Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg lurte på om det fantes noen lister over Norske filmer som er basert på bøker. SKal knytte sammen 3 filmer og bøker.. finne problemstillinger osv ; )

Har dere noen anbefalt, så bare kom med de.. Har ikke lså lyst til å se filmer fra 90tallet elns ;

 

så er det noe jeg burde vite før jeg begynner å knytte bøker opp mot filmene. f.eks detaljer, hva de iikke har tatt med og hva som har blitt brukt i filmen som ikke har stått i filmene ?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri brydd meg noe om ekstramateriale på filmer. Det er filmen samt coveret jeg vil ha.

 

Det som derimot er veldig viktig for meg er at filmen har både engelske og norske undertekster. Aller helst Engelske. Om det ikke er så irriterer det meg noe grenseløst. Slik som alle filmene av Hayao Miyazaki på platekompaniet uten engelske undertekster :wallbash: Hva om jeg kjenner en som ikke snakker verken japansk eller norsk men bare engelsk? Da kan vi ikke se den filmen.

 

Kjøpte meg foresten "Big Fish" på PK idag! (DVD)

Lenke til kommentar

Noen som har lyst på en Blu-ray film?

 

Sitter på to kopier av Justice Legue - The New Frontier (animert), så da kan jeg jo gi bort den ene.

 

Er kjøpt fra statene, men er også en WB utgivelse så den er sone-fri. Jeg sponser frakten så førstemann som sender meg en PM med navn og adresse får en film i posten i løpet av noen dager...

 

Edit:

 

La til litt info om filmen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Noen som har lyst på en Blu-ray film?

 

Sitter på to kopier av Justice Legue - The New Frontier (animert), så da kan jeg jo gi bort den ene.

 

Er kjøpt fra statene, men er også en WB utgivelse så den er sone-fri. Jeg sponser frakten så førstemann som sender meg en PM med navn og adresse får en film i posten i løpet av noen dager...

 

Edit:

 

La til litt info om filmen...

Jeg har alltid ønsket meg en blu-ray film. Kan jeg hværsåsnill og få den?

Lenke til kommentar
Noen som har lyst på en Blu-ray film?

 

Sitter på to kopier av Justice Legue - The New Frontier (animert), så da kan jeg jo gi bort den ene.

 

Er kjøpt fra statene, men er også en WB utgivelse så den er sone-fri. Jeg sponser frakten så førstemann som sender meg en PM med navn og adresse får en film i posten i løpet av noen dager...

 

Edit:

 

La til litt info om filmen...

Jeg kan godt få den :wee:

 

Har hatt lyst til å se den. Kan sikkert betale også.

Lenke til kommentar

Som sagt penger hadde du ikke trengt siden jeg sa at jeg skulle gi den bort :)

 

Men det var to stykker som hadde sendt med en pm 18.58, men en av dem hadde vært inne noen sekunder før, legger med bilde som bevis så kan dere heller krangle dere i mellom senere :)

 

post-29624-1220901691_thumb.jpg

 

Filmen blir sendt i løpet av morgendagen.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
urgh , prøvde å bestille Breast men fra Play.com idag, men det gikk ikke :/ De kunne visst kun levere den filmen til en adresse innenfor UK :(

 

noen som har ett forslag til hvor jeg kan få tak i filmen nå da`?

Om det er PlayTrade så lever Play kun innenfor England/Storbritannia. Sjekk amazon.co.uk elsn ^^

Lenke til kommentar
Kingdom of Heaven går visstnok fra å være en middelmådig greie i Theatrical Edition, til å bli en av Ridley Scott's bedre filmer i Directors Cut. Daredevil er tydeligvis også en helt annen film i DC. Er det noen flere filmer det er uhyre viktig å få sett i den "riktige" utgaven for å få en best mulig opplevelse?

Blade Runner, muligens. Originalutgaven har visstnok en plagsom voice-over, en grusom slutt og mangler en ikke helt ubetydelig "tvist".

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...