Montag Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Lite respons i PAtråden så jeg poster like godt her og. Anbefaler dere å ta en titt på den Gullpalmenominerte animasjonsfilmen The Ark. Regissøren selv - som forresten var lead animator på bl.a. El laberinto del fauno samt The Mist - har nå lagt ut hele filmen til fri visning her. Hva synes folket? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Skuffende at problemet er penger. Hvis jeg først var som Spielberg hvor jeg kunne velge og vrake blant drømmeprosjekter, så ville jeg ikke latt penger komme i veien. Skal man nekte å lage en film fordi studioet ikke går med på å betale deg 30%? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Må..ikke....påpeke etternavnet...til Steven.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Lite respons i PAtråden så jeg poster like godt her og. Anbefaler dere å ta en titt på den Gullpalmenominerte animasjonsfilmen The Ark. Regissøren selv - som forresten var lead animator på bl.a. El laberinto del fauno samt The Mist - har nå lagt ut hele filmen til fri visning her. Hva synes folket? Jeg likte den. Vet ikke helt hva mer jeg skal si. Jeg kunne sett mer av det samme uten å kjede meg, men jeg kan ikke påstå at jeg ble blown away. Hva er dine tanker? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Lite respons i PAtråden så jeg poster like godt her og. Anbefaler dere å ta en titt på den Gullpalmenominerte animasjonsfilmen The Ark. Regissøren selv - som forresten var lead animator på bl.a. El laberinto del fauno samt The Mist - har nå lagt ut hele filmen til fri visning her. Hva synes folket? Jeg likte den. Vet ikke helt hva mer jeg skal si. Jeg kunne sett mer av det samme uten å kjede meg, men jeg kan ikke påstå at jeg ble blown away. Hva er dine tanker? Tja, høres ut for at vi er på bølgelengde her. Jeg likte animasjonen, men man kunne gjort enda mer utav det storywise. Jeg blir uansett å følge med på hva denne karen foretar seg videre og har derfor bokmerket hjemmesiden hans. Jeg regner forresten med at du også så de andre kortfilmene (Mantis & Legacy) han har lagt ut på hjemmesiden sin? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Fader meg en skam at jeg ikke har fått med meg at fyren som spiller banjo i byen Spectre i Big Fish, er ingen ringere enn banjo-ungen fra Deliverance, huff. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Kevin Smith om sin neste film, Red State: "1. The Movie is ““decidedly non-commercial, it’s really fuckin bleak and dark, so bleak that it makes The Dark Knight look like Strawberry Shortcake.” Herlig /Slashfilm Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Kevin Smith om sin neste film, Red State: "1. The Movie is ““decidedly non-commercial, it’s really fuckin bleak and dark, so bleak that it makes The Dark Knight look like Strawberry Shortcake.” Ah, vi har gode ting i vente frå Kevin Smith, trur eg. Fyrst Zack and Miri, og så denne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 "Smith announced at the Wizard World Chicago 2006 convention that his next project would move in a different direction, and would be a horror film." Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skeptisk til Zack og Miri altså. Utifra alt av trailere og denslags, virker den temmelig mislykket og umorsom. Noe som er trist. Men kanskje det hjelper på at jeg har lave forventninger nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Her svarer Kevin Smith en "skarping" som prøver å drite ham ut. Nevner sitt fremtidige prosjekt bl.a. horror movie, men mest tongue-in-cheek: Spørsmålet er "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" Svaret han får er helt hinsides bra. Endret 23. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Trailer for Doubt (2008) Denne ser mildt sagt bra ut. At Hoffmann og Streep har hovedrollene lover godt, og sånn fra traileren å dømme tror jeg at minst en av dem kan snuse litt på en Oscarnominasjon. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ser spennende ut ja. Vet noen om teater/skuespillversjonen er kritisk til religion? Utifra traileren kan det gå begge veier helhetsmessig (Så ikke hele traileren da den begynte å spoile for mye av plottet). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Oh, gleder seg til den, må innrømme at jeg er veldig svak for Hoffman sin prestasjoner. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Samme her. Likte ham ikke spesielt da jeg "oppdaget" ham for noen år siden, men har vokst veldig på meg. Han og Streep er utvilsomt blant de aller beste skuespillerne i Hollywood for tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hvor var det du så han først? Happiness? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hoffman er en helt fantastisk skuespiller spørr du meg. Bare se i Magnolia, 25th hour, han spiller også veldig bra i Mission Impossible 3. Og gjør en herlig rolle i When The Devil Knows Your Dead. Har enna ikke sett Happiness, men har den liggende så får vel ta en titt snart. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Å herregud så genialt, det der gjorde dagen min SÅ mye bedre! =D Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kan ikke Smith bare lage fimer med Randal og Dante som hovedroller igjen. Alle filmene etter Clerks X, har bare vært katastrofer. Endret 23. september 2008 av Fetch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skal til polen om 3 uker.. (skoletur) Noen som har noen fine filmer jeg kan ta med? Har en archos av605. Har nå: Alle american pie filmene (sett de 2 ganger før, sist gang var for ca. 1mnd) Kopps (leeenge sia) Ghost rider(1 gang før, ikke lenge sia) The illusjonist(sett 1 gang før. Sommerferien) Gone in 60 sec(aldri) og Equilibrium(aldri) Blir mye buss, og vil derfor ha noe å drive tiden med.. Tenkte jeg skulle bytte ut Ghost rider, The illusjonist, Alle american pie med noen andre.. Helst morsomme som american pie, eller tøffe som ghost rider, eller bare spennende som the illusjonist. Er 15 år for å nevne det. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå