Infenso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Den har Adam Sandler og Rob Schneider; den kan ikke være dårlig. Den har Adam Sandler og Rob Schneider, den må være dårlig. Tåler spesielt ikke sistnevnte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så lenge den ikke har Quentin Tarantino på manussiden, kan det vel ikke gå altfor ille. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Veldig morsomt, Cun! Endret 18. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Så lenge den ikke har Quentin Tarantino på manussiden, kan det vel ikke gå altfor ille. Hvilken debatt vil du skape nå? Er det mulig å prøve å komme med en mer absurd måte å få oppmersomhet? SKJERP DEG FOR FYTTI KATTA! Fyyyyyyy faen azz. Endret 18. september 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvilken debatt vil du skape nå? Er det mulig å prøve å komme med en mer absurd måte å få oppmersomhet? Eller kanskje han bare kødda fordi MrBrown sin avatar er et bilde av Tarantino? ... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Manuset til Death Proof er jo helt på trynet. Makan til skuffelse skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nope, har en anelse at cun har et lite hat for Mr. Tarantino. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Det virker jo nesten som om at det etterhvert har blitt populært å mislike Tarantino. Kan si meg enig i at manuset til Death Proof ikke kan måle seg med hans tidligere verk, men jeg syns fremdeles at filmen var en grei opplevelse. Ingen Pulp Fiction, men likevel et frisk pust i forhold til mange andre av fjorårets filmer. Endret 18. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Death Proof var retarded. Ærlig talt. Men ja, det er klart det skurrer når regissøren bak Spy Kids lager en bedre film enn fyren bak Pulp Fiction og Reservoir Dogs. Da begynner man å tenke at kanskje QT burde stille med en sterk film etterhvert, hvis han skal fortsette å kose seg på toppen av Hollywood-rangstigen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er blitt populært å mislike Tarantino siden folk begynt å se at han faktisk bare er ganske middelmådig. Mannen har bare noen få filmer som er gode, og de ble laget på begynnelsen av 90-tallet. Uttrykk som "ingen Pulp Fiction", i hensikt å vise til hva Tarantino vanligvis lager, er på grensen til det absurde. Eneste filmen til Tarantino som er "en Pulp Fiction" er Pulp Fiction. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tarantino sa han skulle lage en Grindhouse-film, og det gjorde han (i motsetning til Rodriguez). Nei, det er ikke en strålende film på samme måte som de forrige. Death Proof er litt mer for nerdene, og først og fremst han selv. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Uansett hva Tarantino gjør, blir det jo hyllet av fanboysa. Litt enig med Otth, han er faktisk litt middelmådig. Pulp Fiction er faktisk en av mine virkelige favoritter, Reservoir Dogs er meget bra, mens Jackie Brown ikke stikker seg ut på noen måter. Kill Bill har jeg ikke sett på en stund, men jeg ble ikke bergtatt for å si det sånn. Den siste filmen jeg så fra Tarantino var Death Proof, som var helt på trynet banalt dårlig. En av få ganger jeg har vurdert å gå fra kinoen, men jeg ble sittende i visshet om at det snart var slutt, og at Planet Terror snart skulle ta over. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ikke forsvare Death Proof, synes også den var ganske dårlig, men Planet Terror synes jeg ikke var på noen måte god film heller. Synes hele konseptet ble så dumt at det var egentlig ikke originalt, eller kult eller morsomt osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ikke forsvare Death Proof, synes også den var ganske dårlig, men Planet Terror synes jeg ikke var på noen måte god film heller. Synes hele konseptet ble så dumt at det var egentlig ikke originalt, eller kult eller morsomt osv. Det er selvsagt lov, men den ble utrolig godt mottatt. Personlig synes jeg PT var en fantastisk film, med god humor og bedre dialog enn QT sin og herlig, herlig action. Josh Brolin har blitt A-kjendis siden den filmen kom ut, men da jeg først så den var han helt ukjent for meg og perfekt i rollen. Jeg ble underholdt fra start til slutt av PT, og ville ikke at den skulle ende (da så jeg den lange versjonen). DP, derimot, var bare utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det var noen scener i Planet Terror som jeg digga meget godt, bla. flere scener på sykehuset, men jeg følte at filmen gikk altfor fort fram på en måte. Hadde håpet på en bedre historie også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 PT var jo en enorm opplevelse^^ Blod, gørr, zombies, hot bitchez blanda med god dialog og tidvis herlig humor. Snakk om kontrast etter å ha sett DP. Den tror jeg aldri jeg gidder å se igjen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Planet Terror var mye bedre enn Death Proof ja. Kanskje Grindhouse var ment for begge skjønn, altså Death Proof for kvinner. (Følte ihvertfall at det var en chickfilm) og Planet Terror for oss gutta! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Planet Terror var grei nok den Lurer litt på hvordan dama klarte å fyre av det geværet Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hun brukte helt sikkert hjernesignaler... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noe i den duren, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå