Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

James Cameron. Jada, han er like "typpisk" valg som hver gang noen spør "hvem bør spille *sett inn karakter*" og svaret alltid er "Jonnhy Depp".

 

Ridley Scott, James McTeigue eller Alfonso Cuarón kunne vært artig også. Eller kanskje Paul Haggis?

 

Jeg er mer ute etter en historie fremfor action her. Og når Supermann først er i aksjon så skal det være über

Lenke til kommentar
James Camaron har vel lagd 0filmer med Johhny Depp. Tim Burton derimot.

 

Jeg mente ikke at Cameron svarte Depp, det jeg mente er at Cameron er et nærmest standardsvar når man spør "hvem bør regissere" på lik linje med at Depp er standardsvar på "hvem bør spille".

 

Dog har jeg enda ikke sett noen foreslå Depp som Supermann. Men det kommer nok, bare vent ^^

 

De Niro var for ordens skyld helt rå i Stardust. Minnet om Brazil-rollen hans. Helt absurd. Og jeg har vært veldig fornøyd med De Niro sine prestasjoner i komedie-sjangeren. Han har vist at han klarer å spille annet enn mafioso og drama. Mener man De Niro gjør det dårlig i komediefilmene av siste tid, eller er man bare irritert fordi han spiller i enkle Hollywood-komedier?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aiit then.

 

Tviler Depp som Superman,hadde vært skremmende casting.

Men om supermann denne gangen blir en ukjent\ung skuespiller er jeg usikker på.

En ting er klinkende klart,det blir en skikkelig badass skurk m\krefter.

Lenke til kommentar
Mener man De Niro gjør det dårlig i komediefilmene av siste tid, eller er man bare irritert fordi han spiller i enkle Hollywood-komedier?

En salig blanding for min del. Jeg er vant til å se han i knallgode filmer, i seriøse roller(gjerne som mafia, let's face it, det er De Niro's styrke). Dessuten overbeviser han meg ikke i komediene han spiller i. De er ikke horrible, jeg synes bare det er litt trist, for jeg vet han kan så mye bedre.

Lenke til kommentar
Bay er som Bergman.

 

Hehe. Det der er en sjelden erklæring.

 

Jeg regner med du selv er så klar over at du tok sitatet ut av sin sammenheng at jeg ikke trenger å påpeke det? Oops, ser ut som om jeg gjorde det allikevel :wee:

 

Vel, hvis ikke det var åpenbart for alle, så er det det nå :p

 

Hvorvidt Bay er en god regissør er jo så som så, da hans filmer kanskje ikke krever all verden av regi

 

Nå får du det jo til å virke som alle og enhver kunne regissert en actionfilm. Tviler på at Bay har en mindre krevende jobb enn andre regissører. Klart det er forskjell på å regissere Transformers og et sosialrealistisk kammerdrama, men det er en grunn til at Bay-filmene er litt større og litt tøffere enn de andre actionfilmene.

Lenke til kommentar
Nå får du det jo til å virke som alle og enhver kunne regissert en actionfilm. Tviler på at Bay har en mindre krevende jobb enn andre regissører. Klart det er forskjell på å regissere Transformers og et sosialrealistisk kammerdrama, men det er en grunn til at Bay-filmene er litt større og litt tøffere enn de andre actionfilmene.

 

Jeg tror det er veldig vanskelig å regissere en film generelt sett. Det er mange ting som skal falle på plass selv før det tidspunktet man roper "Action!".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...