CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Fant akkurat ut at i dag er det 10 år siden Akira Kurosawa døde. RIP! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Holder det ikke at tråden blir fylt med RIP hver gang noen dauer, vi trenger da ikke å trekke inn alle som har gått i grava for lenge siden, kommer jo ikke til å stå annet en RIP i alle postene etter hvert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Beklager Manx, men denne karen fortjener det Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 I en egen "Det er 10 år siden han døde RIP"-tråd ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Slutt å overreagere, please Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Er mer plagsomt at en tråd som er dedikert for all prat rundt film, uavhengig av om det eksisterer en tråd fra før, blir fylt opp med "det hører ikke hjemme her" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Once Upon A Time In The West. Nokså kjent forkortelse, vil jeg tru. Nei. I tillegg er det vanlig at man bruker hele navnet første gang man ref. til filmen, for deretter å bruke forkortelsen i senere referanser. Dette var ikke tilfellet her. LOL. (Btw, det står for "Laughing Out Loud")(Btw, btw står for "by the way") Beklager Manx, men denne karen fortjener det Og denne tråden fortjener bedre. RIP kan du hete i MSN-navnet, sir. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er mer plagsomt at en tråd som er dedikert for all prat rundt film, uavhengig av om det eksisterer en tråd fra før, blir fylt opp med "det hører ikke hjemme her" Endret 6. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Er mer plagsomt at en tråd som er dedikert for all prat rundt film, uavhengig av om det eksisterer en tråd fra før, blir fylt opp med "det hører ikke hjemme her" Ikke mer plagsomt enn når folk skal komme inn og skrive innlegg om hvordan hvert minste OT-innlegg ikke burde vært postet. Men det er ikke like ille som de som kommer inn og skriver innlegg om hvordan hvert minste innlegg som klager på OT ikke burde vært postet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ikke for å være usmakelig eller noe, men tankene går med én gang til Roman Polanski her: http://www.kjendis.no/2008/09/06/546001.html Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er desverre(eller heldigvis) umulig, Polanski er eldre Endret 6. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ah, Polanski: Se filmen hos Youtube Endret 6. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg trodde ikke at det var Polanski. LOL Men tankene gikk jo umiddelbart til vår store helt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Og den karen lagde også Pianisten En veldig god film, 8.5 i min bok. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Da har jeg også skaffet meg Stanley Kubrick Collection, 499,- på Spaceworld. Den tar seg godt ut i filmhylla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Og Fearless Vampire Killers sin femme fatale, rødhårede dama med store pupper, er ingen andre enn Sharon Tate, skuespillerinna som ble drept av Charles Manson. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har noen bilder på lur for henne også, men tenker det er best å la de ligge. Ikke akkurat barnevennlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ifra en skala ifra en til ti, hvor fæl er Ichi The Killer? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 5/10. For mye tegneserieaktig. Noen hesligheter (nipplefest) trekker opp. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ifra en skala ifra en til ti, hvor fæl er Ichi The Killer? Jeg ville sagt at den er en 6'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå