Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Kingdom of Heaven går visstnok fra å være en middelmådig greie i Theatrical Edition, til å bli en av Ridley Scott's bedre filmer i Directors Cut. Daredevil er tydeligvis også en helt annen film i DC. Er det noen flere filmer det er uhyre viktig å få sett i den "riktige" utgaven for å få en best mulig opplevelse?

 

Dette kan vera eit utgangspunkt for kva som finst, i alle fall:

http://en.wikipedia.org/wiki/Director%27s_...rector.27s_cuts

 

Denne artikkelen tek for seg Brazil, Payback, Kingdom of Heaven, Leon, Pat Garrett and Billy the Kid, Mr. Arkadin, Daredevil, Apocalypse Now!, Alexander, Superman II og Balde Runner:

http://www.filmwad.com/featured-theatrical...uts-2495-p.html

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kingdom of Heaven går visstnok fra å være en middelmådig greie i Theatrical Edition, til å bli en av Ridley Scott's bedre filmer i Directors Cut. Daredevil er tydeligvis også en helt annen film i DC. Er det noen flere filmer det er uhyre viktig å få sett i den "riktige" utgaven for å få en best mulig opplevelse?

 

Jeg synes Kingdom of Heaven var middelmådig i den vanlige versjonen, men rett og slett fantastisk i DC. Vil anbefale alle å se DC før de gjør seg en mening om hvordan filmen er.

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å bestemme meg for om Apocalypse Now er bedre i Redux eller ikke. Filmen legger til noen scener jeg ikke ville klart meg uten, men samtidig er det noen scener som ødelegger litt for tempoet igjen.

 

Kingdom Of Heaven DC er ihvertfall bestilt, selv om jeg er smått skeptisk til en film som bæres av Orlando Bloom.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Dette er kanskje et litt n00b spørsmål, men hvordan vet jeg om det jeg ser er DC? Skjønner det hvis den heter f.eks. Kingdom of Heaven (4 Disc Director's Cut). Men hva med Kingdom of Heaven (2 Disc Deluxe Edition)? Er det DC?

 

EDIT: Altså, pleier Deluxe Edition, Special Edition, Colectors Edition etc å inneholde DC?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...