Cryflopp Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ah ser at dem har Breast men på play.com, men liker egentlig ikke å handle utenfor norge :/ har ikke gjort det før. In stock at PlayTrade | New & Used from £6.92 (What is PlayTrade?) In stock at PlayTrade | New & Used from £4.02 (What is PlayTrade?) begge de er filmen breast men men den nedeste er Region 1 DVD, da regner jeg med at den andre er den jeg må kjøpe for å få den til å virker her på min dvdspiler. Men slik jeg forstår det så er det ikke en butikk , men man kjøper av andre brukere ? altså dvden er brukt? eller brand new? ;P skeptisk til dette ;P Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 PlayTrade er private selgere, ja. Men om de selger filmen brukt eller ny varierer, og det står på siden. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 men det går gjennom play.com da? tenker på svindel , om jeg ikke får det jeg bestiller ect. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk karakterene de har fått. De fleste som selger gjennom play.com er butikker. På amazon.co.uk har jeg bare kjøpt fra selgere gjennom sia, ikke direkte fra amazon selv. Har bare positive erfaringer derfra. Alle ting som jeg har kjøpt fra tyske butikker der har kommet inne 3-4 dager. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 En ting er 100% sikkert når jeg skal begraves så skal det pokker meg være en haug med hvite duer som flyr i slow-motion. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vil bare rose play.com for utrolig rask levering!Lucky Number Slevin ble sendt på mandag, og i dag dukket den opp i postkassa Overraskende. De har bare hatt treige leveringer til meg i det siste. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vil bare rose play.com for utrolig rask levering!Lucky Number Slevin ble sendt på mandag, og i dag dukket den opp i postkassa Overraskende. De har bare hatt treige leveringer til meg i det siste. Ja, Hellboy brukte nesten 2 uker Deliverance dukket også opp i postkassa, men jeg tror den ble sendt på fredag. Er fortsatt en del filmer på vei, så det dukker sikkert opp noen hver dag hele neste uke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Play.com varierer veldig. Jeg har opplevd alt ifra 3 dager til 17 dager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=qgXEaWca7LY 5.9.83 dukket denne fyr'n opp på TV for første gang , en av tidenes beste tegnefilmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 That brought me back. Kommer nok en ny film om He-man om noen år. Muligens med Brad Pitt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 men det går gjennom play.com da? tenker på svindel , om jeg ikke får det jeg bestiller ect. PlayTrade fungere kun innen England. Iallefall når jeg prøvde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=S-tcbqKnWaY 5.9.88 gikk selveste Goldfinger bort.....Gert Frobe RIP Goldfinger hadde som kjent alle elementene for en suksess & Frobe var utvilsomt et pluss i filmen ! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Det er strålende du deler min fascinasjon for personligheter som har deltatt i diverse Bondfilmer Elvis, men ta en titt på signaturen min, vi trenger flere agenter i aksjon Endret 5. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Endelig fått surret meg til å se The Dark Knigth, å for å være helt ærlig så ser jeg ikke hva alt styret rundt den har vært for. Joda, var en bra film men personlig så synes jeg Batman Begins var bedre. Er det rett å slett på grunn av at Heath Legder døde rett etter innspillingen? For all del, han spilte helt genialt i denne filmen men at den har fått så mye omtale som den har synes jeg er litt overdrevet..... Synes forøvrig filmen var for lang, å likte dårlig at de har begynt å gjøre ting mer overdrevet igjen. Når ble Batman sterk nok til å bøye stål? Tenkte da på når han bøyde løpet på det geværet i begynnelsen av filmen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er det noen andre her inne som liker "Death Sentence" fra 2007 med Kevin Bacon? Synes action-scenene i filmen var brutale, rå og mørke slik de skal være, og soundtracket var helt utrolig atmosfæriskt (Thumbs up Charlie Clouser). "Selvfølgelig" en forutsigbar film plot-messig sett, men ble positivt overrasket over brutaliteten og mørket i filmen. Endret 5. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det noen andre her inne som liker "Death Sentence" fra 2007 med Kevin Bacon?Synes action-scenene i filmen var brutale, rå og mørke slik de skal være, og soundtracket var helt utrolig atmosfæriskt (Thumbs up Charlie Clouser). "Selvfølgelig" en forutsigbar film plot-messig sett, men ble positivt overrasket over brutaliteten og mørket i filmen. Jeg likte den veldig godt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Når ble Batman sterk nok til å bøye stål? Tenkte da på når han bøyde løpet på det geværet i begynnelsen av filmen. Han bruker en maskinell innretning som er festet til armen. Man hører klart og tydelig en maskinell lyd når geværet bøyes. Endret 5. september 2008 av cun Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Når ble Batman sterk nok til å bøye stål? Tenkte da på når han bøyde løpet på det geværet i begynnelsen av filmen. Han bruker en maskinell innretning som er festet til armen. Man hører klart og tydelig en maskinell lyd når geværet bøyes. Det jeg trodde, men når han pluttselig hadde mekanisk sag der istedet 5 sekunder etterpå ble jeg litt forvirret. Bra det da, for hadde han pluttselig fått "superkrefter" hadde det vært for dumt. Endret 5. september 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Muligens hans Q-venn har installert en praktisk-mekanisk sveitserkniv på armen? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er det noen andre her inne som liker "Death Sentence" fra 2007 med Kevin Bacon?Synes action-scenene i filmen var brutale, rå og mørke slik de skal være, og soundtracket var helt utrolig atmosfæriskt (Thumbs up Charlie Clouser). "Selvfølgelig" en forutsigbar film plot-messig sett, men ble positivt overrasket over brutaliteten og mørket i filmen. Jeg var ikke noe videre begeistret over "Death Sentence"... Filmen begynner som et svært bra drama og avslutter som en beinhard, mørk actionfilm. Dessverre syns jeg blandingen og overgangen fungerte svært dårlig - det ble rotete og meningsløst. Karakterene på sin side syns jeg også var litt kjedelige. Filmen hadde bra potensiale, men utførelsen var nok så dårlig. Endret 5. september 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå