Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annerledes Skarsgård rolle (synes jeg iallefall) WDZ.

Kanskje ikke verdens beste film, men måten den er fortalt på intresserer: The Signal

Virker som en veldig søt film: The Astronaut Farmer

En gjennomført thriller med Guy Pearce fra Memento?: First Snow

Og en nokså god film fra sønnen til Hayao Miyazaki: Gedo Senki

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Æsj, kinoen i lillestrøm kjører bare wall-e i norsk tale :(

venter til den kommer på dvd isteden da :/

Syns norsk tale er undervurdert. Ikke misforstå meg, engelsk tale er langt bedre, men filmer som Shrek, Istid syntes jeg faktisk er bedre med norsk tale. :)

PS! Enkelte filmer er jo helt elendige tho.

Istid er mye bedre på norsk enn engelsk. Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen er helt knall!!

Lenke til kommentar
Har desverre ikke så mye til overs for mammadalten Ray Barone. Det holder til tider grei amerikansk sit-com standard, men 9 sesonger med den samme humoren gjorde at jeg har mistet mye av lysten til å se eller høre Romano i noen fremtidig filmsammenheng.

Hehe. Det er jo klart at det er vanskelig å se for seg Ray Romano i andre sammenhenger enn i Alle elsker raymond. Derfor har han jo f.eks. dukket opp i Kongen av Queens som Ray Barone.

Lenke til kommentar
NÅ var det jo ikke på grunn av Ray Romano at den serien var bra, det var jo Brad Garrett & Peter Boyle som gjorde den serien bra...

Helt enig i at karakterene Robert og Frank er de beste, men uten Ray Romano ville jo ikke serien blitt noe av. La oss si at Ray "døde" i andre sesong og ble erstattet av en ny mann som flyttet inn med Debra. Det ville jo ikke fungert. Ray Ramone er jo helt vesentlig for den serien (Everybody loves raymond), og jeg synes han i tillegg er en artig karakter.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
NÅ var det jo ikke på grunn av Ray Romano at den serien var bra, det var jo Brad Garrett & Peter Boyle som gjorde den serien bra...

Helt enig i at karakterene Robert og Frank er de beste, men uten Ray Romano ville jo ikke serien blitt noe av. La oss si at Ray "døde" i andre sesong og ble erstattet av en ny mann som flyttet inn med Debra. Det ville jo ikke fungert. Ray Ramone er jo helt vesentlig for den serien (Everybody loves raymond), og jeg synes han i tillegg er en artig karakter.

Fins jo flere menn ved navn Raymond da :tease:

Og de hadde sikkert forandret titelen til Everybody loved Raymond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...