Datasmurf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ble den norske filmen "Asfaltevangeliet" noen sinne fullført? Sku absolutt likt og sett den ... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ble den norske filmen "Asfaltevangeliet" noen sinne fullført? Sku absolutt likt og sett den ... 14. Juni 2007 ble filmen slått konkurs. Ser ikke ut som om noen noen har fullført filmen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bah. Noe så kjedelig. =/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Angående norsk film, når kommer "Max Manus" ut egentlig? Har ikke vært så oppdatert på filmfronten i det siste... Forøvrig gleder jeg meg til Max Payne. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Angående norsk film, når kommer "Max Manus" ut egentlig? 19. desember http://www.filmweb.no/kino/kommer/ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Dagens tristeste nyhet: LaBeouf slipper tiltale Føreren av den andre bilen burde fått æresmedalje og LaBoaaf burde ha blitt fraktet til Kina og mottatt den straffen han fortjener: Dødsstraff. Endret 26. september 2008 av cun Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dagens tristeste nyhet: LaBeouf slipper tiltale Føreren av den andre bilen burde fått æresmedalje og LaBoaaf burde ha blitt fraktet til Kina og mottatt den straffen han fortjener: Dødsstraff. Er den personen du hater eller lovbruddet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dagens tristeste nyhet: LaBeouf slipper tiltale Føreren av den andre bilen burde fått æresmedalje og LaBoaaf burde ha blitt fraktet til Kina og mottatt den straffen han fortjener: Dødsstraff. Dummeste jeg har hørt. han "andre" kjørte på rødt lys. Uansett hvor full man er så er det jo han som kjører på rødt lys som har skylda.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dere glemmer en annen og langt viktigere faktor i saken, nemlig Cun's evigvarende hat mot stakkars LeBøff. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 stakkars...? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Heh, han sa vel rett ut i et eller annet intervju at han har merket seg hatet som bobler mot han på nettet. Edit: Nå tok jeg å powersearcha alle de fem LeBøff filmene jeg har sett av han, og fyren har strengt tatt ikke dukket oppe i noe direkte dårlig. Nei, jeg er glad for at jeg ikke har noe direkte hat mot noen skuespillere. Selv godeste Orlando Bloom overbeviste meg for noen dager siden i Kingdom of Heaven. Endret 26. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Montag: du har vel ikke hentet nicket ditt fra the wizard of gore vell? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Montag: du har vel ikke hentet nicket ditt fra the wizard of gore vell? Hehe, jeg må nok skuffe deg der. Om du har lest Bradburys "Fahrenheit 451", ser du hvor mitt nick kommer fra. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det var det første jeg tenkte da jeg så filmen for ikke så alt for lenge siden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Min voting history på imdb.com. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når jeg går inn på vote history'n i din signatur, så kommer jeg innpå min egen. Funker det nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det finnes bare to karakterer på IMDb, 1 hvis man mener at gjennomsnittsscoren er for høy og 10 hvis man føler den er for lav. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Føler at mange stemmer på akkurat den måten... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det finnes bare to karakterer på IMDb, 1 hvis man mener at gjennomsnittsscoren er for høy og 10 hvis man føler den er for lav. Haha, så sant så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå