Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som har sett In Hell?

 

Og jeg vil høre fra folk som har sett den.. Ikke fra de som tor den er bra eller dårlig. Vil hvertfall ikke høre noe "Jean Claud, Omg wtf.. " (eksempel)

7746317[/snapback]

Den eier. Tidenes største dude med i den. Jean-Claude er like kul som alltid.

7746523[/snapback]

 

Sannsynligvis Jean-Claude sin beste film. Den er mye bedre enn bare elendig skuespill og dum slossing. Den er også mye mer realistisk enn de andre. Anbefales absolutt, ikke bare for Jean-Claude fans. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Sannsynligvis Jean-Claude sin beste film. Den er mye bedre enn bare elendig skuespill og dum slossing. Den er også mye mer realistisk enn de andre. Anbefales absolutt, ikke bare for Jean-Claude fans. :)

7752423[/snapback]

 

Nice! :) Da må jeg få sett den. Takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar
Er det den som heter I Helvetes Bakgård på norsk? Den har jeg faktisk sett. Ikke en så aller verst film mtp at Jean-Claude er med ^^

Hehe nesten. "I Helvetes Forgård", ikke bakgård :p Må også nevne at 2 andre nye JCVD filmer; Replicant og Wake of Death holder ca. samme høye kvalitet. Han har virkelig skjerpa seg etter dopen forsvant.

Lenke til kommentar
Så Jarhead nettopp. Hadde ikke sett den før, og hadde ikke spesielt store forventninger. Makan så overraska jeg ble. Hørt om flere som synes den var middelmådig, men jeg elsket den. Konge, rett og slett. :)

7754186[/snapback]

Jepp. Ble positivt overasket jeg også. Forventet en halvdårlig krigsfilm men det fikk man definitivt ikke. Fikk litt Apocalypse Now-vibber av oljebrannscenen; stemningsfull!

Lenke til kommentar
Er det den som heter I Helvetes Bakgård på norsk? Den har jeg faktisk sett. Ikke en så aller verst film mtp at Jean-Claude er med ^^

Hehe nesten. "I Helvetes Forgård", ikke bakgård :p Må også nevne at 2 andre nye JCVD filmer; Replicant og Wake of Death holder ca. samme høye kvalitet. Han har virkelig skjerpa seg etter dopen forsvant.

7752936[/snapback]

 

Det finnes ikke dårlige Van Damme filmer så enkelt er det. Men skal også nevnes at Second in Command og The Hard Corps heller ikke er så gærne når det kommer til filmer som har kommet ut på 2000 tallet :thumbup:

 

Men det skal sies at Derailed er vel ikke filmen man skal starte med hvis man skal bli Van Damme fan :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er foreldrene dine tard nok til å ta deg med som 12-åring uten å lese om filmen først, så fortjener du å bli scarred for life.

7761199[/snapback]

 

Haha, ja, kanskje :)

 

Jeg er scarred for life uansett, gjennom filmer som Commando og serier som MacGyver.

Lenke til kommentar

Kilde: Dagbladet

 

Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert.

 

Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle.

 

Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen.

Lenke til kommentar
Kilde: Dagbladet

 

Ungdomsfilmen «Snowboarder» får dermed 8 millioner kroner. Den handler om 15 år gamle Mikkel som flytter fra Oslo til Vestlandet, der han må lære seg å stå på snowboard for å bli akseptert.

 

Etter hvert forelsker han seg i en jente som er kjæresten til den lokale snowboardmesteren og skolens bølle.

 

Godt å se at mangel på originalitet ikke er et amerikansk fenomen.

7761286[/snapback]

Fyfaen, det der hørtes bare ut som en parodi. Er det ikke en south-park episode der så godt som det samme skjer. Bare at det er slalom og ikke snowboard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...