Batnobbit Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Og hvor sånn ca ligger feks Hostel eller Saw? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hostel er ligger på 7'er, mens Saw er en grei 3'er. Endret 6. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hostel er verre på stemning (Saw også, forsåvidt), men i forhold til hva man blir vist tror jeg Ichi er verre. Alt er hvordan det blir fremstilt, og da er ikke Ichi så mørk og intens og "grungy" som Hostel. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Men da er det jo greit. Men apropo Saw, kommer det noen flere? Håper for guds skyld ikke det, har ikek enda sett 4ern pga 3ern var så dårlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kommer en 5er i October, og mest trolig en siste (6er) neste år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 De kommer ikke til å stoppe på seks filmer, filmene er billige å produsere og de går jo stort sett i pluss allerede på kino, så kommer dvd salget på toppen. Om en fem års tid så er Saw X på gang. Men er jo litt moro til tider også, i hvert fall når det kommer til nye måter å ta livet av folk på Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hmm.. Trodde de skulle stoppe på VI jeg, men Endret 6. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Saw er 2000-tallets Friday the 13th og Nightmare on Elmstreet. (Halloween hadde ikke like mange) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er jo ikke så langt unna, er de ikke kommet til åtte og da teller jeg ikke med remaken. Edit: Jupp åtte, Halloween: Resurrection var siste i serien og den kom i 2002. Det er som kjent en mer enn Nightmare serien (ikke telt med Freddy vs. Jason) Endret 6. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tror faktisk det er 10 filmer, pluss Freddy vs. Jason. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tror faktisk det er 10 filmer, pluss Freddy vs. Jason. 10? A Nightmare on Elm Street A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master A Nightmare on Elm Street: The Dream Child Freddy's Dead: The Final Nightmare New Nightmare Å hvis jeg tar med FvsJ så er vi oppe i åtte, er det noen jeg har glemt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Er det ikke en som heter Freddys Dead eller noe også? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jo, hvis du titter på nr. 6 på listen min... Edit: Du kan jo se om du klarer å grave opp noen flere, men jeg er ganske sikker på at det stemmer Men nå skal jeg dytte Michael Clayton i spilleren, så får jeg se om den er noe bra. Endret 6. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg ble selv skuffa av Michael Clayton, en helt ok film, hadde bare forventa så mye mer. Men skal gi filmen en ny sjanse ettersom jeg ble distrahert av både dama og noen kompiser underveis. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Snakket om Friday the 13th, jeg. Kilde Endret 6. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Så Ichi The Killer og jeg har sett mye rart og jævelig men dette topper den listen. Jeg klarte ikke og ta den seriøst. Er den seriøs? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke sett den, men fra det jeg vet er den ikke seriøs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har sett den, og den er småtullete men ikke direkte useriøst. Og med det mener jeg kanskje at den forsøker å være seriøs samtidig som den vet at den ikke er det, i motsetning til f eks Snakes on a Plane og Shoot 'Em Up som vet at de er useriøse. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Slik jeg ser det virker det som Snakes on a plane prøver å være litt seriøs (Som en vanlig actionfilm). Shoot 'em up derimot Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hehehe, denne fikk meg til å smile litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå