Infenso Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ingen tvil om at Braindead er sånn passe syk og at den til tider er utrolig morsom. Likvel setter jeg Bad Taste foran denne. Syns den har mer "sjarm" og enda bedre humor. Evil Dead-filmene kommer også foran Braindead. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Kort fortalt; jeg elsker Braindead! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Nå som Alien-quadrilogien endelig er i hus skal jeg endelig få sett disse filmene som jeg har hørt så mye om, men aldri sett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Nå som Alien-quadrilogien endelig er i hus skal jeg endelig få sett disse filmene som jeg har hørt så mye om, men aldri sett. Eg er så misunneleg kvar gong eg les slikt som dette. Tenk å få sjå dei filmane for fyrste gong igjen. "Like a virgin, hey, touched for the very first time" Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ja, har du aldri sett noen av Alien filmene har du litt av en opplevelse foran deg...misunner deg det egentlig... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Kort fortalt; jeg elsker Braindead! Eg såg Braindead to gonger på rad ein laurdagføremiddag heime hjå ei jente eg vart med heim kvelden før. Det er faen meg ei av dei beste filmopplevingane eg har hatt. "Oh, the summer of '93." Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Braindead er genial. Så den for noen uker sida med to kompiser. Han ene begynte å whine om hvor ræva den var i starten, men med en gang zombiehelvete begynte satt alle 3 og gapskratta og kosa oss til tusen. En soleklar 10er. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Så braindead for første gang med to overtrøtte kompiser på LAN. Det var bare helt fantastisk!! En av de bedre filmene jeg har sett Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Braindead er episk. Klarer aldri å slutte å le i scene hvor han fyren detter ned fra klippen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ingen tvil om at Braindead er sånn passe syk og at den til tider er utrolig morsom. Likvel setter jeg Bad Taste foran denne. Syns den har mer "sjarm" og enda bedre humor. Evil Dead-filmene kommer også foran Braindead. Ja, synes Bad Taste var en del bedre. Men lo et par ganger til Braindead EDIT: Hva med The Frighteners er den noe bra? Endret 15. september 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 The Frighteners er meget bra, er vel min personlige P.J. film Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 The Frighteners er meget bra, er vel min personlige P.J. film Din personlige Peter Jackson film? Så han lagde filmen kun for deg da? Sorry, men er i kverulanthumør i kveld... Fra spøk til revolver; The Frighteners er i mine øyne en meget bra film. Bare R. Lee Ermey i en "velkjent" rolle gjør filmen verdt å se! Du bør forøvrig absolutt se Director's cut utgaven. Jeg har en litt kul LD boks av denne (på DVD har jeg en 3 disc DC utgave). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 I KICK ASS FOR THE LORD! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Noen som har sett Sult? Skal ha særemne om norske bøker konvertert til film, lærern min fåreslo denne. Noen som har sett den og vet om den er noe bra? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Sult er absolutt en kurant film. Kanskje litt langtekkelig til tider, men jeg var en av få i klassen som fant det høyst interessant. Ikke lest boka, dog. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Bra film! Strålende rolletolkning av Per Oscarsson, som så og si bærer filmen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Stemmer i, Sult er absolutt brukbar. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Må bare tilføre Tatt Av Kvinnen i tillegg, synes det var en meget god film. Ble fullstendig slukt av den. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Har et lite spørsmål angående Star Wars-filmene. Spørsmålet i seg selv er vel ingen spoiler, men svar kan jo vurderes å putte i spoilertag. Hadde en diskusjon med en venn av meg her forleden dag hvor jeg påstod at Darth Vader dreper noen med The Force som han ser på en tv-skjerm (Mener det var noe overvåkings-opplegg) Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette skjer? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Sult så faktisk temmelig god ut, den må jeg sjekke ut i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå