bögfisk Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 The good, the bad and the ugly? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nei. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Open Range er ganske bra. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Bruk aldri en forkortelse uten et referansepunkt. Mao. bruk ikke en forkortelse uten å ha brukt hele navnet tidligere i debatten. Og med en debatt mener jeg en serie med direkte knyttede innlegg som har opprinnelse fra et nytt uavhengig tema. The Missing, som gikk på TV i går, kan vel kanskje vurderes. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Noen som kan anbefale noen litt nye westerns som er gode? Har sett 3:10 to Yuma, og har tenkt til å få sett TAOJJBTCJF The Proposition. Et meget bra australsk western-drama. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Takker for forslag, skal ta en titt på dem Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Bruk aldri en forkortelse uten et referansepunkt. Mao. bruk ikke en forkortelse uten å ha brukt hele navnet tidligere i debatten. Og med en debatt mener jeg en serie med direkte knyttede innlegg som har opprinnelse fra et nytt uavhengig tema. Enig der. Spesielt når noen sier "Once Upon..." og forventer at jeg skal gjette mellom America eller West. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Enig der. Spesielt når noen sier "Once Upon..." og forventer at jeg skal gjette mellom America eller West. Eller Mexico. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Takker for forslag, skal ta en titt på dem Bortsett fra de som er nevnt vil jeg også legge til Seraphim Falls. Dessuten kan vel Tombstone og Unforgiven kanskje kvalifiseres som "nye" med tanke på hvor stusselig det står til i sjangeren for tida. Vær også obs på kommende Appaloosa. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Enig der. Spesielt når noen sier "Once Upon..." og forventer at jeg skal gjette mellom America eller West. Eller Mexico. Eller China. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Enig der. Spesielt når noen sier "Once Upon..." og forventer at jeg skal gjette mellom America eller West. Eller Mexico. Eller China. Eller Norway. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det virker mer som en prinsippsak nå med disse forkortelsene. Vær litt smarte, folkens. Jeg har sett opp til flere av dere være det før! "Nevn en god western" "Once upon a time.." "Ja, mener du mafiafilmen "America" eller westernfilmen "The West"? Vær litt spesifikk, da.." Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Eller Norway. Hvilken film er det? Ellers fant jeg også India, New York, the Hood, Triad Society, the East, High School, Suburbia, Vietnam, the Oued, the Desert, Paris, the Wild, Wild West, osv. på IMDb. Vanskelig forkortelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Så det The Orphanage i går kveld sammen med en kompis, kan ikke påstå at nakkehårene reiste seg men det var en helt grei film. Eller skal sies at de reiste seg, DTS MA 7.1 sporet som er på blu-ray er helt villt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Eller Norway. Hvilken film er det? Ellers fant jeg også India, New York, the Hood, Triad Society, the East, High School, Suburbia, Vietnam, the Oued, the Desert, Paris, the Wild, Wild West, osv. på IMDb. Vanskelig forkortelse. Denne. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Det virker mer som en prinsippsak nå med disse forkortelsene. Vær litt smarte, folkens. Jeg har sett opp til flere av dere være det før! "Nevn en god western" "Once upon a time.." "Ja, mener du mafiafilmen "America" eller westernfilmen "The West"? Vær litt spesifikk, da.." Husker det var en som sa at Sergio Leones beste film var "Once Upon..." Men ja, ser man ting i sammenheng klarer man jo som regel å tyde hvilken film det er.. Har bestemt meg for å kjøpe en kortfilmsamling. Er det Cinema 16 som gjelder? Og hvilken er best av den europeiske, britiske eller amerikanske? Endret 13. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hva om man ikke vet hvem Sergio Leone? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Noen flere gode westerns: The Great Silence McCabe and Ms. Miller Django A Bullet for the General Keoma The Wild Bunch og tilslutt de fire til Leone. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jepp, gode westerns, men strengt tatt ikke nye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 I dag skal jeg pokker meg ikke gjøre noe annet enn å se film frem til jeg legger meg... Point Break, Mr. & Mrs. Smith, Shoot 'Em Up og War høres jo ut som en god start, så får jeg heller avslutte med noe litt roligere i løpet av kvelden natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå