Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

ah ser at dem har Breast men på play.com, men liker egentlig ikke å handle utenfor norge :/ har ikke gjort det før.

In stock at PlayTrade | New & Used from £6.92 (What is PlayTrade?)

In stock at PlayTrade | New & Used from £4.02 (What is PlayTrade?)

begge de er filmen breast men men den nedeste er Region 1 DVD, da regner jeg med at den andre er den jeg må kjøpe for å få den til å virker her på min dvdspiler.

Men slik jeg forstår det så er det ikke en butikk , men man kjøper av andre brukere ? altså dvden er brukt? eller brand new? ;P

skeptisk til dette ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare rose play.com for utrolig rask levering!

Lucky Number Slevin ble sendt på mandag, og i dag dukket den opp i postkassa :D

Overraskende. De har bare hatt treige leveringer til meg i det siste.

Ja, Hellboy brukte nesten 2 uker :p

Deliverance dukket også opp i postkassa, men jeg tror den ble sendt på fredag. Er fortsatt en del filmer på vei, så det dukker sikkert opp noen hver dag hele neste uke :D

Lenke til kommentar

Endelig fått surret meg til å se The Dark Knigth, å for å være helt ærlig så ser jeg ikke hva alt styret rundt den har vært for. Joda, var en bra film men personlig så synes jeg Batman Begins var bedre. Er det rett å slett på grunn av at Heath Legder døde rett etter innspillingen? For all del, han spilte helt genialt i denne filmen men at den har fått så mye omtale som den har synes jeg er litt overdrevet.....

Synes forøvrig filmen var for lang, å likte dårlig at de har begynt å gjøre ting mer overdrevet igjen. Når ble Batman sterk nok til å bøye stål? Tenkte da på når han bøyde løpet på det geværet i begynnelsen av filmen.

Lenke til kommentar

Er det noen andre her inne som liker "Death Sentence" fra 2007 med Kevin Bacon?

Synes action-scenene i filmen var brutale, rå og mørke slik de skal være, og soundtracket var helt utrolig atmosfæriskt (Thumbs up Charlie Clouser).

"Selvfølgelig" en forutsigbar film plot-messig sett, men ble positivt overrasket over brutaliteten og mørket i filmen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Synes action-scenene i filmen var brutale, rå og mørke slik de skal være, og soundtracket var helt utrolig atmosfæriskt (Thumbs up Charlie Clouser).

"Selvfølgelig" en forutsigbar film plot-messig sett, men ble positivt overrasket over brutaliteten og mørket i filmen.

Jeg likte den veldig godt :)

Lenke til kommentar
Når ble Batman sterk nok til å bøye stål? Tenkte da på når han bøyde løpet på det geværet i begynnelsen av filmen.

Han bruker en maskinell innretning som er festet til armen. Man hører klart og tydelig en maskinell lyd når geværet bøyes.

Det jeg trodde, men når han pluttselig hadde mekanisk sag der istedet 5 sekunder etterpå ble jeg litt forvirret. Bra det da, for hadde han pluttselig fått "superkrefter" hadde det vært for dumt. :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Jeg var ikke noe videre begeistret over "Death Sentence"...

Filmen begynner som et svært bra drama og avslutter som en beinhard, mørk actionfilm. Dessverre syns jeg blandingen og overgangen fungerte svært dårlig - det ble rotete og meningsløst. Karakterene på sin side syns jeg også var litt kjedelige. Filmen hadde bra potensiale, men utførelsen var nok så dårlig.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...