Dorian Gray Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ryktet er at han skal spille The Riddler. Jeg er usikker på om det er blitt bekreftet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Er manuset i det hele tatt klart? Vet vi om Riddler i det hele tatt skal være med? Kulturo har jo kastet rundt seg med Batman-nyheter den siste tiden, men jeg trodde ikke de var kommet såå langt med en evt. Batman-film til. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Og det blir vel ikke noe mer Morgan Freeman heller? Uten Freeman og Ledger tror jeg uansett det blir særdeles umulig å leve opp til TDK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Eneste som er sikkert er at Aaron Echart ikke spiller i neste film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Er det sikkert? Har ikke fulgt med på sånt i det siste. Tror ikke Morgan Freeman er det største tapet, men Eckhart skal jo helst være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Vis ikke fyren blåjuger så er det sikkert ja. Noe som er HELT greit spør du meg. http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=7641 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Eckhart har sagt følgende om han er med videre: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Definitivt nei. "Du er død" var beskjeden fra Nolan, nesten før Eckhart fikk stilt spørsmålet. http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=7641 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 I just wrote that... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Vel, hvis du ser på tidspunktene innleggene ble postet så skjønner du at Dotten ikke rakk å se ditt innlegg først Noen som har sett Southland Tales? Konseptet høres jo flott ut, men ser den har lav score på imdb.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 SKUFFET! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ble lettet over at two-face ikke skulle være med. Syntes de skal komme opp med noen helt nye skurker denne gangen, variasjon er flott. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hadde det ikke egentlig blitt ganske tragisk hvis TwoFace hadde kommet tilbake da? Blir på en måte en real Hotel Cesær såpe: "SUPRISE, han e'kke dau!" Endret 4. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Schaffer Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Eckhart har sagt følgende om han er med videre: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Definitivt nei. "Du er død" var beskjeden fra Nolan, nesten før Eckhart fikk stilt spørsmålet. http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=7641 Nei! hadde glede meg til å se mer Harvey Dent/Two-Face! De klarer aldri og komme i nerheten av The Joker og Two-Face. The crazy and the ugly Endret 4. september 2008 av Schaffer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 De la veldig opp til at det kunne gå begge veier. "A fall from this height wouldn't kill me" -> "I'm counting on it"-replikken/scenen er ihvertfall litt merkelig å ha med hvis det ikke er relevant senere i filmen. Det virker litt misvisende å ha en scene hvor et sånt fall ikke dreper en mann (og det nevnes), men et identisk fall senere i filmen betyr øyeblikkelig død. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 De la veldig opp til at det kunne gå begge veier. "A fall from this height wouldn't kill me" -> "I'm counting on it"-replikken/scenen er ihvertfall litt merkelig å ha med hvis det ikke er relevant senere i filmen. Det virker litt misvisende å ha en scene hvor et sånt fall ikke dreper en mann (og det nevnes), men et identisk fall senere i filmen betyr øyeblikkelig død. Det er den jeg har hatt i bakhodet hele veien også, siden vi også snakker om en tegneserie film selv om den prøver å være realistisk, så ville det ikke ha vært en overraskelse om han overlevde fallet og ble dyttet inn på arkham hvor Joker er. Har for meg vært 50/50 om Twoface skulle være med i en treer, jeg tror fremdeles ikke at det er over for å si det sånn. Kan hende at Nolan og Eckhart kjører på med en liten kampanje for å holde det hemmelig (i hvert fall prøve) til de begynner med en treer, men det er jo mitt lille ønske. Jeg vil se mer av Twoface. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sånn umiddelbart synes jeg det hadde vært litt billig hvis Two-Face hadde overlevd det fallet. Nesten som en erstatning for at Jokeren ikke kan returnere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sånn umiddelbart synes jeg det hadde vært litt billig hvis Two-Face hadde overlevd det fallet. Nesten som en erstatning for at Jokeren ikke kan returnere. Filmen slik den ble vist på kino var ferdig før Heath døde, og med måten det ble lagt opp på ville det ikke vært noe galt med at han overlevde. Kanskje poenget hele tiden var at han falt fra bygningen, snurret et par ganger i luften og det er en 50/50-sjanse for at han overlevde - ikke ulikt mynten hans. I så fall er det ingenting billig med det, da blir det først billig hvis man tenker som du gjør og ikke tar i betraktning at det hele tiden var tanken at slutten var tvetydig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Problemet med at Two-face døde, er jo at han er en prominent skurk i batman-universet lenge etterpå. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Filmen slik den ble vist på kino var ferdig før Heath døde, og med måten det ble lagt opp på ville det ikke vært noe galt med at han overlevde. Kanskje poenget hele tiden var at han falt fra bygningen, snurret et par ganger i luften og det er en 50/50-sjanse for at han overlevde - ikke ulikt mynten hans. I så fall er det ingenting billig med det, da blir det først billig hvis man tenker som du gjør og ikke tar i betraktning at det hele tiden var tanken at slutten var tvetydig. "Problemet" er at den godeste Batman og Gordon småprater en god stund mens Two-Face ligger som en kald fisk på asfalten. Det blir litt snodig hvis vår Mørke Ridder forsvinner i natta og Gordon stikker hjem med familien uten å sjekke pulsen. Dessuten synes jeg Nolan-brødrene skrev Two-Face som mer som en personlig, litt lavmælt skurk som fikk sin lille storyline i TDK, enn som en storstilt mesterskurk som kan returne til nye filmer og bragder. Filmen la vel heller opp til at Jokeren kunne returnere. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vil bare rose play.com for utrolig rask levering! Lucky Number Slevin ble sendt på mandag, og i dag dukket den opp i postkassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå