Essem Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er ikke 100% enig med lista! Skandale! Ikke skandale kanskje, men man må da få lov til å reagere litt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Manx og Gunfreak bør helst ikke se den lista der - Heat er ikke der. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Heat burde være der. Mye film jeg mener burde være der, men jeg har ikke sett alt på den lista, så skal ikke uttale meg om filmer som ikke burde være der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Kurt Blir Grusom (2008) Atle Antonsen tar stemmen som Kurt. Edit: fant teaser. Endret 1. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Siden filmen er basert på boken til Erlend Loe med samme navn finner jeg ikke assosiasjonen din nevneverdig unik. Endret 1. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha. Godt observert. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg ser fram til Kurt Blir Grusom. Bøkene om Kurt er noe av det som fremkaller mest barneminner hos meg. Jeg la merke til at det ble pratet veldig lite i teaseren. Er det fordi ingen stemmer er spilt inn enda? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Manx og Gunfreak bør helst ikke se den lista der - Heat er ikke der. Er pokker meg ikke bare Heat som mangler fra den lista der for å si det sånn Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Vi kan si oss enig om en ting, 90-tallet hadde altfor mye bra at vi noensinne ville ha blitt enig om en liste som de fleste var enige i. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Relativt gammel sak, så mulig det er posta før. Jeg føler uansett at det er en nyhet som er verdt å nevne igjen, for de som ikke har fått det med seg: Ennio Morricone til Kosmorama 09. Det er jo vidunderlige nyheter, og du kan banne på at du finner meg blant publikum. Edit: Post 1337 Endret 1. september 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Sinnsykt kult! Faen som jeg skulle ønske Alan Silvestri, Mark Mancina eller Harry Gregson Williams holdt en konsert. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har YMDb død? Står att siden er " temporarily down." Begynner å lure på om det egentlig skal stå "temporarily dead." Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Det kommer, tar bare grusomt lang tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Da ville jeg heller sett en av hans andre filmer. T.eks. Modern Times, City Lights, The Kid, osv. Caligari er så absolutt ikke et "must" å se, men om du ser den, sørg for å se den ferdig; uten slutt er den verdiløs. Jeg ville anbefalt deg å se noe annet istedet, t.eks. en av Dr Mabuse-filmene. Grunnen til at jeg skal se the great dictator, er rett og slett så enkelt som at jeg har bare den tilgjengelig for øyeblikket, ikke noe annet, så da kan jeg kose meg med de litt bedre filmene hans (i følge deg) senere, avtale? Samme gjelder Dr. Mabuse filmer, takker forøvrig for at du gir forslag, alltid godt å ha filmer på "anbefalt" lista når man har sett ferdig de man har. Bare å se Reisen til Månen, Snurreleif. Den varer i omtrent 15 min og er ikke vanskelig og se. Jeg vet, skal bare finne den først når jeg har anledning. Endret 1. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er en liten time siden jeg var ferdig med å se regi-debuten til Ben Affleck, Gone Baby Gone. Tror like godt han kan gi seg som skuespiller med en gang og satse på en regi karriere, strålende film... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Er en liten time siden jeg var ferdig med å se regi-debuten til Ben Affleck, Gone Baby Gone. Tror like godt han kan gi seg som skuespiller med en gang og satse på en regi karriere, strålende film... Enig, og en god prestasjon av hans bror Casey Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nå har jo alltid Casey Affleck vært den av de to med mest tallent på skuespillersiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Casey > Ben. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Er en liten time siden jeg var ferdig med å se regi-debuten til Ben Affleck, Gone Baby Gone. Er den like god som I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney (1993) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Den leder blant beste filmtitler sammen med Gayniggers From Outer Space (1992), helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå