Dotten Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dette er vel en ny Bond-trailer: http://movies.yahoo.com/movie/1809961074/video/9655524 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Takk for at du sa ifra om at billettene var ute, "kompis". Blir uansett foretatt et kjøp i morgen. Tror dere billettene fyker unna raskt? De har jo vært ute en stund nå, og fortsatt mye ledig, så det er vel ingen grunn til å skynde seg? That is, jeg sliter med å overbevise vennen/ene mine om at dette er verd å gå på, burde jeg bare bestille meg billett med en gang? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hva koster billetten til Morricone? Må muligens i luka for å få kjøpt billett også? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Dette er vel en ny Bond-trailer:http://movies.yahoo.com/movie/1809961074/video/9655524 Det ser veldig sånn ut, jeg må si at jeg begynner å glede meg til november alt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hva koster billetten til Morricone?Må muligens i luka for å få kjøpt billett også? Here you go Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hysterisk kortfilm: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Nå er det en stund siden jeg har sett Lotr filmene men i hvilken av filmene er det faklene/bålene blir tent på toppen av fjellen er det i Two Towers eller Return of the king, det står helt stille nå. Kunne sikkert ha dyttet filmene i spilleren for å sjekke, men har vel sagt til meg selv at det skjer først igjen når de blir sluppet på Blu-ray. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Nå er det en stund siden jeg har sett Lotr filmene men i hvilken av filmene er det faklene/bålene blir tent på toppen av fjellen er det i Two Towers eller Return of the king, det står helt stille nå. Kunne sikkert ha dyttet filmene i spilleren for å sjekke, men har vel sagt til meg selv at det skjer først igjen når de blir sluppet på Blu-ray. Er det ikkje før slaget ved Helm's Deep i Two Towers? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Var det jeg var redd for, da må jeg begynne å grave etter filmmusikken Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Nope, det er i Return of the king, før slaget om Minas thirith (?). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Nå er det en stund siden jeg har sett Lotr filmene men i hvilken av filmene er det faklene/bålene blir tent på toppen av fjellen er det i Two Towers eller Return of the king, det står helt stille nå. Kunne sikkert ha dyttet filmene i spilleren for å sjekke, men har vel sagt til meg selv at det skjer først igjen når de blir sluppet på Blu-ray. Det er i Return of the King. Pippin tenner det første bålet btw. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Samme pokker egentlig, jeg må grave uannsett så jeg får se hva jeg klarer å finne Edit: 2-1 til Return så da prøver jeg meg på den først Endret 10. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det er den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ja, forstår ikkje kva som gjekk av meg der. Det er i Return of the King. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Er Ghost Rider dårlig? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Er Ghost Rider dårlig? Jeg angrer i alle fall på at jeg så den. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Da står jeg over den Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hadde det ikke vært like dumt å se den å gjøre opp din egen mening om du har kastet bort 2 timer av livet ditt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Er vel ingen vits å må ha med en venn på Morricone-konsert? Man sitter jo stille i stolen sin og klapper uansett. Skal du holde ham i hånda eller? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Må jo ikke dra med seg folk overalt, så lenge vennen er også glad i slik musikk, så er det jo bare hyggelig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå