Awesome X Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Endelig fått surret meg til å se The Dark Knigth, å for å være helt ærlig så ser jeg ikke hva alt styret rundt den har vært for. Må si meg litt enig. Siden filmen nylig ble litt mer tilgjengelig, tenkte jeg at jeg skulle ta et gjensyn slik at jeg fikk avklart noen detaljer jeg ikke husket helt. Resultatet ble at jeg sovnet på sofaen. Og det verste var at jeg ikke var nevneverdig trøtt engang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Står det noe her som ikke allerede er å finne i Wikipedia-artikkelen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 "Jeg har endelig sett verdens mest hypet film mange uker etter jeg har lest tusenvis av anmeldelser, og ble skuffet." =D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 The Dark Knight holder seg ypperlig etter å ha sett den flere ganger. Flott for filmens verden at det kommer en blockbuster som er så universalt likt. I kampen mot en bråte andre medier så trengs det Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hehe, jeg liker tyrkernes initiativ for å sette sitt særpreg på IMDB Top 250. Denne gangen har de klart å presse seg fram til en 226.plass med den herlige Selvi boylum. Regner med at alle top250 komplettister har/skal gå til innkjøp? For tvilere, noen smaksprøver fra mesterverket her: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Står det noe her som ikke allerede er å finne i Wikipedia-artikkelen? Er det bare for IMDbPro-brukere? Vil det da si at muligens fler og fler filmer vil kun være for Pro-brukere, slik at alle etterhvert må begynne å betale? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, jeg liker tyrkernes initiativ for å sette sitt særpreg på IMDB Top 250.Denne gangen har de klart å presse seg fram til en 226.plass med den herlige Selvi boylum. Regner med at alle top250 komplettister har/skal gå til innkjøp? For tvilere, noen smaksprøver fra mesterverket her: Jeg er fortsatt en tviler... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Står det noe her som ikke allerede er å finne i Wikipedia-artikkelen? Er det bare for IMDbPro-brukere? Vil det da si at muligens fler og fler filmer vil kun være for Pro-brukere, slik at alle etterhvert må begynne å betale? Nei, alle filmer som er "In development" o.l. har bestandig vært forbeholdt Pro-brukere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Kulturo har nå fått en egen side for alle trailere og videoer: http://www.kulturo.no/trailere/ Temasiden er basert på Gamer.nos modell. Dette var på tide, flott med samling av videoer, endelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Noen som har sett Wanted? Hadde forhåninger til actionen men ikke til historia (Skal ikke spoile), men jeg må si at begge deler stilter sterkt! Anbefales Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ahh, ny runde med Gladiator ferdig.. Så JÆVLI bra! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Noen som har sett Wanted? Jupp. En høyst middelmådig film jeg ikke ville anbefalt noen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ikke at jeg bør si noe, men ser at du ikke har sett GBU, Otth. Dette er en sak du bør gjøre noe med, imo. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ahh, ny runde med Gladiator ferdig.. Så JÆVLI bra! Uten tvil en evig bra film. En film som har alt en sword & sandal epic skal ha. Endret 5. september 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Har nok sett den, CypheroN. Det er bare så lenge siden at jeg ikke husker noe særlig av den lengre. Noe gjensyn blir det trolig ikke med det først; western er ikke akkuart min favorittsjanger. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Noen som har sett Wanted? Jupp. En høyst middelmådig film jeg ikke ville anbefalt noen. Egentlig ganske dårlig spør du meg. TDK var en meget god film, men noen klassiker var den ikke imo. GBU? The Good, the Bad and the Ugly, med Clinter'n dere snakker om? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg så de to første i triologien uten å bli imponert, og jammen var ikke GBU like skuffende. Western-sjangeren kommer nok aldri til å bli min greie, og jeg kommer nok til å ende opp med en 250-liste hvor to filmer mangler - OUATITW og LotR3. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg så de to første i triologien uten å bli imponert, og jammen var ikke GBU like skuffende. Western-sjangeren kommer nok aldri til å bli min greie, og jeg kommer nok til å ende opp med en 250-liste hvor to filmer mangler - OUATITW og LotR3. Har du sett 3:10 To Yuma? Om du har det, likte du den ikke? Tror egentlig ikke man trenger å like western for å få like den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Er det bare meg eller dukker Nicky Katt opp overalt? Det samme kan sies om Kevin Durand! Han er jo med i alt nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå