JimRamse Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Noen serier har få stemmer ja, men andre har veldig mange. Ta Firefly som eksempel. En kort serie som ble kanselert etter kun en sesong. Serien har 9.5 i karakter med over 20.000 stemmer. Firefly Battlestar Galactica er en annen med 9.1 i karakter, og nesten 20.000 stemmer. Battelstar Galactica Endret 3. september 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) hvor blir det av de interessante innleggene i denne stakkars, fortapte tråden? Hjelper dette? Vincenzo "CUBE" Natalis kortfilmm "Elevated" fra 1997. Enjoy! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 3. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 En serie man ikke liker ser man ikke på. Siden man ikke ser på, eller har sett, serien kan man heller ikke gi den noen karakter. Det blir litt feil å gi en serie en karakter basert kun på den første episoden. Det blir dermed Gudfaren-fakter. Alle som elsker serie/filmen og ser den ferdig, stemmer, mens alle som ikke liker den, og ikke ser den ferdig, stemmer ikke. Resultatet er dermed et kunstig høy snitt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Mark Millar, som skrev en interessant historie om Supermann slik han ville blitt om han landet i Sovjetunionen (Red Son), snakker om en egen Supermann-trilogi (det er som kjent annonsert at Superman Returns ikke vil få en oppfølger, de starter på nytt). http://www.aintitcool.com/node/38159 Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Mark Millar, som skrev en interessant historie om Supermann slik han ville blitt om han landet i Sovjetunionen (Red Son), snakker om en egen Supermann-trilogi (det er som kjent annonsert at Superman Returns ikke vil få en oppfølger, de starter på nytt). Skulle ønske de filmatiserte Red Son istedenfor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Would killed for this. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hvem er Would? :o Endret 3. september 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Mark Millar, som skrev en interessant historie om Supermann slik han ville blitt om han landet i Sovjetunionen (Red Son), snakker om en egen Supermann-trilogi (det er som kjent annonsert at Superman Returns ikke vil få en oppfølger, de starter på nytt). Skulle ønske de filmatiserte Red Son istedenfor. Ryktebørsen sier at den aktuelle regissøren er wait for it... wait for it... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Michael Bay The american way vil sikkert bli gjeninført med brask og bram også da og filmene vil garantert slaktes på forhånd. Selv klarer jeg ikke helt se det for meg. Men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Han som leder kollokvie-gruppa mi i ex.fac hadde på seg en slik en forrige uke. Håper Cun leser det, så han kan slutte å kritisere denne tråden for unyttige innlegg. Jeg opplyste dere nettopp! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 MICHAEL BAY YEAH! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Huff. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Sorry, jeg digget Transformers. Det var en drømmefilm for gutten i meg. Men jeg har ikke kapasitet i topplokket til å se han lage en Supermann-film for meg, ei heller tror jeg WB vil gå "awesomeness-retningen" etter en film som The Dark Knight. De snakker om å ta Supermann til "mørke steder" (symbolsk). Ikke til popcornsteder eller inn i Independence Day (selv om det hadde vært ganske rått). Bay bør holde seg til det han kan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hvorfor skulle de valgt en mørk retning og deretter valgt Bay? Det virker ikke helt riktig, jeg tror de heller vil satse på en Iron Man - som Michael Bay hadde absolutt klart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hvem er Would? :o Han som ga ananas telefon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Micheal Bay, oh yes! Tror en dyster og rå Supermann film er perfekt for karen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Micheal Bay du gitt, jaja hvem vet. Alle kan overaske,men har mine tvil. Dog er jeg sikker på at filmen blir flere tonn mer actionfylt og spennende enn SR Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Sikkert gammelt nytt for mange, men traileren til Zack and Miri er endelig ute. se her Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hvorfor er det slik at TV-serier generelt har mye høyere score på IMDB enn filmer? Det finnes titalls TV-serier med over 9.0, noen er tilogmed over 9.5. Mens i filmverdenen har vi kun 5 filmer over 9.0, og ingen over 9.2. Noen teorier? Om en film er ikke er så veldig bra, pleier jeg likevel se den ferdig og stemme på den. Om det er en serie jeg ikke liker så godt på 15-20 episoder, gidder jeg ikke se den ferdig. Og det blir ikke helt rettferdig/riktig å stemme på en serie om man ikke har sett alle episodene. I dag så vi Tatt av Kvinnen på skolen. Jeg har sett den før og likte den dårlig, men etter andre gjennomkjøring synes jeg den var litt bedre. Den har vel vokst litt på meg. Jeg likte spesielt de gangene fortellerstemmen begynner på en setning og rollepersonen fullfører den. Skuespillet var også bedre enn jeg tidligere kunne huske. Det som derimot trekker ned er handlingen. Jeg synes den er veldig repetitiv og kjedelig. Innen mandag skal jeg skrive en filmanalyse av filmen på 800-1200 ord. Er det mye til en filmanalyse å være? Edit: Ser nå at jeg omtrent skrev ordrett det Otth skrev om serier. Edit 2: cun, jeg tror kanskje det var mitt innlegg du klagde på. Jeg skal prøve å ha noe bedre å skrive om neste gang jeg poster innlegg i denne tråden. Sånn som dette innlegget her f.eks Endret 3. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Sikkert gammelt nytt for mange, men traileren til Zack and Miri er endelig ute. se her Gler meg gler meg gler meg skal sjå alle Kevin Smith-filmane på nytt først gler meg gler meg. *puh* Eg ser altså fram til denne filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Ryktebørsen sier at den aktuelle regissøren er Awesome director! Edit: Da fant jeg plutselig ut at jeg måtte kjøre i gang The Rock på BD også, kan jo ikke roe ned nå etter å ha sett de fire Die Hard filmene på rad heller Endret 3. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå