Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å bestemme meg for om Apocalypse Now er bedre i Redux eller ikke. Filmen legger til noen scener jeg ikke ville klart meg uten, men samtidig er det noen scener som ødelegger litt for tempoet igjen.

 

Kingdom Of Heaven DC er ihvertfall bestilt, selv om jeg er smått skeptisk til en film som bæres av Orlando Bloom.

 

det er det som er probelemt emd Kingdom of heaven, uansett hvor mye de forandrer på den er det remdeles Bloom i den,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er det som er probelemt emd Kingdom of heaven, uansett hvor mye de forandrer på den er det remdeles Bloom i den,

Bloom er også med i Black Hawk Down og jeg kan ikke se at det er et problem for deg der. I en mindre rolle, ja, men han er fremdeles med.

 

du sier jo det selv, han har en kjempe liten rolle, han sier 3 settinger eller noe før han blir skadet, og filmer er ikke basert på han, i Heaven står hele filmen på han, og det greier han ikke som skuespiller

Lenke til kommentar
Jeg synes Kingdom Of Heaven er betrakelig bedre i DC versjon. Historien blir plutselig mye mer logisk, plothull fylles, karakterer blir mye mer interessante osv.

Hva er de store forskjellene da? Det er jo bare lagt på 20-30 (?) minutter.

 

Blir veldig nysgjerrig nå, siden det er så mye snakk om den.

Lenke til kommentar
Jeg synes Kingdom Of Heaven er betrakelig bedre i DC versjon. Historien blir plutselig mye mer logisk, plothull fylles, karakterer blir mye mer interessante osv.

Hva er de store forskjellene da? Det er jo bare lagt på 20-30 (?) minutter.

 

Blir veldig nysgjerrig nå, siden det er så mye snakk om den.

 

 

Det står forklart i artikkelen eg lenka til tidlegare i tråden.

Lenke til kommentar

Noen som har sett oppfølgeren til Night Watch, Day Watch?

 

Er en eller annen russisk? anmelder som har liret av seg en kommentar som står neders på BD coveret:

 

...Rivals anything on display in Lord of the rings. Louder, faster, and meaner than 300.

 

Jeg finner vel ut av det i løpet av kvelden, når jeg får sett begge to. Night Watch har jeg sett en gang før, men jeg må jo kjøre begge på rappen, så kan jo hende at jeg blir litt små lei russisk i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
spurte om dette i bilde delen, men ingen har svart.

 

får man nå BD spillere som er sonefrie både på selve BD og vanlige dvdr?

 

Den spilleren som jeg har (LG BH200) er det mulig å gjøre sone fri på BD og SD, kan lese mer om det her!

 

Jeg har ikke klart å komme så lang at jeg har fått testet dette, en grunn er at det er en spiller kjøpt i statene og 99% av BD filmene mine er kjøpt fra statene og de som er kjøpt fra england er sonefrie :)

 

Men dette skal virke på den europeiske utgaven av spilleren også vist.

 

@mjau:

 

Filmen er på vei...

Lenke til kommentar
spurte om dette i bilde delen, men ingen har svart.

 

får man nå BD spillere som er sonefrie både på selve BD og vanlige dvdr?

 

Den spilleren som jeg har (LG BH200) er det mulig å gjøre sone fri på BD og SD, kan lese mer om det her!

 

Jeg har ikke klart å komme så lang at jeg har fått testet dette, en grunn er at det er en spiller kjøpt i statene og 99% av BD filmene mine er kjøpt fra statene og de som er kjøpt fra england er sonefrie :)

 

Men dette skal virke på den europeiske utgaven av spilleren også vist.

 

@mjau:

 

Filmen er på vei...

 

er det noen norske butikker som her denne?

Lenke til kommentar
spurte om dette i bilde delen, men ingen har svart.

 

får man nå BD spillere som er sonefrie både på selve BD og vanlige dvdr?

 

Den spilleren som jeg har (LG BH200) er det mulig å gjøre sone fri på BD og SD,

<snip>

 

er det noen norske butikker som her denne?

Den har ikke vært tatt inn i Norge, i det hele tatt i relativt få europeiske land (Belgia, lite parti i England, Tyskland?, Sveits?, noen til), og er så vidt jeg vet tatt ut av produksjon. Skal du ha en bør det trolig skje raskt (eller som brukt).

Og la meg påpeke at den ikke er regionsfri for BD (hvis det ikke har skjedd noe nytt jeg ikke har fått med meg), men man kan endre mellom regioner på den. På vanlig DVD kan den gjøres regionsfri, og også den amerikanske modellen kan gjøres PAL-kompatibel.

Lenke til kommentar
så fuckings kompliset det skal være da,

 

så de hadde den på amazon, men den må altså gjøres sonefri noe som er greit nok, men også PAL kompatibel,

Du laster ned en CD som kan gjøre den regionsfri for SD DVD, støtte for PAL og skifte av BD-regioner gjør du relativt enkelt i EEPROM-menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...