CypheroN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har ikke lyst å kaste bort tiden min, derfor jeg lurer på om det har verdt det .... Men hvordan kunne jeg tro noe sånt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dagen ble veldig annerledes og det endte med at vi så Cannibal The Musical og Pans Labyrint samt to episoder av Ut I vår Hage 2. Haha, så utrolig teit av oss Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som har sett 12 ? remake av 12 angry men. Til og med fått oscarnominering for beste utenlandske. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Whaat. Kommentatordamen på tvnorge sa etter The Island(Kul film forøvrig) i sammenheng med Casanova at Heath Ledger er nominert for Oscar for Jokeren. Er det noe jeg ikke har fått med meg her, eller er det bare oppspinn? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Det går diskusjoner, men så vidt jeg vet har han ikke blitt nominert. Er nok bare TVN-dama som ikke er helt med. Jeg har jo ikke noe problem med å forstå hvorfor filmen er så lang Se filmen hos Youtube Lengste 99 sekund i mitt liv... Endret 20. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har jo ikke noe problem med å forstå hvorfor filmen er så lang Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Edit: Legge inn riktig link hjelper jo... Jeg trakk ikke helt parallellene mellom Satantango og Clerks (?) =/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg trakk ikke helt parallellene mellom Satantango og Clerks (?) =/ Ikke jeg heller, men fant ikke det lille klippet jeg trengte, start på 50 sekunder. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har ikke lyst å kaste bort tiden min, derfor jeg lurer på om det har verdt det .... Men hvordan kunne jeg tro noe sånt Jeg syns du bør vurdere å komme opp med dine egne meninger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "Men hvordan kunne jeg tro noe sånt" var ment som en fleip mot norske filmer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tenkte mest på spørsmålet i seg selv og den første setningen i sitatet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett. Men det endte forresten med at jeg ikke så den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett. Men det endte forresten med at jeg ikke så den. Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett. Men det endte forresten med at jeg ikke så den. Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV. Jeg synes ikke Naboer var så aller verst jeg. Likte stemningen i filmen, og syntes den var nokså spennende. At jeg er urokkelig bestemt på at Joner er Norges beste skuespiller, trakk jo heller ikke ned min mening om filmen. Synes for øvrig det er flott at Norge bidrar litt med thrillere/grøssere, og gir derfor alle en sjanse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett. Derfor bør du se den før du spør. Det er da mye mer interessant å diskutere filmer man har sett, framfor å høre andre prate om filmer man ikke har sett? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV. Problemet med Naboer er jo hvis man skjønner hva som forgår, så er filmen stort sett ødelagt. Jeg skjønte stort sett hva som var i gjære ganske fort, tallerken som kommer på bordet rimlig tidlig i filmen (innen 15 minutter?) gjorde at jeg skjønte at alt skjedde inne i hans hode og da var det ikke fullt så moro mer... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er glad jeg ikke ser denslags med én gang. Jeg elsker å bli rundlurt av filmer. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er glad jeg ikke ser denslags med én gang. Jeg elsker å bli rundlurt av filmer. Jupp. Har det på same måten. Eg trur kanskje eg har lært meg til å undertrykkja intellektet. Eventuelt er eg ikkje så smart som eg trur ;-) Ein ting som ergrar meg er alle dei på IMDB og andre diskusjonsforum som skal overtyda alle andre om at dei skjønte alt som skulle skje. Ofte er "avsløringane" av typen "det var ein pistol i tredje scene, så eg visste det kom til å bli skyting" eller "politimannen skulle snart gå av med pensjon, så eg visste han kom til å døy". Manx verkar litt meir dreven, då :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er glad jeg ikke ser denslags med én gang. Jeg elsker å bli rundlurt av filmer. Jeg pleier ikke å gjøre det såpass fort som med Naboer, men det bare slo meg med en gang det skjedde og da var det gjort. Ser helst at jeg ikke skjønner hva som skjer før man sitter der og tenker wtf... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 The Scandinavian Sci-Fi, Game and Film Convention Jeg var der i går og det var ganske morsomt. Jeg fikk et bilde av meg selv ved siden av John Rhys-Davies (Gimli i LotR). Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eyy, kult Mye kjendiser der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå