Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett.

 

Men det endte forresten med at jeg ikke så den.

 

 

Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV.

Lenke til kommentar
Kan strengt tatt ikke ha noe særlig mening om en film jeg ikke har sett.

 

Men det endte forresten med at jeg ikke så den.

 

 

Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV.

 

Jeg synes ikke Naboer var så aller verst jeg. Likte stemningen i filmen, og syntes den var nokså spennende. At jeg er urokkelig bestemt på at Joner er Norges beste skuespiller, trakk jo heller ikke ned min mening om filmen. Synes for øvrig det er flott at Norge bidrar litt med thrillere/grøssere, og gir derfor alle en sjanse.

Lenke til kommentar
Eg såg Naboer. Dei to kvinnelege naboane tykte eg ikkje spelte serleg godt, men Kristoffer Joner var stort sett bra. Filmen var veldig tett og kort, og klarte å overraska meg. Eg vil tilrå å gje filmen ein sjanse neste gong den dukkar opp på TV.

 

Problemet med Naboer er jo hvis man skjønner hva som forgår, så er filmen stort sett ødelagt.

 

 

Jeg skjønte stort sett hva som var i gjære ganske fort, tallerken som kommer på bordet rimlig tidlig i filmen (innen 15 minutter?) gjorde at jeg skjønte at alt skjedde inne i hans hode og da var det ikke fullt så moro mer...

 

Lenke til kommentar
Er glad jeg ikke ser denslags med én gang. Jeg elsker å bli rundlurt av filmer.

 

Jupp. Har det på same måten. Eg trur kanskje eg har lært meg til å undertrykkja intellektet. Eventuelt er eg ikkje så smart som eg trur ;-)

 

Ein ting som ergrar meg er alle dei på IMDB og andre diskusjonsforum som skal overtyda alle andre om at dei skjønte alt som skulle skje. Ofte er "avsløringane" av typen "det var ein pistol i tredje scene, så eg visste det kom til å bli skyting" eller "politimannen skulle snart gå av med pensjon, så eg visste han kom til å døy". Manx verkar litt meir dreven, då :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...