Bytex Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hm, syns Braindead bruker litt for lang tid på å komme igang, selv om man sympatiserer mye med stakkars Leonard som bor med den grusomme mora si i starten. Bad Taste er mere fart i tidlig i filmen. Mange udødelige scener, som når de stikker en dolk inn under foten til en alien. Eller når PJ ramler ned fra klippen og våkner opp igjen og samler sammen hjernebitene sine. Eller når de skyter en gjeng aliens ved å stikke maskingevær gjennom en ann alien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har et lite spørsmål angående Star Wars-filmene. Spørsmålet i seg selv er vel ingen spoiler, men svar kan jo vurderes å putte i spoilertag. Hadde en diskusjon med en venn av meg her forleden dag hvor jeg påstod at Darth Vader dreper noen med The Force som han ser på en tv-skjerm (Mener det var noe overvåkings-opplegg) Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette skjer? Bare å be kameraten din se The Empire Strikes Back, det. Ja, det skjer. Om ikke en TV-skjerm, i alle fall et hologram. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har et lite spørsmål angående Star Wars-filmene. Spørsmålet i seg selv er vel ingen spoiler, men svar kan jo vurderes å putte i spoilertag. Hadde en diskusjon med en venn av meg her forleden dag hvor jeg påstod at Darth Vader dreper noen med The Force som han ser på en tv-skjerm (Mener det var noe overvåkings-opplegg) Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette skjer? Bare å be kameraten din se The Empire Strikes Back, det. Ja, det skjer. Om ikke en TV-skjerm, i alle fall et hologram. Jepp! Og det er det som gjør Star Wars så jævla bra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Fikk sett The Signal i går. Interresant plot, mye god svart humor i midten av filmen, og faktisk kurante rolle-tolkninger. For ikke å snakke om introduksjons-filmen som jo er en smule fornøyelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Se The Meaning of Life. Den ligner mest på MP's Flying Circus, siden det er en rekke individuelle sketsjer satt sammen med en rød tråd (forskjellige stadier i livet). Fantastisk sprø film. Alt kommer sammen tilslutt. Den har også en helt surrealistisk forfilm som har null og niks å gjøre med hovedfilmen. Endret 16. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har sett den Bytex, en fornøyelig film som egentlig alle MP filmene er. Takk for at du kommer med tips dog. A bucket! a bucket for gaston! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 It's wæffer-zin! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sex-undervisningen og den sketsjen med Døden er jo også noen perler. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har et lite spørsmål angående Star Wars-filmene. Spørsmålet i seg selv er vel ingen spoiler, men svar kan jo vurderes å putte i spoilertag. Hadde en diskusjon med en venn av meg her forleden dag hvor jeg påstod at Darth Vader dreper noen med The Force som han ser på en tv-skjerm (Mener det var noe overvåkings-opplegg) Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette skjer? Bare å be kameraten din se The Empire Strikes Back, det. Ja, det skjer. Om ikke en TV-skjerm, i alle fall et hologram. Jepp! Og det er det som gjør Star Wars så jævla bra. ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Har et lite spørsmål angående Star Wars-filmene. Spørsmålet i seg selv er vel ingen spoiler, men svar kan jo vurderes å putte i spoilertag. Hadde en diskusjon med en venn av meg her forleden dag hvor jeg påstod at Darth Vader dreper noen med The Force som han ser på en tv-skjerm (Mener det var noe overvåkings-opplegg) Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette skjer? Bare å be kameraten din se The Empire Strikes Back, det. Ja, det skjer. Om ikke en TV-skjerm, i alle fall et hologram. Jepp! Og det er det som gjør Star Wars så jævla bra. ? At folk kan force-chokes gjennom tv-er, hologram osv. Alle slike detaljer er med på å gjøre Star Wars til tidenes beste film-serie. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg så North By Northwest i gårkveld. Tror jeg synes den var bedre enn de andre Hitchcock filmene jeg har sett. Kanskje med unntak av Psycho. Men ett spørsmål Ble Vandamm (skurken) arrestert? Han står jo med Prosfessoren og noen andre politimenn på toppen av Mount Rushmore, og ser på at Leonard blir skutt, men har ser jo ikke akkurat arrestert ut. Han står jo og røyker og ser ganske avslappet ut. Jeg tenkte at han ble arrestert, men ikke gadd å gjøre motstand, da mikrofilmene ville avsløre han (?) Hva tror/vet dere? Noen som veit ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Da har jeg sett Alien for første gang. Må si jeg faktisk ble litt skuffet. Jeg synes den var litt rotete. Den hoppet litt for mye mellom scener og kameravinkler som gjorde at det bare ble litt småslitsomt å se på. Likevel, pga. god historie, fremført på en meget fengende og spennende måte, og overbevisende skuespill, gir jeg den 7/10. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Men da burde jo teoretisk sett Vader kunne choke folk bare ved å tenke på dem. Det kan han jo heldigvis ikke, ellers ville det blitt en kort serie. Men dette er sikkert diskutert til døde blant SW-nerder de siste 30 årene uansett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Da har jeg sett Alien for første gang. Må si jeg faktisk ble litt skuffet. Jeg synes den var litt rotete. Den hoppet litt for mye mellom scener og kameravinkler som gjorde at det bare ble litt småslitsomt å se på. Likevel, pga. god historie, fremført på en meget fengende og spennende måte, og overbevisende skuespill, gir jeg den 7/10. Hmmm... eg hadde ikkje sett denne på kanskje 15 år, så eg plukka fram Alien/Predator-boksen og såg Director's Cut. Eg tenkte eg skulle sjå om eg fann filmen rotete, men eg må nok seia at eg ikkje heilt forstår kva du meiner. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Skal se Goodfellas og American Gangster i morra for første gang. Sant at begge er basert på sanne historier ? eller er bare personene "ekte" ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Syns Aliens er den beste av filmene. Altså toern. Best support cast, og de beste effektene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Skal se Goodfellas og American Gangster i morra for første gang. Sant at begge er basert på sanne historier ? eller er bare personene "ekte" ? Begge er basert på sann historie, dog Goodfellas er nok litt enkel i historien i forhold til virkelighet. Se fram til to forskjellige filmer i morgen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Skal se Goodfellas og American Gangster i morra for første gang. Sant at begge er basert på sanne historier ? eller er bare personene "ekte" ? Begge handlar om personar som har eksistert. Goodfellas er i alle fall basert på ein sjølvbiografi, og kor sanne dei er kan jo variera ;-) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Skal se Goodfellas og American Gangster i morra for første gang. Sant at begge er basert på sanne historier ? eller er bare personene "ekte" ? Begge er basert på sann historie, dog Goodfellas er nok litt enkel i historien i forhold til virkelighet. Se fram til to forskjellige filmer i morgen Jeg ville heller lagt det fram slik: gled deg til å bli underholdt og gled deg til å sovne halvveis uti. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Ganske enig, American Gangster var boring synes jeg, men er jo mange som liker den, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå