Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Sitter og ser på Hostel her nå, fikk ikke sove så skrudde på fjernsynet. Har sett den engang før og jeg må bare si at denne filmen bare blir dummere og dummere for min del.På en måte er den litt fasinerende på en måte, hvis man tenker litt videre. Tror dere det finnes folk her i verden som er villig til å betale for å drive på sånn dem gjør i den filmen? Ble bare sittende å tenke litt her.. Det er jo folk der ute som kidnapper barn for så og selge dem vidre til pedofile sånn at de kan voldta/drepe dem. Så i en eller annen bakgate i et land langtvekkistan eller en eller annen jungel der ute så er nok oddsen ganske stor for at noe lignende skjer ja, jeg vil faktisk tro at det er ganske naivt å tro noe annet. Edit: Men ellers så er jo Hostel 1 og 2 ganske artig... Endret 12. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Synes Hostel var ganske unødvendig og trist. Om noe lignende foregår like organisert er en tragedie. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Pøh, bare sjekk ut nr.1. her. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Pøh, bare sjekk ut nr.1. her. Ingen bilder eller sikre kilder, artiklene om den klubben/resturanten er jo bygd kun på rykter.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Vi lever i en verden der mye sykt skjer, så jeg må nok si meg enig med Manx når det gjelder Hostel; oddsen er nok ganske stor for at det skjer noe lignende en eller annen plass i verden. Selv har jeg bare sett den første Hostel-filmen, men syns faktisk den var ganske bra. Endret 12. september 2008 av Bakke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Synes det er synd at Saw har fått litt mer Hostel-vibber de siste åra. Den første i Saw-rekka var bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Har vel mye med at den hadde en kjempe twist på slutten som stort sett ingen så komme Den første er jo meget bra, så har det kvaliteten falt litt og de har stort sett gått over til å finne nye kreative måter å ta livet av folk på, men noen ganger er jo det nok for en film med gørr og blod. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Har vel mye med at den hadde en kjempe twist på slutten som stort sett ingen så komme Jepp. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Synes det er synd at Saw har fått litt mer Hostel-vibber de siste åra. Den første i Saw-rekka var bra. Syns at hele konseptet er nå langt på bærtur, de skulle ha gitt seg med den første filmen, hvertfall lagt den andre filmen litt annerledes og gitt Jigsaw en ordentlig closure. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Synes ikke 2eren var så veldig ille, mer middels, mens 3eren og videre utover var crap. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Saw er jo bare ren gore-fest nå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Synes ikke 2eren var så veldig ille, mer middels, mens 3eren og videre utover var crap. Ikke dårlig nei, men de burde ha tenkt litt mer på å avslutte istedenfor å fortsette handlingen, synes jeg da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Finnes det en nettside med oversikt over hvor mange ganger skuespillere har dødd i filmer? Dødd / drept andre. For, etter å ha sett en film her nå ble jeg litt nysgjerrig på Morgan Freeman. Hvor mange ganger har han død? Jeg kommer på to. Wanted Lucky Number Slevin Endret 12. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Morgan Freeman dør ikke i den siste filmen du nevner. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Movie Deaths Database er vel en god plass å starte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Og takk for den åpenbare spoileren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Og takk for den åpenbare spoileren. Er den så åpenbar da? Morgan Freeman dør ikke i den siste filmen du nevner. Ikke? Movie Deaths Database er vel en god plass å starte. Hey, takk! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Og takk for den åpenbare spoileren. Er den så åpenbar da? Jepp, det er egentlig ikke tvil. Morgan Freeman dør ikke i den siste filmen du nevner. Ikke? Nei, han er aldri i direkte fare for å dø heller, vel? Endret 12. september 2008 av athorb Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jepp, det er egentlig ikke tvil. Ahaha! La merke til det nå. Har rettet det opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Noen som kan anbefale noen litt nye westerns som er gode? Har sett 3:10 to Yuma, og har tenkt til å få sett TAOJJBTCJF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå