Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
High School Musical og Hairspray.

 

Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^

Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I.

Lenke til kommentar
High School Musical og Hairspray.

 

Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^

Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I.

Hvor er IRONI-knappen når jeg trenger den ... ?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
High School Musical og Hairspray.

 

Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^

Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I.

 

Du har oppfølgern i samlinga og har forhåndsbestilt kinobillett til den tredje også? :p Det eneste jeg likte med High School Musical var mobilbildene av Vanessa Anne Hudgens som kom på avveie :)

Lenke til kommentar
High School Musical og Hairspray.

 

Jeg synes strenkt talt ikke at High School Musical behøver å finne veien til noens filmhylle ^^

Screw you, sir. High School Musical er awesome. Enkelte ting er bare så velproduserte at det ikke har noe å si hva selve produktet er, man er nødt til å like det. Eksempler: High School Musical, Toxic av Britney Spears og What You Know av T.I.

Hvor er IRONI-knappen når jeg trenger den ... ?

 

Hehe, jeg tok ironien etter andre innlegget hans. Men i første så nevnte han den sammen med Hairspray. Selv om jeg ikke var særlig begeistret for filmen selv, kan jeg ikke si at den er helt elendig. For en som liker filmer med sang og dans, er det ikke helt på jordet å foreslå nettopp den, som er en av de nyeste innen den sjangren.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere har helt misforstått. Hairspray var den gøyeste (mhm, gøyeste) kinoopplevelsen min noensinne, og HSM-filmene er forseggjorte. Hvis man fra starten ikke liker konseptet med muntre ungdommer som synger og danser og er alle utrolig hotte så er det klart at filmen virker teit, men i forhold til konseptet så er utførelsen perfekt. Klart det er klisjé, men det er også morsomt.

 

gw500h59509518420954671af3.jpg

 

Hun her er den perfekte jenteskurken - hot, litt skummel og veldig sossete. Cruella De Ville møter eksen min.

Lenke til kommentar
Men i første så nevnte han den sammen med Hairspray. Selv om jeg ikke var særlig begeistret for filmen selv, kan jeg ikke si at den er helt elendig. For en som liker filmer med sang og dans, er det ikke helt på jordet å foreslå nettopp den, som er en av de nyeste innen den sjangren.

 

Ny og ny, den kom vel på åttitalet. Eg såg den med bestemor hugsar eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...