Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Faen! Fikk selvfølgelig ikke sett film i dag. DVD-spilleren streiket. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Faen! Fikk selvfølgelig ikke sett film i dag. DVD-spilleren streiket. Se på PC-en da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Orker ikke det. Det er så tungvint. Headset og kontorstol, nei huff. Film skal ses på TV med en ordentlig godstol, sofa eller seng. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Sleng deg med laptopen på senga da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Kanskje han ikke har laptop? Enig med Olum at å se på film i kontorstol er ille. Headset derimot er digg. Bærbar i senga med headset er koselig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Man tager vad man haver, vel? Bedre med film på pc enn ingen film, lizzom! Endret 23. september 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg ser ofte film på laptopen i kontorstolen. Ikke noe problem det. Bare å dempe belysningen, velte stolen bakover, kjøre fullscreen, hente juice og nyte filmen! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) For oss teknikk-g33ks er det kanskje interessant å vite at den første digitale 8K transfereren fra 70mm print kommer på DVD i oktober. Hvilken film er det snakk om? Mesterverket Baraka i en ny 2-disc collectors edition. Selv har jeg preordered på amazon Endret 24. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Hm. Kanskje jeg kjøper den jeg óg. Veldig interessert i å se den og Koyaanisqatsi Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Ohh.. Ben Affleck as a director! Jeg så akkurat Gone Baby Gone, og må si jeg likte den veldig så godt! Ga den 9 av 10! Anbefales veldig, i hvert fall fra min side.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hm. Kanskje jeg kjøper den jeg óg. Veldig interessert i å se den og Koyaanisqatsi To av mine favoritter. De er for spesielt interesserte dog, men om man setter pris på kunstneriske visuelle perler med eksemplariske lydspor er det bare å løpe til butikken! Regner med den nye utgaven av Baraka ser morderisk bra ut. Endret 24. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Ohh.. Ben Affleck as a director! Jeg så akkurat Gone Baby Gone, og må si jeg likte den veldig så godt! Ga den 9 av 10! Anbefales veldig, i hvert fall fra min side.. VELDIG bra film! Full pott hos meg, den var virkelig sterk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ohh.. Ben Affleck as a director! Jeg så akkurat Gone Baby Gone, og må si jeg likte den veldig så godt! Ga den 9 av 10! Anbefales veldig, i hvert fall fra min side.. VELDIG bra film! Full pott hos meg, den var virkelig sterk! Virkelig sant! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Elsket hele greia med at man lar seeren tenke for seg selv hva som er "rett og galt" (litt slik som Dead Man Walking -håper jeg ikke ødela noe her!). Jeg hadde en litt dum følelse på slutten der når vi så at politibilene kom langs veien der og vi innså at Affleck hadde ringt politiet og tatt den ekte morens side, og jeg tenkte litt som så at "off, de bare klarte ikke å la være få inn litt "moral" på slutten!", så ble litt skuffet.. Men, den tok seg veldig, veldig opp (igjen!) når vi fikk se den siste scene når kanskje ungen ville ha hatt det bedre hos en annen familie allikevel.. Elsket den delen, og slike filmer! Kunne vel egentlig ha gitt den 10 av 10, jeg også.. er bare litt forsiktig med den karakteren.. Men ja! Sterk og flott film!! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Eier ikke filmer.. Kjøper de heller i morra. Takk for hjelpen! Kjøp Lost in Translation og kos deg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ohh.. Ben Affleck as a director! Jeg så akkurat Gone Baby Gone, og må si jeg likte den veldig så godt! Ga den 9 av 10! Anbefales veldig, i hvert fall fra min side.. VELDIG bra film! Full pott hos meg, den var virkelig sterk! Virkelig sant! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Elsket hele greia med at man lar seeren tenke for seg selv hva som er "rett og galt" (litt slik som Dead Man Walking -håper jeg ikke ødela noe her!). Jeg hadde en litt dum følelse på slutten der når vi så at politibilene kom langs veien der og vi innså at Affleck hadde ringt politiet og tatt den ekte morens side, og jeg tenkte litt som så at "off, de bare klarte ikke å la være få inn litt "moral" på slutten!", så ble litt skuffet.. Men, den tok seg veldig, veldig opp (igjen!) når vi fikk se den siste scene når kanskje ungen ville ha hatt det bedre hos en annen familie allikevel.. Elsket den delen, og slike filmer! Kunne vel egentlig ha gitt den 10 av 10, jeg også.. er bare litt forsiktig med den karakteren.. Men ja! Sterk og flott film!! Slutten både irriterte meg, og gjorde filmen hakket bedre. Ente på en måte sittende selv og tenke på det samme som Casey. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Exactly!! Meget bra vending!! Som sagt; elsker slike filmer! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 en ting jeg lurer på, hvordan i helsikke klare dem å lage Braveheart i hd kvalitet? link Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 De fleste filmer fra den perioden (i dag også) ble/blir filmet på 35mm filmruller som har en teoretisk oppløsning på 5-6 ganger HD. So... easy peacy? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Morsomt at Roberto Orci har blitt forummedlem på transformersforum for å svare på spørsmål rundt oppfølgerfilmen. Holdt på et par måneder nå og svart på noen hundre spørsmål. Om enn veldig kryptisk på det meste. Fin måte å få engasjert fansen på. Gleder meg til neste sommer. Det blir forhåpentligvis årets popcornfilm. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Hm, kjekt at de faktisk bryr seg litt om fansen... Har du link til dette Transformersforumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå