Kenny™ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Bytt ut The Illusionist med The Prestige. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hvor var det du så han først? Happiness? Nei, Along Came Polly tror jeg. Jeg har ikke sansen for karakteren hans der nå heller, uansett. Glimrende i Happiness riktignok, så den nylig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Haha, så nettopp et lite intervju med Uwe Boll på NRK2. Ganske morsomt Gleder meg faktisk litt til Postal! (Intervjuet skal forsåvidt ligge på nrk.no/kultur) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Bytt ut The Illusionist med The Prestige. Skal se på den. Takk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skal til polen om 3 uker.. (skoletur) Noen som har noen fine filmer jeg kan ta med? Har en archos av605. Har nå: Alle american pie filmene (sett de 2 ganger før, sist gang var for ca. 1mnd) Kopps (leeenge sia) Ghost rider(1 gang før, ikke lenge sia) The illusjonist(sett 1 gang før. Sommerferien) Gone in 60 sec(aldri) og Equilibrium(aldri) Blir mye buss, og vil derfor ha noe å drive tiden med.. Tenkte jeg skulle bytte ut Ghost rider, The illusjonist, Alle american pie med noen andre.. Helst morsomme som american pie, eller tøffe som ghost rider, eller bare spennende som the illusjonist. Er 15 år for å nevne det. Tips? Bytt ut Ghost Rider med The Rock. The Illustionst med The Prestige. American Pie-filmene med Superbad, Knocked up, Anchorman og 40 Year Old Virgin. Da skal du ha nok å kose deg med Hvis du har en liste over filmer du eier kan du jo gi oss den, så kan vi se om vi finner noe bra du kan ta med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Eier ikke filmer.. Kjøper de heller i morra. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ok, The Rock er hvert fall svært anbefalt hvis du ønsker tøff action. Hvis du vil ha av det enda hardere slaget kan du jo gå ford Rambo og kanskje Die Hard-filmene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line? Hmm. Interessant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ikke Tigerland. Fysj og fy. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line? Hmm. Interessant. Gikk til innkjøp av War Collection og ingen av filmene har jeg sett fra før. Ikke Tigerland. Fysj og fy. Er den bare et stykke drit? Den har 7,1 på IMDb. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line?[ Du får kjøre The Thin Red Line, den er jo like kjedelig som en grandis... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Grandis er meget godt. Selvfølgelig ikke godt som i god mat, men greit å spise når man slasker hjemme. Er ikke The Thin Red Line noe særlig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Grandis er meget godt. Selvfølgelig ikke godt som i god mat, men greit å spise når man slasker hjemme. Er ikke The Thin Red Line noe særlig? Pen å se på, men jeg kjedet livet av meg og litt til... Tigerland er helt klart å annbefale, en av de bedre Joel Schumacher filmene synes nå jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Tigerland er grusom. The Thin Red Line regnes jo for å være en fantastisk film, jeg så den for veldig lenge siden og kan ikke forsvare den spesifikt, men det er klart at den er litt mer kunstnerisk enn Tigerland, som er banal og kjedelig og ekstremt unødvendig i krigsfilmkategorien. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Kan ikke Smith bare lage fimer med Randal og Dante som hovedroller igjen. Alle filmene etter Clerks X, har bare vært katastrofer. Øhm... Clerks X var tiårsjubileumsutgåva av Clerks. Clerks II er jo med Dante og Randall, då. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line Kjør på med The Thin Red Line. Makan til bra film altså. Den er langt i fra kjedelig, dog er den mye roligere og poetisk i stilen en den gjennomsnittlige hjernedøde og stereotypiske krigsfilmen. For ikke å si mye, mye bedre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Da setter jeg på den. Skal uansett se alle, men ikke i dag. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, hvilken film til grandisen etterpå: Tigerland, Tora! Tora! Tora! eller The Thin Red Line? Ah, fyr nå heller opp Stalingrad. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Gleeder meg til The Thin Red Line. Krigsfilm? Yes please. Krigsfilm med flotte scener, poetisk vinkel og kunstnerisk? Yes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå