Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo hende, men vil jo si at han fremdeles ikke er alt for lur. Hadde han vært ironisk, så hadde han vel valg å vise den på sin kino og ikke nektet det. For flere han hadde fått til kinoen jo mer penger tjener jo han vil jeg tro, det gjør han jo ikke nå...

 

Edit:

 

Da var vi i gang igjen...

 

Re- and Pre-Departed?

 

Men de vil jo eventuelt bare gjøre det den orginale triologien gjorde...

 

Edit 2:

 

Pacino does Dali

 

Pacino skal spille kunstneren Salvador Dali, kjenner jeg lukten av en Oscar om ikke alt for lenge. Hvis han gjør like god jobb som Ed Harris gjorde i Polloc så kan det bli seeverdig håper jeg...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Kilde: Dagbladet

 

Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert.

 

Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle.

 

Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen.

7761286[/snapback]

Haha, tatt rett fra den ene South Park episoden.

 

_____

Den artikkelen aside, Fredrikstad kino må være landets beste.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Kilde: Dagbladet

 

Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert.

 

Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle.

 

Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen.

7761286[/snapback]

Herre. Jeg kan sikkert lage en minst like bra drittfilm jeg for 8 mill. Nei! Jeg klarer meg med 4!

 

Usj. Jeg må komme opp med idé til filmprosjektet på skolen. Kanskje jeg bare skal ta den idéen der?

Synker norsk film til et nytt lavmål?

7761448[/snapback]

Tja. Hvis de slutter å gi penger til romantiske komedier og mer til filmer som den brysomme mannen så går det en vei.

 

 

 

 

 

 

Er det noen som har sett Cinema Paradiso i både directors cut og originalversjon? vet ikke om jeg tør å kjøre opp DC hvis bare er lagt til tre kvarter for at folk kan kunne se det.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Nytt prosjekt på gang her i heimen..

Skal gå til innskaffelse av samtlige 400 dvder i Criterion Collection  ;)

Skal begynne i det små og jobbe meg oppover.

7764301[/snapback]

 

 

Er bare å ønske lykke til siden noen av dem er OOP. Men det er jo en mulighet for å kjøpe dem brukt på f.eks. amazon.com. Et eksempel John Woo's The Killer, prisen starter på 175$ :)

 

Komplett liste over CC utgivelser og hvilken av dem som er OOP

Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Cinema Paradiso i både directors cut og originalversjon? vet ikke om jeg tør å kjøre opp DC hvis bare er lagt til tre kvarter for at folk kan kunne se det.

Det jeg har hørt at er lagt til i DC forklarer forskjellige deler av historien som jeg savnet i originalversjonen, så hvis du skal se filmen og har tid, så tror jeg DC er best.

Lenke til kommentar
Nytt prosjekt på gang her i heimen..

Skal gå til innskaffelse av samtlige 400 dvder i Criterion Collection  ;)

Skal begynne i det små og jobbe meg oppover.

7764301[/snapback]

 

 

Er bare å ønske lykke til siden noen av dem er OOP. Men det er jo en mulighet for å kjøpe dem brukt på f.eks. amazon.com. Et eksempel John Woo's The Killer, prisen starter på 175$ :)

 

Komplett liste over CC utgivelser og hvilken av dem som er OOP

7765175[/snapback]

 

For å gjøre det hele litt vanskeligere så skal jeg starte med å skaffe alle OOP :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...