Cryflopp Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Fikk lyst å se Breast Men men jeg finner ingen plass å få kjøpt den , noen som vet hvor jeg kan få tak i denne dvden? Andre filmer med David Schwimmer som bør ses? Har sett Big nothing , Vet han var Director for filmen run fat boy run, så den har jeg skaffet meg. Andre forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Madagascar. Breast Men er et fin film, EDIT: WOLF er en film med David du komme til og like Endret 3. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg regner med at du har sett Madagascar og Big Nothing, så da er det ikke så mye å tilføye. Må si at jeg er litt skeptisk til De Niro i What Just Happened?; manne har ikke akkurat imponert de siste årene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg griper fast i mine fordommer og mener ganske så bestemt at Bay ikke er riktig for en Supermann-film (eller tre). Hvem kunne du tenkt deg? Det må enten en imponerende regissør, manusforfatter eller hovedrolleinnhaver for at jeg skal interessere meg for neste Supermann-film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Må si at jeg er litt skeptisk til De Niro i What Just Happened?; manne har ikke akkurat imponert de siste årene. Tja, det kan du si, men han var i alle fall meget fornøyelig i "Stardust" synes nå jeg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Forsåvidt enig i det, Montag, men syntes rollen var for liten til å telle i denne sammenhengen. Jeg vil ikke påstå at han har så veldig mange imponerende roller eller filmer fra etter Ronin. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 James Cameron. Jada, han er like "typpisk" valg som hver gang noen spør "hvem bør spille *sett inn karakter*" og svaret alltid er "Jonnhy Depp". Ridley Scott, James McTeigue eller Alfonso Cuarón kunne vært artig også. Eller kanskje Paul Haggis? Jeg er mer ute etter en historie fremfor action her. Og når Supermann først er i aksjon så skal det være über Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Dotten, hva med Tarantino som Superman-regissør? Det hadde nok blitt interessant. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jepp, men jeg er ikke helt enig med hans take på Supermann. Eller den han presenterer via Kill Bill da. Men Tarantino hadde så absolutt vært interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 James Camaron har vel lagd 0filmer med Johhny Depp. Tim Burton derimot. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 James Camaron har vel lagd 0filmer med Johhny Depp. Tim Burton derimot. Jeg mente ikke at Cameron svarte Depp, det jeg mente er at Cameron er et nærmest standardsvar når man spør "hvem bør regissere" på lik linje med at Depp er standardsvar på "hvem bør spille". Dog har jeg enda ikke sett noen foreslå Depp som Supermann. Men det kommer nok, bare vent ^^ De Niro var for ordens skyld helt rå i Stardust. Minnet om Brazil-rollen hans. Helt absurd. Og jeg har vært veldig fornøyd med De Niro sine prestasjoner i komedie-sjangeren. Han har vist at han klarer å spille annet enn mafioso og drama. Mener man De Niro gjør det dårlig i komediefilmene av siste tid, eller er man bare irritert fordi han spiller i enkle Hollywood-komedier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Aiit then. Tviler Depp som Superman,hadde vært skremmende casting. Men om supermann denne gangen blir en ukjent\ung skuespiller er jeg usikker på. En ting er klinkende klart,det blir en skikkelig badass skurk m\krefter. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Mener man De Niro gjør det dårlig i komediefilmene av siste tid, eller er man bare irritert fordi han spiller i enkle Hollywood-komedier? En salig blanding for min del. Jeg er vant til å se han i knallgode filmer, i seriøse roller(gjerne som mafia, let's face it, det er De Niro's styrke). Dessuten overbeviser han meg ikke i komediene han spiller i. De er ikke horrible, jeg synes bare det er litt trist, for jeg vet han kan så mye bedre. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror Lynch kunne lagd en ganske så interessant Superman, egentlig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Eller Spike Lee, fått inn litt rasepolitikk. Eller enda bedre, Wam & Vennerød! DET hadde vært noe. Men fra spøk til revolver, Superman engasjerer meg ikke. Ser den nok ikke på kino, men bør kanskje få sett den, siden Dotten sikkert kommer til å fylle side opp og side ned på forumet med tanker og meninger Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 NÅ skal jeg sette på Rear Window. Gleder meg, første gang jeg ser den. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Dotten: Hva sier du til Aquaman-duoen Andrew Kevin Walker/James Cameron? =D Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Bay er som Bergman. Hehe. Det der er en sjelden erklæring. Jeg regner med du selv er så klar over at du tok sitatet ut av sin sammenheng at jeg ikke trenger å påpeke det? Oops, ser ut som om jeg gjorde det allikevel Vel, hvis ikke det var åpenbart for alle, så er det det nå Hvorvidt Bay er en god regissør er jo så som så, da hans filmer kanskje ikke krever all verden av regi Nå får du det jo til å virke som alle og enhver kunne regissert en actionfilm. Tviler på at Bay har en mindre krevende jobb enn andre regissører. Klart det er forskjell på å regissere Transformers og et sosialrealistisk kammerdrama, men det er en grunn til at Bay-filmene er litt større og litt tøffere enn de andre actionfilmene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Nå får du det jo til å virke som alle og enhver kunne regissert en actionfilm. Tviler på at Bay har en mindre krevende jobb enn andre regissører. Klart det er forskjell på å regissere Transformers og et sosialrealistisk kammerdrama, men det er en grunn til at Bay-filmene er litt større og litt tøffere enn de andre actionfilmene. Jeg tror det er veldig vanskelig å regissere en film generelt sett. Det er mange ting som skal falle på plass selv før det tidspunktet man roper "Action!". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om det er sant at Depp skal spille Jokeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå