CypheroN Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 The Wizard Of Oz Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Rocky Horror Picture Show er vel en klassiker ' what he said, vil også anbefale jesus christ superstar og hair(min yndlings musical) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Har alltid likt dans og musikk, noen som har tips til filmer som inneholder mye dans og musikk som burde finne vegen til min filmhylle? Singin' in the Rain bør kanskje allerede være der? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 High School Musical og Hairspray. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Har alltid likt dans og musikk, noen som har tips til filmer som inneholder mye dans og musikk som burde finne vegen til min filmhylle? Strictly Ballroom og Mad Hot Ballroom. Take the Lead. Om du er villig til å prøve litt old school: Silk Stockings Endret 17. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Memories of Matsuko, Moulin Rouge, The Nightmare Before Christmas Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 og ikke glemm denne, verdens beste "musikal" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Apropos klipping og kameragreier. Jason Bourne-triologien Makan til redigering og kameravinkling skal en se etter! Jeg mener å huske at du hatet Ultimatum for filmens trang til å hyperklippe alle de håndholdte actionssekvensene. Mulig jeg blander. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Hvor er IRONI-knappen når jeg trenger den ... ? Endret 17. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Du har oppfølgern i samlinga og har forhåndsbestilt kinobillett til den tredje også? Det eneste jeg likte med High School Musical var mobilbildene av Vanessa Anne Hudgens som kom på avveie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Oppfølgeren er bedre uansett, sangene er mer catchy i den. Jeg skal se treeren, ja. Jeg ser alt med Zac Efron. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Oppfølgeren er bedre uansett, sangene er mer catchy i den. Jeg skal se treeren, ja. Jeg ser alt med Zac Efron. Sorry ass, men slike rocka pøbelgutter blir i drøyeste laget for min del.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 High School Musical og Hairspray. Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^ Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I. Hvor er IRONI-knappen når jeg trenger den ... ? Hehe, jeg tok ironien etter andre innlegget hans. Men i første så nevnte han den sammen med Hairspray. Selv om jeg ikke var særlig begeistret for filmen selv, kan jeg ikke si at den er helt elendig. For en som liker filmer med sang og dans, er det ikke helt på jordet å foreslå nettopp den, som er en av de nyeste innen den sjangren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg tror dere har helt misforstått. Hairspray var den gøyeste (mhm, gøyeste) kinoopplevelsen min noensinne, og HSM-filmene er forseggjorte. Hvis man fra starten ikke liker konseptet med muntre ungdommer som synger og danser og er alle utrolig hotte så er det klart at filmen virker teit, men i forhold til konseptet så er utførelsen perfekt. Klart det er klisjé, men det er også morsomt. Hun her er den perfekte jenteskurken - hot, litt skummel og veldig sossete. Cruella De Ville møter eksen min. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Men i første så nevnte han den sammen med Hairspray. Selv om jeg ikke var særlig begeistret for filmen selv, kan jeg ikke si at den er helt elendig. For en som liker filmer med sang og dans, er det ikke helt på jordet å foreslå nettopp den, som er en av de nyeste innen den sjangren. Ny og ny, den kom vel på åttitalet. Eg såg den med bestemor hugsar eg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ny og ny, den kom vel på åttitalet. Eg såg den med bestemor hugsar eg. Du tenker på musikalen Hair, som kom i 1979. Det de prater om er Hairspray som kom ut ifjor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Evt Hairspray (1988). Men det var ikke den vi snakket om. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Evt Hairspray (1988). Men det var ikke den vi snakket om. Oi, den har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå