magnusbe Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Kingdom of Heaven går visstnok fra å være en middelmådig greie i Theatrical Edition, til å bli en av Ridley Scott's bedre filmer i Directors Cut. Daredevil er tydeligvis også en helt annen film i DC. Er det noen flere filmer det er uhyre viktig å få sett i den "riktige" utgaven for å få en best mulig opplevelse? Dette kan vera eit utgangspunkt for kva som finst, i alle fall: http://en.wikipedia.org/wiki/Director%27s_...rector.27s_cuts Denne artikkelen tek for seg Brazil, Payback, Kingdom of Heaven, Leon, Pat Garrett and Billy the Kid, Mr. Arkadin, Daredevil, Apocalypse Now!, Alexander, Superman II og Balde Runner: http://www.filmwad.com/featured-theatrical...uts-2495-p.html Endret 8. september 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Oliver Stone's director's cut of AlexanderAlexander original: 175 min. Alexander director's: 167 min. Director's Cut er altså 4,57% bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dark City var en sann fryd. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Kingdom of Heaven går visstnok fra å være en middelmådig greie i Theatrical Edition, til å bli en av Ridley Scott's bedre filmer i Directors Cut. Daredevil er tydeligvis også en helt annen film i DC. Er det noen flere filmer det er uhyre viktig å få sett i den "riktige" utgaven for å få en best mulig opplevelse? Jeg synes Kingdom of Heaven var middelmådig i den vanlige versjonen, men rett og slett fantastisk i DC. Vil anbefale alle å se DC før de gjør seg en mening om hvordan filmen er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Trodde faktisk jeg hadde Kingdom Of Heaven stående i hylla, men det var King Arthur. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Når vi er inne på emnet, er det noen filmer som er dårligere i Directors Cut? Jeg har hørt at Donnie Darko er dårligere, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Donnie Darko kinoversjon og Donnie Darko DC er to forskjellige filmer som gir to forskjellige opplevelser, hvilken som er best må du avgjøre selv. Mange mener DC (Redux) av Apocalypse Now er dårligere, selv syns jeg den er bedre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 På Donnie Darko, kan noen forklare kort uten å ødelegge noe hva som er forskjellig? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Klarer ikke helt å bestemme meg for om Apocalypse Now er bedre i Redux eller ikke. Filmen legger til noen scener jeg ikke ville klart meg uten, men samtidig er det noen scener som ødelegger litt for tempoet igjen. Kingdom Of Heaven DC er ihvertfall bestilt, selv om jeg er smått skeptisk til en film som bæres av Orlando Bloom. Endret 9. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Dette er kanskje et litt n00b spørsmål, men hvordan vet jeg om det jeg ser er DC? Skjønner det hvis den heter f.eks. Kingdom of Heaven (4 Disc Director's Cut). Men hva med Kingdom of Heaven (2 Disc Deluxe Edition)? Er det DC? EDIT: Altså, pleier Deluxe Edition, Special Edition, Colectors Edition etc å inneholde DC? Endret 9. september 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Er det DC? Two disc = bonus material, ikke Director's Cut, I think. Er det DC så står det på coveret. Endret 9. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Jupp, Deluxe Edition er ikke DC. De prøvde å hustle meg på Platekompaniet for noen uker sida. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Ok. Hvis det skal stå på coveret, så er det bra. Var bare usikker på om det sto på coveret på alle, eller om man må lese bakpå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 The good, the bad and the weird Denne skal sès. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Gayniggers from Outer Space Den skal ses! Endret 9. september 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dark City var en sann fryd. Sanne ord. En perle som alt for ofte blir oversett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Ok.Hvis det skal stå på coveret, så er det bra. Var bare usikker på om det sto på coveret på alle, eller om man må lese bakpå. Om ein kan lesa det bakpå står det jo på coveret ;-) Men du meinte kanskje på framsida av omslaget? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Ok.Hvis det skal stå på coveret, så er det bra. Var bare usikker på om det sto på coveret på alle, eller om man må lese bakpå. Om ein kan lesa det bakpå står det jo på coveret ;-) Men du meinte kanskje på framsida av omslaget? Ja jeg tenkte på fremsiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) RocknRolla Empire mener at med RocknRolla er Guy Ritchie på vei mot god formen igjen. Ritchie isn't reverting, he's progressing, with a new, stronger visual style Gleder meg til denne kommer til Norge. Die Welle,Eden Lake, The boy with the striped pyjamas og Mýrin ser også nam ut. Endret 9. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Så, jeg synes Kingdom Of Heaven (eller KOH på Dottensk) var en grei film. Vil jeg bli positivt overrasket over DC versjonen da? Jeg burde få tak i den og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå