magnusbe Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Fjorårets Hairspray er merkelege saker, ein film basert på ein musikal basert på ein film. Eg har ikkje sett den nye, men eg kan ikkje førestilla meg at den har noko å stilla opp mot John Waters' klassikar. Go Ricki, go Ricki, go Ricki! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så nettopp the incredible hulk...på slutten: "We're putting together a team." -"Who's we?" Whaaaaaaaaaaat? Hvilken film er det som er planlagt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) 18.9.68 : Verdenspremiere Funny Girl & forøvrig Streisands internasjonale gjennombrudd oxo......... Endret 18. september 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så nettopp the incredible hulk...på slutten: "We're putting together a team." -"Who's we?" Whaaaaaaaaaaat? Hvilken film er det som er planlagt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 hehe, takk for både flere bra, og noen mindre bra forslag. Er flere av de, og blir vel kanskje et par flere nå. Når det kommer til High School Musical tror jeg at jeg har fått nok at bare ved å høre at mindre søsken (4. klasse) har sett på den x antall ganger hjemme..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 HSM er ødelagt for min del av Disney Channel som sender den dubba til norsk flere ganger i uka. Det er så GRUSOMT å høre norske stemmer oppå at jeg blir flau og slår av igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Snakker om dårlig dubbing - må ikke glemme denne jentas norske stemme! Endret 18. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er jo enda værre, alle stemmene i Hannah Montana er jo lest av gutter som ikke er i stemmeskiftet. Høres ikke ut som jenter i det heletatt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det topper alt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 High School Musical 3: Senior Year, kommer på kinoene her i Trondheim den 24. oktober. Jeg skal naturligvis på premieren, om jeg så må ligge i kø utenfor Nova i dagene før billettsalget starter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Meg og Lars på vei til premieren. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Man kan polere en dritt så mye man vil, men det er fortsatt en dritt. Endret 18. september 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Kan man polere en dritt? Jeg hørte at dette var foreslått av Mythbusters, men inntil jeg ser en dritt polert så er jeg skeptisk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Se filmen hos Youtube Quod erat demonstrandum. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 0:52 lol! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Hør, hør. Og nye skiva til Britney er jo helt fantastisk. Jeg driter i hva artisten heter når hun/folka bak henne klarer å mekke noe så bra. Velprodusert indeed. Og når det gjelder High School Musical er jeg bare glad for at man endelig legger litt innsats i sånne filmer. Mesteparten av det søstra mi ser på er grusomt, og HMS stikker seg helt klart ut kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 "You Don't Mess With the Zohan" fikk faktisk terningkast 4 i VG. Det må være det høyeste terningkastet de har gitt til en komedie, som jeg har sett ^^ Noen somhar sett den? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Den fikk 1 i Aftenposten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Nå er jo terningkastene til VG like tilfeldige som faktiske treningkast også da. Zohan var faktisk litt morsom. En dust komedie, men det er jo greit for det er det man bestemmer seg for å se. Endret 18. september 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Den har Adam Sandler og Rob Schneider; den kan ikke være dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå