Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Snakket om Friday the 13th, jeg.

 

 

Kilde

 

Da er vi enige, vel nesten. Med FvsJ så er det 11 :)

 

Jeg ble selv skuffa av Michael Clayton, en helt ok film, hadde bare forventa så mye mer. Men skal gi filmen en ny sjanse ettersom jeg ble distrahert av både dama og noen kompiser underveis.

 

Kan ikke si at jeg ble skuffet i hele tatt, god historie, slutten er jo artig :). Så er det jo et par gode roller på toppen av Clooney og spesielt Tom Wilkinson synes jeg så da er egentlig jeg godt fornøyd med filmen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer for kun forkortelser fremover, for å utvikle geeknivået. Jeg så LQCC i går. Skuffet litt, ble ikke engasjert i AD sin historie. Vet ikke om jeg skal se resten av FT sine filmer om AD.

 

Jeg har lyst til å sove i natt. Er dette en faktisk forkortelse, og i så fall, av hvilken filmtittel?

Lenke til kommentar

Det er så forbannet irriterende at CDON skal kreve personnummer når jeg skal bestille. De godtok ikke at jeg var under 18. Det funket heller ikke når jeg jukset opp nummeret to år. Måtte da låne mammas personnummer og bankkort. Kjøpte 37 filmer. Gruer meg til å fortelle henne at jeg ikke har råd til å betale tilbake mer enn 600kr i første omgang.

Lenke til kommentar
Nesten?

 

Jeg skrev "10, pluss FvJ". Altså 11 totalt.

 

Jeg gikk ikke tilbake for å sjekke hva du skrev, kunne banne på at jeg husket at du skrev 10 med FvsJ, my mistake...

 

Gruer meg til å fortelle henne at jeg ikke har råd til å betale tilbake mer enn 600kr i første omgang.

 

Mor kommer sikkert til å bli kjempefornøyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...