Montag Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 For en skuespiller - Laurence Olivier kan bare gå å legge seg! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 GLED deg til Shoot 'Em Up! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Har bestemt meg for å kjøpe en kortfilmsamling. Er det Cinema 16 som gjelder? Og hvilken er best av den europeiske, britiske eller amerikanske? Det er det beste jeg har kommet over hitill i hvert fall. Nå har jeg bare den europeiske, men det er masse snadder der. Utifra hva jeg kan se, ser også europa-utgaven best ut, men nå er dette baer spekulering. Jeg vil i hvert fall anbefale europa, med fantastiske saker som Bara prata lite, Härlig er Jorden, The Man Without a Head, Copy Shop og masse mer. Det er også kommentarspor på alle filmene Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Å herregud! Filmorgasme!! Being John Malkovitch var fantastisk! Endret 14. september 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Den er digg ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 GLED deg til Shoot 'Em Up! Er ikke første gangen jeg ser den, så jeg vet hva jeg gikk til. Er ikke så lenge siden jeg var ferdig med den siste filmen av de fire noe jeg tror naboene er glade for Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Noen som kan anbefale flere filmer av Spike Jonze? Jeg har aldri hørt om fyren før! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Du har Adaptation, ikke en personlig favoritt hos meg, men mange som synes den er bra. Jeg fortrekker Being John Malkovich av de to... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Shit, så The Usual Suspects i går. For en film, gikk rett opp til en høy plassering på min topp 10-liste over filmer jeg har sett! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Da vil du nok også like filmer som Fight Club, Memento, Donnie Darko og The Butterfly Effect Endret 14. september 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 det er en ting jeg har tenkt på, når man får seg 5.1 for første gang, så er det liksom altid en film som brukes som benchmark og det er lobby senen i matrix, jeg gjorde det selv, men jeg har senere funnet ut at den egentlig har ganske laber lyd, det er egentlig bare musikk og bass, og ikke en sene som virklig gir god lyd. jeg har senere funnet ut at andre sener som heller burde være benchmark/show of bank senen i HEAT er kanskje den aller beste, men opeings senen i master and commander er også VELDIG bra, begge to er mye bedre enn matrix Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Test også ut åpningsmontasjen i The Lord of the Rings fra 2001. Gode minner fra kinosalen når Sauron blir bekjempet og den heftigste basslyden dukker opp. Et annet testsubjekt kan være Transformers fra 2007 under en av slåsskampene i byen. Vanvittig lyd der også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Et annet testsubjekt kan være Transformers fra 2007 under en av slåsskampene i byen. Vanvittig lyd der også. Transformers er DEMO når det kommer til lyd, i hvertfall HD utgavene. Men skal sies at The Orphanage imponerte meg nesten mer, 7.1 sportet som er på BD utgaven er helt vilt. Shoot 'Em Up er også en god en Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 likte ikke lyden i transformers, syns den var for "dempet" alle lyder var liksom så lave, virket ikke realistiske, noe av det samme som med matrix, det er bare noe med lyd mixingen jeg ikke liker, hvordan et slag i brystet er høyere enn et skudd osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Jau, den "eksplosjonen" når sauron blir bekjempet er fin..dyyyyp sinustone som bare sier "bwwwooooooooooooooom" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Dagens filmtips: In the name of the father. Tenk deg at du våkner av at bevæpnet politi stormer inn på rommet dit og haler deg av gårde. Du blir beskyldt for å bombet en pub full av folk. De slår deg, tar klemmetak på ballene dine, stikker pistol inn i munnen din og tar av sikringen og enda mer til. Alt for å få deg til å skrive under en tilståelse. Tenk deg at hele familien din blir arrestert. Tilogmed den 14 år gamle fetteren din. For å vært med på å lage den bomben du visstnok har plantet. Tenk deg så å få 30 år i fengsel. Det samme med din far. Og tenk deg at du er uskyldig. Hadde ikke sett denne filmen siden den var relativt ny så var usikker på om den var like god fortsatt. Og alt jeg har å si er at den ikke har tapt seg. 5/6 Endret 14. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Da var Wall-E sett uten tekst og med engelsk lydspor på godsalen i Colosseum! Den var jaggu . . . veldig bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Da vil du nok også like filmer som Fight Club, Memento, Donnie Darko og The Butterfly Effect & American Beauty. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Angående Memento: Nettopp sett Memento. Knall film men det var noe som skurret. Eksisterte virkelig Sammy, eller var han bare i tankene til Lenny? Endret 14. september 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Legg det i spoiler, please. Har ikke sett den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå