DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Raymond eier jo ikke ryggrad. Fyren er en feig, irriterende og dum mammadalt. Heldigvis, som det sier her, har serien en del gode bikarakterer og jeg har sett langt verre familie-sitcom's enn denne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Istid har jeg kun sett på norsk, og jeg ble ikke akkurat frista til å se den på engelsk når jeg hører at Ray har stemmen til Manny. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Raymond eier jo ikke ryggrad. Fyren er en feig, irriterende og dum mammadalt. Heldigvis, som det sier her, har serien en del gode bikarakterer og jeg har sett langt verre familie-sitcom's enn denne. Eg deler dette. Ray Barone er ein heilt forferdeleg fyr, eg har all sympati for dei som er nøydde til å leva saman med han eller ha med han å gjera. Så... eg måtte berre slutta å sjå på serien. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Raymond eier jo ikke ryggrad. Fyren er en feig, irriterende og dum mammadalt. Heldigvis, som det sier her, har serien en del gode bikarakterer og jeg har sett langt verre familie-sitcom's enn denne. Nå skal vel kanskje ikke karakteren Ray være en barsk heltemodig handyman heller da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Nei, og jeg sier ikke Ray Romano gjør noen dårlig jobb i rollen heller (snarere tvert imot). Men når en karakter irriterer deg i 9 sesonger, så mister man litt lysten av å se skuespilleren i fremtiden også. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Kan jeg spørre hvorfor du orket å se ni sesonger med en karakter som irriterte deg så? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Har selvfølgelig ikke hatt et ni-sesong's back-to-back maraton med Alle Elsker Raymond, men både TV2 og TV3 har vært veldig ivrige med å sende serien til alle døgnets tider opp gjennom åra. Så jeg har fått min solide dose med "Jeg-juger-til-Debra-og-tørr-ikke-motsi-moren-min" humor. Men nå har vi vel for lengst bevegd oss over i farlig serieprat-territorium her. Endret 29. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 finnes det noen site ala imdb, som man kan sortere på sin egen smak? dvs er det en genre man absolutt ikke liker, så er alle slike filmer sortert ut? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 finnes det noen site ala imdb, som man kan sortere på sin egen smak? dvs er det en genre man absolutt ikke liker, så er alle slike filmer sortert ut? Det er litt lettare å svara om du seier kva du vil ha av informasjon/funksjonar. Er det slik at om du slår opp på eit namn, td Robert Rodriguez, så vil du berre sjå at han har regissert filmar som Sin City og Desperado, men ikkje Spy Kids? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Skjønner ikke hvorfor dere basher Ray, fantastisk kul og morsom karakter. Kun Doug i Kongen av Queens er suveren i forhold. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 finnes det noen site ala imdb, som man kan sortere på sin egen smak? dvs er det en genre man absolutt ikke liker, så er alle slike filmer sortert ut? Forstår ikke helt hva du vil ha. Men IMDb har en power search funksjon. Hvor man kan liste opp alle filmene på IMDb. Og velge ut f.eks sjangere, når filmene kom ut, hvor mange stemmer de har, hvor høyt snitt de har, hvilket land, inkludere tv-serier og tv filmer, om vote historyen din skal være med osv. - http://www.imdb.com/list Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Er det noen rekkefølge på Hannibal Lecter-filmene? Må/bør man se dem i riktig sådan? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Så lenge du ser Nattsvermeren først har det lite å si hvordan du ser resten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Er det noen rekkefølge på Hannibal Lecter-filmene? Må/bør man se dem i riktig sådan? Ikke nødvendigvis, men jeg synes det er best å se de i rett rekkefølge. Det er en storyline ja, den går slik. Hannibal Rising (2007) -> Red Dragon (2002) -> Silence of The Lambs (1991) -> Hannibal (2001) Endret 29. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Det har egentlig lite å si om du faktisk ser resten. Red Dragon er noe underholdene, hannibal er ganske drit og Hannibal Rising har jeg ikke sett. Men ingen av de kan late som om de måler seg med Silence of the Lambs. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Nå må du ikke glemme av Manhunter, Programvare. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Red dragon er en remake av Manhunter, å se begge er liten vits. Jeg mener red dragon med Edward Norton og Anthony Hopkins er bedre enn manhunter den har faktisk marginalt høyere snitt på imdb noe som er uvanlig for remakes. Min opplevese kan også ha noe med at det var Red Dragon jeg så først av de to... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Nå må du ikke glemme av Manhunter, Programvare. Visste ikke at den teltes som en del av serien. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Manhunter kan nesten matche Silence of The Lambs, og det er ikke noe jeg sier kun for å høste inn kred. Michael Mann vet nemlig hva han driver med. Hannibal Rising er det derimot bare å styre unna, makan til kjip og unødvendig prequel har jeg sjeldent vært borte i. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Er ikke storyen i Red Dragon lagt til før Silence of the Lambs da? I så fall må jo Programvare endre litt på sin rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå