Programvare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det finnes bare to karakterer på IMDb, 1 hvis man mener at gjennomsnittsscoren er for høy og 10 hvis man føler den er for lav. Ja, de der er herlige. "Nei, jeg synes at denne filmen har for høy karakter, så jeg må rettferdiggjøre det ved å stemme 1" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er det jeg gjør, ihvertfall. Jeg pleier dog bare å stemme på 10er-filmer som Dark Knight eller 2001. Jeg tror jeg skal innføre et nytt system fra nå av, en skala på 4. Kjempebra, bra, dårlig, kjempedårlig. Eksempler: The Dark Knight: 4 Zodiac: 3 Hellboy: 2 Hancock: 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvis en film har 8.0 i gjennomsnitt, men min personlige mening er 6, så gir jeg den ikke 1 siden jeg vil ha den ned. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Problemet med firedelt er å overføre det til en 1-til-10-skala. Midt på treet karakter skal heller ikke undervurderes. En nøytral karakter er kanskje det som sier aller mest om en film. Da har den virkelig ikke klart å provosere fram føleser hverken i positiv eller negativ rettning. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det finnes bare to karakterer på IMDb, 1 hvis man mener at gjennomsnittsscoren er for høy og 10 hvis man føler den er for lav. Noe som medfører at filteret vil fjerne dine stemmer. Skal man absolutt være taktisk i stemmegivingen så bør man iverksette hjernecellene litt slik at man ikke blir fanget opp av nevnte filter. Dvs bruke 1,2 og 3 på ene siden og 8, 9 og 10 på den andre. Eventuelt spre noen 5'ere på intetsigende filmer. Men er jo kjekt med de som legger ned mye tid og museklikk i konstante 1'ere og 10'ere og således blir filtermat. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 True dat, Dottz. Jeg ser at jeg selv har stemt på 23 filmer, og det er helt tilfeldig hvilke jeg har stemt på. Jeg ser at jeg downvotet Donnie Darko for 3-4 år siden. =D Jeg vurderer derimot å stemme på alle filmene jeg har sett for å få et tall og en oversikt på det, men det krever nok et par søndager. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er Se7en en god film? Har den i plastikken, men vet ikke om jeg skal se den eller ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjempebra film det, se den du. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fint å høre, den blir sett i kveld da. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fint å høre, den blir sett i kveld da. Gled deg. Absolutt en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvis du har filmen, kan du vel bare sette den på? Ikke noe vits i å ha en film liggende uten å se på den. Og for guds skyld, se filmen og gjør opp en mening! Hva vet Cypheron om hva du liker fra før eller ikke, det kan hende dere er totalt forskjellige mennesker. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er Se7en en god film? Har den i plastikken, men vet ikke om jeg skal se den eller ikke. Har du tenkt å gi den bort hvis jeg sier den er dårlig? Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er Se7en en god film? Har den i plastikken, men vet ikke om jeg skal se den eller ikke. Har du tenkt å gi den bort hvis jeg sier den er dårlig? Ikke til deg, men ville sikkert sett den først. Vil heller ikke bruke opp tiden min på å se en dårlig film, derfor spør jeg de her. Eller kan jeg bare diskutere filmer og være smart hele tiden? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det har ikke noe med å være smart å gjøre, men du lar ett innlegg fra en helt tilfeldig fyr du aldri har møtt/kommer til å møte avgjøre hvilke filmer du skal se? Virker helt fjernt for meg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og du vet vel strengt tatt ikke om filmen er bra eller ikke før du har sett den? Greit å få anbefalinger og sånn på nett, men du virket veldig konsekvent på at hvis de som tilfeldigvis svarer deg her så må filmen være dårlig eller bra utifra hva de sier. Jeg har faktisk ikke tenkt å fortelle deg hva jeg synes om filmen, se den selv og gjør opp din egen mening. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hadde flere personer skrivd den var dårlig ville jeg drøyd litt, men hvis flere skriver den er god blir den sett. Men holder meg til spill forumet, film er ikke noe jeg kan tror jeg.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det koker ned til ikke hva du "kan", men hva du selv liker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Seven er det bare å hoppe over, største søpplefilmen som er laget de siste 20 årene... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som gleder seg til denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå