Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raymond eier jo ikke ryggrad. Fyren er en feig, irriterende og dum mammadalt. Heldigvis, som det sier her, har serien en del gode bikarakterer og jeg har sett langt verre familie-sitcom's enn denne.

 

 

Eg deler dette. Ray Barone er ein heilt forferdeleg fyr, eg har all sympati for dei som er nøydde til å leva saman med han eller ha med han å gjera.

 

Så... eg måtte berre slutta å sjå på serien.

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig ikke hatt et ni-sesong's back-to-back maraton med Alle Elsker Raymond, men både TV2 og TV3 har vært veldig ivrige med å sende serien til alle døgnets tider opp gjennom åra. Så jeg har fått min solide dose med "Jeg-juger-til-Debra-og-tørr-ikke-motsi-moren-min" humor.

 

Men nå har vi vel for lengst bevegd oss over i farlig serieprat-territorium her.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
finnes det noen site ala imdb, som man kan sortere på sin egen smak? dvs er det en genre man absolutt ikke liker, så er alle slike filmer sortert ut?

 

Det er litt lettare å svara om du seier kva du vil ha av informasjon/funksjonar.

 

Er det slik at om du slår opp på eit namn, td Robert Rodriguez, så vil du berre sjå at han har regissert filmar som Sin City og Desperado, men ikkje Spy Kids?

Lenke til kommentar
finnes det noen site ala imdb, som man kan sortere på sin egen smak? dvs er det en genre man absolutt ikke liker, så er alle slike filmer sortert ut?

Forstår ikke helt hva du vil ha. Men IMDb har en power search funksjon. Hvor man kan liste opp alle filmene på IMDb. Og velge ut f.eks sjangere, når filmene kom ut, hvor mange stemmer de har, hvor høyt snitt de har, hvilket land, inkludere tv-serier og tv filmer, om vote historyen din skal være med osv. - http://www.imdb.com/list

Lenke til kommentar
Er det noen rekkefølge på Hannibal Lecter-filmene? Må/bør man se dem i riktig sådan?

 

Ikke nødvendigvis, men jeg synes det er best å se de i rett rekkefølge. Det er en storyline ja, den går slik.

 

Hannibal Rising (2007) -> Red Dragon (2002) -> Silence of The Lambs (1991) -> Hannibal (2001)

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Red dragon er en remake av Manhunter, å se begge er liten vits.

Jeg mener red dragon med Edward Norton og Anthony Hopkins er bedre enn manhunter den har faktisk marginalt høyere snitt på imdb noe som er uvanlig for remakes.

Min opplevese kan også ha noe med at det var Red Dragon jeg så først av de to...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...