Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "You Don't Mess With the Zohan" fikk faktisk terningkast 4 i VG. Det må være det høyeste terningkastet de har gitt til en komedie, som jeg har sett ^^ Noen somhar sett den? Ja, og den var utrolig dårlig Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "You Don't Mess With the Zohan" fikk faktisk terningkast 4 i VG. Det må være det høyeste terningkastet de har gitt til en komedie, som jeg har sett ^^ Noen somhar sett den? Ja, og den var utrolig dårlig Har ihvertfall en veldig korrekt politisk moral. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ho som skyter fra beinet ligner på ho ene i Charmed, ergo, ho har superpowers. Det er hvordan hun klarer å skyte vett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ho som skyter fra beinet ligner på ho ene i Charmed, ergo, ho har superpowers. Det er hvordan hun klarer å skyte vett. Det er da samme jenta? edit: Jepp. Rose McGowan Endret 18. september 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er derfor de ligner så fælt. Rose McGowan og mr.Director har blitt *sammen* da,noe som betyr at Rose kommer til å bli med i de flesta av filmene hans. Skal vel spille hovedrollen i Røde Sonja, en spin off fra Conans-verden. (sist spil av Birgitte Nielsen.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ho som skyter fra beinet ligner på ho ene i Charmed, ergo, ho har superpowers. Det er hvordan hun klarer å skyte vett. Det er da samme jenta? edit: Jepp. Rose McGowan Da er det ikke så rart det ligna, nei. lol Endret 18. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg så North By Northwest i gårkveld. Tror jeg synes den var bedre enn de andre Hitchcock filmene jeg har sett. Kanskje med unntak av Psycho. Men ett spørsmål Ble Vandamm (skurken) arrestert? Han står jo med Prosfessoren og noen andre politimenn på toppen av Mount Rushmore, og ser på at Leonard blir skutt, men har ser jo ikke akkurat arrestert ut. Han står jo og røyker og ser ganske avslappet ut. Jeg tenkte at han ble arrestert, men ikke gadd å gjøre motstand, da mikrofilmene ville avsløre han (?) Hva tror/vet dere? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 3.gang du bumper din egen tråd for svar? Heh. Men har desverre ikke sett den, så nekter og åpne spoileren, gitt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 3.gang du bumper din egen tråd for svar? Heh. Men har desverre ikke sett den, så nekter og åpne spoileren, gitt. Hehe, ja veit Trodde det var en del Hitchcock fans her!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er nok det også. Du får sikkert svar iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Riki Takeuchi is teh MAN! http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1785322903 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som har sett "Once Were Warriors" og "Watership Down" Skal muligens kjøpe dem, men er usikker. Om Watership Down er som Plague Dogs, så er det ingen tvil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Once Were Warriors er skummelt bra, du kommer garantert ikke til å angre på at du kjøper den filmen for å si det sånn. Når du har sett den så vil du ikke tro at det er samme mannen som laget Die Another Day/Next/xXx: State of the Union for å si det sånn... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Lee Tamahori har hatt en synkende kurve siden OWW dessverre... Uansett er Once Were Warriors en meget bra film - en sterk film for å si det sånn. Kan også anbefale "oppfølgeren" What Becomes of the Broken Hearted? Ikke like bra som OWW, men like fullt en bra film som er verdt og se! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fy faen. Helt vanvittig at jeg har klart å karret meg gjennom "you dont mess with the zohan". Tror jeg aldri noen gang har sett en så dårlig film i mitt liv. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fy faen. Helt vanvittig at jeg har klart å karret meg gjennom "you dont mess with the zohan".Tror jeg aldri noen gang har sett en så dårlig film i mitt liv. Fy skam deg. Bare en ting å gjøre - SÁTÁNTANGÓ blir din helgefilmsavlat. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hmm driver å sjekker den filmen akkurat nå Montag, 7.5-8 timer? Sinnsykt, høres ut som det er definitivt verdt en titt. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvorfor er det tid, og kun tid som folk bryr seg om når Sátántangó nevnes? Det er så mye mer enn en lang film! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Når folk ikke har sett den, så blir jo det selvsagt det første folk lurer på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå