Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Snakket om Friday the 13th, jeg. Kilde Da er vi enige, vel nesten. Med FvsJ så er det 11 Jeg ble selv skuffa av Michael Clayton, en helt ok film, hadde bare forventa så mye mer. Men skal gi filmen en ny sjanse ettersom jeg ble distrahert av både dama og noen kompiser underveis. Kan ikke si at jeg ble skuffet i hele tatt, god historie, slutten er jo artig . Så er det jo et par gode roller på toppen av Clooney og spesielt Tom Wilkinson synes jeg så da er egentlig jeg godt fornøyd med filmen... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Nesten? Jeg skrev "10, pluss FvJ". Altså 11 totalt. Enig angående, Michael Clayton. Ett veldig solid stykke film. Var litt skeptisk i begynnelsen, men det gikk raskt over. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg stemmer for kun forkortelser fremover, for å utvikle geeknivået. Jeg så LQCC i går. Skuffet litt, ble ikke engasjert i AD sin historie. Vet ikke om jeg skal se resten av FT sine filmer om AD. Jeg har lyst til å sove i natt. Er dette en faktisk forkortelse, og i så fall, av hvilken filmtittel? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Les quatre cents coups av François Truffaut, handler om Antoine Doinel. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hostel er verre på stemning (Saw også, forsåvidt), men i forhold til hva man blir vist tror jeg Ichi er verre. Alt er hvordan det blir fremstilt, og da er ikke Ichi så mørk og intens og "grungy" som Hostel. Det som er værre enn de to, er Ringu. Lykke til med å se den om du er lettskremt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 De snakka om gore tror jeg, og ikke skvettefaktoren Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Les quatre cents coups av François Truffaut, handler om Antoine Doinel. Ah, takker. Forresten så er Antoine Doinel-boksen til Criterion veldig fin. Fett tema. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 De snakka om gore tror jeg, og ikke skvettefaktoren Ringu har alt. Stemmninga i filmen er helt jævlig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Det er så forbannet irriterende at CDON skal kreve personnummer når jeg skal bestille. De godtok ikke at jeg var under 18. Det funket heller ikke når jeg jukset opp nummeret to år. Måtte da låne mammas personnummer og bankkort. Kjøpte 37 filmer. Gruer meg til å fortelle henne at jeg ikke har råd til å betale tilbake mer enn 600kr i første omgang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 De snakka om gore tror jeg, og ikke skvettefaktoren Ringu har alt. Stemmninga i filmen er helt jævlig. Åja. Da så Har bare sett amerikanske versjonen jeg... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Les quatre cents coups av François Truffaut, handler om Antoine Doinel. Nicecream film, ingen tvil. Æsj, jeg lukter røyk. Kø og drit. Giske kom selvfølgelig rett inn uten å stå i kø. Jævla pimpminister, hæ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Det er så latterlig typisk han drittsekken å ikke stå i kø for en forbanna pimpminister bitchpants btw cun har du sett Mad Men det er ganske solid show jeg anbefaler det sjekk det ut forresten hvor endte du opp ikveld møt meg på MSN ok? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Nesten? Jeg skrev "10, pluss FvJ". Altså 11 totalt. Jeg gikk ikke tilbake for å sjekke hva du skrev, kunne banne på at jeg husket at du skrev 10 med FvsJ, my mistake... Gruer meg til å fortelle henne at jeg ikke har råd til å betale tilbake mer enn 600kr i første omgang. Mor kommer sikkert til å bli kjempefornøyd... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Har Showtime Chuch Norris marton i dag? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Fikk ikke sett slutten av "Naboer" :< Noen som kan si hva som skjer de 10 siste minuttene?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Pfft, har du sett en skummel japansk jente med svart hår foran ansiktet har du sett dem alle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hva refererte du til nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Motherfuckin' win. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Motherfuckin' win. Motherfuckin' awesome. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Nesten 100 år senere, og vi er ikke lei Sherlock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå