Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såg Hero i går, syns det var ein vakker og god film eg gitt :) Herlig overdrevet, med skikkelig heftige kampscener og veldig bra musikk.

 

Noen som kan anbefale noen filmer som kjører samme spor?

7736720[/snapback]

 

Du bør ta titt på noen av filmene som Jet Li har laget på starten av 90 tallet, mye bra der. Scarface^ har nevnt en av dem Once upon a time in China er kanskje en av de beste (her er også nr. 2 og 3 i serien meget bra filmer), men også Fong Sai-Yuk og Tai ji zhang san feng/The Tai-Chi Master regissert av henholdsvis Corey Yuen og Yuen Woo-Ping er verdt en titt, da spessielt The Tai-Chi Master som er omtrendt like bra som Once upon a time in China...

 

Edit: Feil med den ene linken...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Så Snakes on a Plane igår for første gang. Ble positivt overrasket! FIlmen hadde ikke særlig historie, men det var jo action hele veien ut!

 

Hva syntes dere?

7740924[/snapback]

 

Man går ikke å ser en film som heter Snakes on a Plane for historien skyld :)

 

Artig film, for å si det pent...

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/11/488513.html

 

Sjekk billedteksten ;)

7742513[/snapback]

 

Da må jeg få lov til å si at Hugh Jackman har fått en lekker kropp og kan gjerne slå på tråden :dribble:

 

Edit: Se helst på bilde før jeg blir qoutet på det der :p

 

Edit 2:Et annet bilde som egentlig ikke har noe som helst med saken å gjøre, men følte at det fortjente å bli delt med mine medMENNsker...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Scarlett_Johansson_caught_topless.gif

OK har litt med bildet over hos dagbladet å gjøre :dribble:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Så Snakes on a Plane igår for første gang. Ble positivt overrasket! FIlmen hadde ikke særlig historie, men det var jo action hele veien ut!

 

Hva syntes dere?

7740924[/snapback]

 

Skuffende film egentlig. Når man først skal lage en skikkelig B-film burde man dra det enda lengre ut.

 

Men den hadde sine øyeblikk.

7744022[/snapback]

Hva mener du at de burde ha gjort da?

Lenke til kommentar

Jeg lo og trakk på smilebåndet flere ganger, og ble absolutt underholdt av filmen. Men med all forhåndsreklamen filmen har fått, pluss opphausinga fra diverse forum-folk og de 49% av 31.000 brukere på IMDB har gitt den 10 av 10, ja da får du visse forventninger.

 

Og Snakes On A Plane er ikke så hysterisk morsom. Faktisk er det ganske streit underholdning vi får servert i store deler av filmen. Tror mange har blitt bitt av hype-basillen.

 

Men den var verdt leie-prisen, og jeg ga den en 6/10.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som har sett In Hell?

 

Og jeg vil høre fra folk som har sett den.. Ikke fra de som tror den er bra eller dårlig. Vil hvertfall ikke høre noe "Jean Claud, Omg wtf.. " (eksempel)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hvordan er Cast Away?

7746579[/snapback]

Hvordan den er? Hmm den handler om en fyr som styrter i et fly, og lander på ei øde øy, og så prøver han å leve normalt der, som han samtidig prøver å kommer seg tilbake til "fastlandet".

 

Siden ikke jeg tok spørsmålet ditt helt, forteller jeg hvordan jeg syntes filmen var.

Jeg syntes den var bra. Ikke for bra, men helt ok. Morsomme scener, og spenning er det hele tiden. Og det beste med slike filmer, er hvordan de slutter, derfor hater jeg Cast Away. ( :tease: )

 

 

EDIT: Jeg har de siste dagene bare sett "stor-filmer" som One Flew over the Cukoons Nest, Gudfaren, Scarface.. Men jeg blir så lei i lengden av å se slike filmer..

 

Akkurat nå sitter jeg å ser Scarface, men må stoppe midt i fordi jeg kjeder meg ihjel.. Hvorfor!? Noen som har vært gjennom det samme?

Endret av Ilsaldur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...