelity? Til tross for generelt kjedelige plott og karakterer, så syntes jeg stilen er så fresh og velfungerende at jeg gjerne skulle sett flere filmer med lister, monologer til seeren og kulturreferanser pent blandet sammen. Noen tips? American Splendor ramlet ned i hodet mitt umiddelbart, men sjekk også ut de andre filmene som er basert på Nick Hornbys verk (duden som skrev High Fidelity). About a Boy og Fever Pitch er gode filmer, selv om navn som Firth og Grant kan virke avskrekkende. EDIT: La inn linker til filmene Endret 26. september 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Takk for tips. De er notert i hvert fall, så får vi se. Og flott artikkel om Criterion foresten Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Tenker folk her å bytte ut DVD-samlinga si med Blue Ray når det kommer for fult på markedet. Jeg benytter anledningen nå til å kjøpe billige dvd-filmer (f.eks. har Platekompaniet massevis av store titler til 59,- som jeg kjøper av gjevnt og trutt. Begynte vel å interessere meg for alvor i å kjøpe film for et år siden. På den tiden har jeg kjøpt ca 200 dvd-filmer. Er det dumt av meg? Har for øyeblikket verken Blue Ray spiller, eller Full HD-tv (kun hd-klar). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Nei langt i fra... Jeg kjøper stort sett bare nye titler (eller filmer jeg virkelig har lyst på) på Blu-ray, resten kjøper jeg på DVD. Er nok lenge til Blu-ray tar over for DVD (kommer nok aldri til å skje). Uansett HD er elsk, så lenge du har TV til det (og det har du ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå