Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Stemmer det. Lecter jobber som konsulent for FBI i den filmen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Samtidig som Lecter nevner en viss dame på slutten av filmen... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Når på tidslinja er Manhunter da? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) - dobbelpost - Endret 29. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Red Dragon er jo en remake av Manhunter. Sistnevnte er jo ikke i samme tidslinje som resten av Lecter-filmene. Var slik jeg hadde forstått det og, men fikk inntrykk av at noen andre her mente noe annet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Red Dragon er jo en remake av Manhunter. Sistnevnte er jo ikke i samme tidslinje som resten av Lecter-filmene. Så man burde se filmene på en av disse to måtene: Manhunter ------ Hannibal Rising, Red Dragon, Silence of The Lambs og Hannibal eller Manhunter ------ Silence of The Lambs, Hannibal, Red Dragon, Hannibal Rising Vet ikke hva som funker best. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 At den i seg selv ikke er en del av franchisen er ikke et argument for at den skal oversees. Filmen fortjener så absolutt å bli nevnt i sammenheng med franchisen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Vel, er det noen som har sagt at den ikke skal sees her? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Vel, ikke direkte. Indirekte, ved å bevist utelukke filmen fra filmserien, antyder en holdning om den ikke er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 og Hannibal Rising har jeg ikke sett. Det trengs ikke, snørrungen som spilte hovedrollen holdt på å ruinere mitt Hannibal univers, før jeg kom på de orginale filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Robert Barone sez : Raymond , Raymond , Go-away-mond lolz...... Noen som har sett alle Death Wish filmene , har bare set #2......ikke den beste men grei nok. I morra er det forøvrig 5 år siden Bronson døde Endret 30. august 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 The Assignment går på viasat nå. Er den bra? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 kan ikke huske jeg ble blåst vekk av den filmen, men hvis du ser mye av det som går på tv.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 The Assignment går på viasat nå. Er den bra? Så den når den gikk på kino når den kom, men mener å huske at verken jeg eller kompisen min syntes det var det helt store når vi var ferdige med å se den... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) The Assignment er en grei film å se sammen med andre en lørdagskveld, men ikke særlig mer enn det. Endret 30. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Ble søvning av den, så jeg måtte gi opp. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Herregud, jeg tror jeg blir gal. Er det noen her som vet når "Låt den rätte komma in" er mulig å se her i norge? For de som ikke vet det er dette en film basert på John Ajvide Lindqvist sin suksefulle og fantastiske roman. Jeg har allerede sett anmeldelser fra forskjellige filmfestivaler som kaller denne filmen vakker og fantastisk, men finner ingen informasjon om når denne filmen kommer på kino her i Norge ev. DVD. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Nå er den ikke hypet opp så veldig heller da. Jeg har ikke hørt om den før du nevnte den nå, Dimitrij. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Nå er den ikke hypet opp så veldig heller da. Jeg har ikke hørt om den før du nevnte den nå, Dimitrij. Nei, er nok mest fans av boken som venter mest på den, inkludert meg Er bare frustrerende lite info om filmen på nett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg så nettopp Den Siste revejakta, og den var mye bedre enn forventet. Kåre Conradi gjorde faktisk en meget bra jobb som en litt slesk lånehai. Det er også mulig den vil forbedre hasjens rykte fordi den tar sterk avstand til andre narkotikum, spesielt heroin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå