Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Det blir forhåpentligvis årets popcornfilm.

Det får vi da inderlig ikke håpe. Folket fortjener noe mer og bedre enn roboteksplosjoner spør du meg!

 

Folk fortjener også å kunne velge hva de vil se, er ikke alle som gidder å kaste bort tiden på en bulgarsk film som prøver å finne meningen med livet. I en 4,5 timers film som bruker et kamera (svart/hvit selvfølgelig) som filmer en løk som står i det flakende lyset fra et sterarin lys, mens det bli pratet på bulgarsk i bakgrunnen og den er ikke tekstet fordi man skal tenke selv...

 

Underlig nok så faller jeg inn i kategorien som liker roboteksplosjoner når jeg skal bli underholdt på kino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk fortjener også å kunne velge hva de vil se, er ikke alle som gidder å kaste bort tiden på en bulgarsk film som prøver å finne meningen med livet. I en 4,5 timers film som bruker et kamera (svart/hvit selvfølgelig) som filmer en løk som står i det flakende lyset fra et sterarin lys, mens det bli pratet på bulgarsk i bakgrunnen og den er ikke tekstet fordi man skal tenke selv...

 

Underlig nok så faller jeg inn i kategorien som liker roboteksplosjoner når jeg skal bli underholdt på kino.

Enig!

Lenke til kommentar

Er vel nok av den type film er det ikke. Shawshank Redemption, 12 Angry Men, Dan in Real Life, Into The Wild osv alle filmer som man kan kose seg med og uten en eneste roboteksplosjon i sikte...

 

Edit: Men selv disse filmene blir vel litt Hollywood for folk der ute.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Skulle ønske det fantes noe mellom roboteksplosjoner og polsk eseldrama.

 

Vet ikke helt hvor stort markedet er for polske eseleksplosjoner og robotdrama, men du skal vel ikke se bort i fra at du finner førstnevnte på noen mindre hyggelige sider.

 

 

2vcyhsg.jpg

 

 

... Var verdt et forsøk. :thumbdown:

 

Hester er kanskje mer relevant, Yes?

Lenke til kommentar
Det blir forhåpentligvis årets popcornfilm.

Det får vi da inderlig ikke håpe. Folket fortjener noe mer og bedre enn roboteksplosjoner spør du meg!

 

Jeg går ikke rundt og håper på at noen filmer er dårlig, så jeg kan ikke helt relatere meg til det. :)

 

For meg, som en fan av konseptet siden min barndom, så håper jeg inderlig det blir årets popcornopplevelse (og jeg håper virkelig Avatar blir mer enn bare popcorn, jeg har litt andre forventinger til den filmen enn Transformers II). But what ever makes you tick.

 

Poseidon (nyversjonen) ser jeg ble nevnt. Den var forferdelig dårlig i et ellers dårlig WB-år. Skikkelig drittfilm og jeg pleier å like katastrofefilmene.

Lenke til kommentar
Skulle ønske det fantes noe mellom roboteksplosjoner og polsk eseldrama.

 

Vet ikke helt hvor stort markedet er for polske eseleksplosjoner og robotdrama, men du skal vel ikke se bort i fra at du finner førstnevnte på noen mindre hyggelige sider.

 

 

2vcyhsg.jpg

 

 

... Var verdt et forsøk. :thumbdown:

 

Hester er kanskje mer relevant, Yes?

http://extraordinarydonkeyexplosion.com/

Hvem i alle dager lager disse sidene?

Lenke til kommentar

Hva er det med folk som anmelder på imdb? Stort sett hver eneste film der har 10/10 på anmeldelsene. Det er liksom sånn: "I liked this movie. Good acting and a cool plot. 10/10"

 

En film som får 10 bør være helt abnormalt fantastisk eller hvordan man opplever den. Det bør være en ekstraordinær opplevelse hvis den skal få 10 mener nå jeg men. Noen som sier seg enig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...