EDB Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Huh, er ikke At Worlds End den siste? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Huh, er ikke At Worlds End den siste? 7736511[/snapback] Kulturo skrev at "At Worlds End" blir Knightley sin siste film i PotC-konseptet. I følge de ligger det da i luften at det ikke er siste film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Såg Hero i går, syns det var ein vakker og god film eg gitt Herlig overdrevet, med skikkelig heftige kampscener og veldig bra musikk. Noen som kan anbefale noen filmer som kjører samme spor? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Såg Hero i går, syns det var ein vakker og god film eg gitt Herlig overdrevet, med skikkelig heftige kampscener og veldig bra musikk. Noen som kan anbefale noen filmer som kjører samme spor? 7736720[/snapback] Regner med du vet om de andre filmene i "serien"? Crouching Tiger, Hidden Dragon og House of Flying Daggers? Hvis ikke vil jeg anbefale 'Crouching Tiger, Hidden Dragon', som er den beste av de tre. House of Flying Daggers er den klart dårligste. Men nå skal det sies at jeg ikke liker noen av dem. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Crouching Tiger, Hidden Dragon House of Flying Daggers Endret 16. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Ser ingen passende tråd i TV-serier-forumet, men jeg må bare skrive det: HUGH LAURIE VANT FOR HOUSE IGJEN!! JAJAJAJAJAJAJAJ! Var det ikke sånn at det er over et tiår siden noen vant to skuespillerpriser i Golden Globe to år på rad? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Black Sheep - Dette blir bra dere. :!: Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noe som blir bedre Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Så ikke sånn altfor morsomt ut. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg likte de to gamle trailerene som ble produsert med budsjett nok til vodkaen de drakk mye bedre enn den nye, "proffe", men filmen skal ses. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noe som blir bedre 7738136[/snapback] Åh. Herre. Gud. Så. Teit. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noe som blir bedre 7738136[/snapback] Åh. Herre. Gud. Så. Teit. 7738263[/snapback] Man skal ikke bruke punktum bak hvert ord i en setning. Punktum skal kun brukes på enden av setningen. Jeg skriver under på det G2Petter sier. Den aller første "traileren" var ganske så morsom. Den andre synes jeg dog ikke noe om. Denne nye ble bare... dum. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noe som blir bedre 7738136[/snapback] Åh. Herre. Gud. Så. Teit. 7738263[/snapback] Man skal ikke bruke punktum bak hvert ord i en setning. Punktum skal kun brukes på enden av setningen. 7738326[/snapback] Det innlegget var så teit at jeg trodde det var Neppe som skrev det. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Litt OT men hvordan linker man til utgivelser på dvdfromkora.com? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Man skal ikke bruke punktum bak hvert ord i en setning. Punktum skal kun brukes på enden av setningen. 7738326[/snapback] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) 7736720[/snapback] Regner med du vet om de andre filmene i "serien"? Crouching Tiger, Hidden Dragon og House of Flying Daggers? Ah, så det er ein viss "sammenheng" mellom disse filmene ja Har ikkje sett dem, men disse slo meg under filmens gang ser du. Skal så å få de i hus eg da. Endret 16. januar 2007 av Mala Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Golden Globe-vinnerne ble kåret i natt. Ikke så mye overraskende, egentlig. Kanskje litt rart at "The Departed" ikke vant beste dramafilm. 7731892[/snapback] Uten tvil fortjent at Forest Whitaker vant beste skuespiller. Uten tvil den beste tolkningen av en rolle jeg så i fjor. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Hm. Hva blir nattens film mon tro. Valget står mellom V for Vendetta og The Usual Suspects. Spørs om ikke sistnevnte trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Hm. Hva blir nattens film mon tro. Valget står mellom V for Vendetta og The Usual Suspects. Spørs om ikke sistnevnte trekker det lengste strået. 7739175[/snapback] Regelen med to filmer som er tilnærmet like god (f eks V og Suspects), så ser man den man ikke har sett før. Har man sett begge, så ser man den det er lengst siden man så sist. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) 7736720[/snapback] Regner med du vet om de andre filmene i "serien"? Crouching Tiger, Hidden Dragon og House of Flying Daggers? Ah, så det er ein viss "sammenheng" mellom disse filmene ja Har ikkje sett dem, men disse slo meg under filmens gang ser du. Skal så å få de i hus eg da. Sammenhengen er at alle 3 er nyere kung fu filmer som alle har hatt kommersiell suksess i den vestlige verdenen, alle bruker ekstremt mye wires for å lage ekstremt overdrevne scener, og alle fokuserer veldig mye på å lage en helhetlig estetisk film. Selv liker jeg old school kung fu filmer uten wires, som 36th Chamber of Shaolin, 90-talls wire kung fu filmer som Once Upon a Time in China minst like godt, om ikke bedre. Endret 16. januar 2007 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå