Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Hostel her nå, fikk ikke sove så skrudde på fjernsynet. Har sett den engang før og jeg må bare si at denne filmen bare blir dummere og dummere for min del.

På en måte er den litt fasinerende på en måte, hvis man tenker litt videre. Tror dere det finnes folk her i verden som er villig til å betale for å drive på sånn dem gjør i den filmen?

Ble bare sittende å tenke litt her..

 

Det er jo folk der ute som kidnapper barn for så og selge dem vidre til pedofile sånn at de kan voldta/drepe dem. Så i en eller annen bakgate i et land langtvekkistan eller en eller annen jungel der ute så er nok oddsen ganske stor for at noe lignende skjer ja, jeg vil faktisk tro at det er ganske naivt å tro noe annet.

 

Edit:

 

Men ellers så er jo Hostel 1 og 2 ganske artig...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi lever i en verden der mye sykt skjer, så jeg må nok si meg enig med Manx når det gjelder Hostel; oddsen er nok ganske stor for at det skjer noe lignende en eller annen plass i verden.

 

Selv har jeg bare sett den første Hostel-filmen, men syns faktisk den var ganske bra.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Har vel mye med at den hadde en kjempe twist på slutten som stort sett ingen så komme :)

 

Den første er jo meget bra, så har det kvaliteten falt litt og de har stort sett gått over til å finne nye kreative måter å ta livet av folk på, men noen ganger er jo det nok for en film med gørr og blod.

Lenke til kommentar

Finnes det en nettside med oversikt over hvor mange ganger skuespillere har dødd i filmer? Dødd / drept andre.

 

For, etter å ha sett en film her nå ble jeg litt nysgjerrig på Morgan Freeman. Hvor mange ganger har han død?

 

Jeg kommer på to.

 

 

Wanted

Lucky Number Slevin

 

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...