Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg tilbake fra andre visning av TDK og jeg må bare si en ting: visning nummer 2 slår fisning nummer 1 så definitivt. Var altfor nervøs for å ikke få med meg "alt" under første gangen, så når jeg nå kunne bare chille helt og bare bli helt oppslukt av filmen... fantastich!

 

Hvordan var det å fise under hele forestillingen?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sorry! Jeg måtte bare :!:
Lenke til kommentar
Tok opp en gammel, herlig film med navn Stanley Kubrick's Full Metal Jacket idag, fy søren den er det lenge siden sist jeg har sett, glemt den helt av. Noen som vet om den har kommet i 1080p format ?

 

Den har blitt sluppet på både HD DVD og Blu-ray, Deluxe Edition er den man bør gå for.

 

Edit:

 

Fising på kino har jeg opplevd, var lite folk i salen. Satt på galleriet, mens det satte en liten gjeng med gutter nede i salen, fire fem stykker. Plutselig så begynte noen å banne noe jævlig også så man plutselig at det ble sittende igjen en kar på raden mens de andre fant seg et annet sted å sitte :D

 

Lo jo mer av det enn filmen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Han sa han ikke skulle edite den bort...

Derfor sa jeg at det kunne han gjerne gjøre, fordi vederstyggelighetene hans vil for evig tid stå i quoten din.

 

-drugiS- er ikke bra mann. :)

Å herre. Hvor lang tid brukte du for å få til all den fete skrifttypen?

 

Kun for å fremheve djevelens verk...

Lenke til kommentar

Ble egentlig litt interessert i den kombospilleren nå (LG BH200).

 

Er du fornøyd med din Manx?

 

Jeg tok bare ett kjapt regnestykke - er det riktig, eller er det noe jeg glemmer?

 

-LG-BH200 kjøpt fra amazon (eller TigerDirect, via amazon) - $499,99 = 2836,84 nok + frakt innad i USA, antageligvis ikke så dyrt?

-25% MVA på summen = 709,21 kroner

-Flyfrakt og fortolling med Jetcarrier - 355,- eller 485,- kroner (avhengig av vekten på pakka)

 

Den totale summen blir enten 3901 kroner eller 4031 kroner (+ frakt fra amazon til Jetcarrier's lager i USA) - hvis dette er en bra spiller er ikke den prisen noe å rynke på nesa av.

 

Den kan da spille DVD'er med oppskalering, og enkelt gjøres sonefri på DVD.

Den spiller HD-DVD, er vel fortsatt filmer og få tak i...

Den spiller BD, og kan skifte mellom regioner

 

Dollaren er jo på vei oppover, så jeg som sterkt vurderer en stand-alone BD spiller burde kanskje slå til på denne... :hmm:

Lenke til kommentar
Ble egentlig litt interessert i den kombospilleren nå (LG BH200).

 

Er du fornøyd med din Manx?

 

Jeg tok bare ett kjapt regnestykke - er det riktig, eller er det noe jeg glemmer?

 

-LG-BH200 kjøpt fra amazon (eller TigerDirect, via amazon) - $499,99 = 2836,84 nok + frakt innad i USA, antageligvis ikke så dyrt?

-25% MVA på summen = 709,21 kroner

-Flyfrakt og fortolling med Jetcarrier - 355,- eller 485,- kroner (avhengig av vekten på pakka)

 

Den totale summen blir enten 3901 kroner eller 4031 kroner (+ frakt fra amazon til Jetcarrier's lager i USA) - hvis dette er en bra spiller er ikke den prisen noe å rynke på nesa av.

 

Den kan da spille DVD'er med oppskalering, og enkelt gjøres sonefri på DVD.

Den spiller HD-DVD, er vel fortsatt filmer og få tak i...

Den spiller BD, og kan skifte mellom regioner

 

Dollaren er jo på vei oppover, så jeg som sterkt vurderer en stand-alone BD spiller burde kanskje slå til på denne... :hmm:

 

Så langt så er jeg ganske fornøyd med spilleren, den er i hvert fall mye stillere enn HD DVD spilleren min. Jeg har hatt litt problemer med lyden på et par av HD DVDene som jeg har teste, men ellers så er det stort sett greit. Den kom vel på litt i overkant av 3700 når jeg kjøpte.

 

Du må huske at du trenger en trafo hvis du skal handle fra statene sånn at den funker i det norske strømnettet, kostet meg vel 300 kroner eller noe sånn med frakt fra TGelectronics (varenr: 100198)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...