AngryPolarBear Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Synker norsk film til et nytt lavmål? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg lurer på om Fredrikstad-fyren bare er ironisk. Han elsker filmen såpass høyt at han bestemte seg for å gi den saftig, gratis PR. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kan jo hende, men vil jo si at han fremdeles ikke er alt for lur. Hadde han vært ironisk, så hadde han vel valg å vise den på sin kino og ikke nektet det. For flere han hadde fått til kinoen jo mer penger tjener jo han vil jeg tro, det gjør han jo ikke nå... Edit: Da var vi i gang igjen... Re- and Pre-Departed? Men de vil jo eventuelt bare gjøre det den orginale triologien gjorde... Edit 2: Pacino does Dali Pacino skal spille kunstneren Salvador Dali, kjenner jeg lukten av en Oscar om ikke alt for lenge. Hvis han gjør like god jobb som Ed Harris gjorde i Polloc så kan det bli seeverdig håper jeg... Endret 20. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Den orginale Batmobilen (i fire utgaver) skal selges på auksjon, og de regner med de selges for rett under millionen. Hvis noen har lyst å spandere en forsinket julepakkesang på meg, er dette plassen å lete! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kilde: Dagbladet Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert. Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle. Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen. 7761286[/snapback] Haha, tatt rett fra den ene South Park episoden. _____ Den artikkelen aside, Fredrikstad kino må være landets beste. Endret 20. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Ikke nå lenger, Jernlov (Prinsipielt sett, ikke teknisk) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Hvilken er den beste? Lillestrøm kino? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Nytt prosjekt på gang her i heimen.. Skal gå til innskaffelse av samtlige 400 dvder i Criterion Collection Skal begynne i det små og jobbe meg oppover. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kilde: Dagbladet Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert. Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle. Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen. 7761286[/snapback] Herre. Jeg kan sikkert lage en minst like bra drittfilm jeg for 8 mill. Nei! Jeg klarer meg med 4! Usj. Jeg må komme opp med idé til filmprosjektet på skolen. Kanskje jeg bare skal ta den idéen der? Synker norsk film til et nytt lavmål? 7761448[/snapback] Tja. Hvis de slutter å gi penger til romantiske komedier og mer til filmer som den brysomme mannen så går det en vei. Er det noen som har sett Cinema Paradiso i både directors cut og originalversjon? vet ikke om jeg tør å kjøre opp DC hvis bare er lagt til tre kvarter for at folk kan kunne se det. Endret 20. januar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 God damn, nettop sett Behind enemy lines 2. Altså, jeg forlanger 1t 30min tilbake ! Den tror jeg havner ganske langt nede på lista for å si det sånn... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 hvilken robin hood film er "robin hood man in tights" basert på? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Nytt prosjekt på gang her i heimen..Skal gå til innskaffelse av samtlige 400 dvder i Criterion Collection Skal begynne i det små og jobbe meg oppover. 7764301[/snapback] Er bare å ønske lykke til siden noen av dem er OOP. Men det er jo en mulighet for å kjøpe dem brukt på f.eks. amazon.com. Et eksempel John Woo's The Killer, prisen starter på 175$ Komplett liste over CC utgivelser og hvilken av dem som er OOP Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er criterion-utgaver så overlegne i video, lyd og cover at det er verdt den høye prisen? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 hvilken robin hood film er "robin hood man in tights" basert på? 7765074[/snapback] Robin Hood: Prince of Thieves Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er det noen som har sett Cinema Paradiso i både directors cut og originalversjon? vet ikke om jeg tør å kjøre opp DC hvis bare er lagt til tre kvarter for at folk kan kunne se det. Det jeg har hørt at er lagt til i DC forklarer forskjellige deler av historien som jeg savnet i originalversjonen, så hvis du skal se filmen og har tid, så tror jeg DC er best. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Nytt prosjekt på gang her i heimen..Skal gå til innskaffelse av samtlige 400 dvder i Criterion Collection Skal begynne i det små og jobbe meg oppover. 7764301[/snapback] Er bare å ønske lykke til siden noen av dem er OOP. Men det er jo en mulighet for å kjøpe dem brukt på f.eks. amazon.com. Et eksempel John Woo's The Killer, prisen starter på 175$ Komplett liste over CC utgivelser og hvilken av dem som er OOP 7765175[/snapback] For å gjøre det hele litt vanskeligere så skal jeg starte med å skaffe alle OOP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det sugde å være kinomaskinist, btw. Har slutta. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det sugde å være kinomaskinist, btw. Har slutta. 7766042[/snapback] Å? Hva måtte du gjøre som gjorde det kjedelig? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Hannibal Rising Mulig den har blitt postet allerede, men syns den var interessant. I likhet med filmer som Batman Begins får man nå så hvordan Hannibal blir som han blir. traileren er god, og kan bli en bra film. eneste jeg er litt skeptisk til er at stemningen og plottet i den skiller seg en del ut fra de andre filmene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Er Red Dragon en remake av Manhunter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå