lolidude Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Jada søster, den tror vi på :!: Hehe, viktig å få med att det var søsteren som så på ja... :!: DET MÅTTE UNDERSTREKES! Faen meg det værste jeg har sett Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) En annerledes Skarsgård rolle (synes jeg iallefall) WDZ. Kanskje ikke verdens beste film, men måten den er fortalt på intresserer: The Signal Virker som en veldig søt film: The Astronaut Farmer En gjennomført thriller med Guy Pearce fra Memento?: First Snow Og en nokså god film fra sønnen til Hayao Miyazaki: Gedo Senki Endret 29. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Jacko 50 E Gould 70 R Attenborough 85 Iron Sheik : "that guy is WORSE than Michael Jorden.....uh Michael Jackson !" LOL ! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 DET MÅTTE UNDERSTREKES! Faen meg det værste jeg har sett @ElvisTCB: Hæ! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Æsj, kinoen i lillestrøm kjører bare wall-e i norsk tale venter til den kommer på dvd isteden da :/ Syns norsk tale er undervurdert. Ikke misforstå meg, engelsk tale er langt bedre, men filmer som Shrek, Istid syntes jeg faktisk er bedre med norsk tale. PS! Enkelte filmer er jo helt elendige tho. Istid er mye bedre på norsk enn engelsk. Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen er helt knall!! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Istid er mye bedre på norsk enn engelsk. Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen er helt knall!! Helt feil. Dårlig lipsync pluss at de originale stemmene er jo mye bedre. Dubbing suger, alltid. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Istid er mye bedre på norsk enn engelsk. Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen er helt knall!! Helt feil. Dårlig lipsync pluss at de originale stemmene er jo mye bedre. Dubbing suger, alltid. Amen, dog kunne jeg ikke tenkt meg se de filmene som jeg har vokst opp med i et annet språk enn norsk. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Her er jeg helt enig med Mojo; Istid er best på Norsk. Otto Jespersens stemme er mye bedre og passende enn Ray Romano. Stemmen til sistnevnte er ikke annet en pinglete og tafatt. Skjønner ikke hva du snakker om Speik. Det er da ingen problemer med lipsyncen i Istid. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Hvis det er slappfisken Ray Romano som har orignalstemmen i Istid så skal jeg prise meg lykkelig for at jeg faktisk så den med norsk tale. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Skjønner ikke hva du snakker om Speik. Det er da ingen problemer med lipsyncen i Istid. Det er jo like tydelig som i alle andre amerikanske animasjonsfilmer hvor bevegelsene på leppene ikke stemmer overens med de norske stavelsene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Ray Romano gjorde en forferdelig slett jobb i rollen som Manny, rett og slett. I få tilfeller virker det bare som om de tar jobbene bare for pengene, i stedet for å gjøre den bra, mens de Norske synes det er litt mer spennende og legger mye mer i det. Norsk Istid og norsk Sid slår de amerikanske med et hav. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Hvis det er slappfisken Ray Romano som har orignalstemmen i Istid så skal jeg prise meg lykkelig for at jeg faktisk så den med norsk tale. Det skal vel nevnes at Ray Romano ikke er helt udugelig. Han har tross alt vært svært sentral i en av nyere tids, imo, morsomste underholdningsserie på tv Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Har desverre ikke så mye til overs for mammadalten Ray Barone. Det holder til tider grei amerikansk sit-com standard, men 9 sesonger med den samme humoren gjorde at jeg har mistet mye av lysten til å se eller høre Romano i noen fremtidig filmsammenheng. Endret 29. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Har desverre ikke så mye til overs for mammadalten Ray Barone. Det holder til tider grei amerikansk sit-com standard, men 9 sesonger med den samme humoren gjorde at jeg har mistet mye av lysten til å se eller høre Romano i noen fremtidig filmsammenheng. Hehe. Det er jo klart at det er vanskelig å se for seg Ray Romano i andre sammenhenger enn i Alle elsker raymond. Derfor har han jo f.eks. dukket opp i Kongen av Queens som Ray Barone. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 NÅ var det jo ikke på grunn av Ray Romano at den serien var bra, det var jo Brad Garrett & Peter Boyle som gjorde den serien bra... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) NÅ var det jo ikke på grunn av Ray Romano at den serien var bra, det var jo Brad Garrett & Peter Boyle som gjorde den serien bra... Helt enig i at karakterene Robert og Frank er de beste, men uten Ray Romano ville jo ikke serien blitt noe av. La oss si at Ray "døde" i andre sesong og ble erstattet av en ny mann som flyttet inn med Debra. Det ville jo ikke fungert. Ray Ramone er jo helt vesentlig for den serien (Everybody loves raymond), og jeg synes han i tillegg er en artig karakter. Endret 29. august 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Selvfølgelig er Romano vesentlig for den serien, jeg synes han faktisk er ganske morsom. Men han kommer litt i skyggen til Garrett og Boyle, jeg tror aldri den serien hadde vart i 9 år uten de to heller for å si det sånn... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Boyle og Garret ver hele grunnen til at jeg så serien, og Raymonds noen gang morsomme sleivspark. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Selvfølgelig er Romano vesentlig for den serien, jeg synes han faktisk er ganske morsom. Men han kommer litt i skyggen til Garrett og Boyle, jeg tror aldri den serien hadde vart i 9 år uten de to heller for å si det sånn... Nei, det har du rett i Garret er som Seinfelds Kramer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 NÅ var det jo ikke på grunn av Ray Romano at den serien var bra, det var jo Brad Garrett & Peter Boyle som gjorde den serien bra... Helt enig i at karakterene Robert og Frank er de beste, men uten Ray Romano ville jo ikke serien blitt noe av. La oss si at Ray "døde" i andre sesong og ble erstattet av en ny mann som flyttet inn med Debra. Det ville jo ikke fungert. Ray Ramone er jo helt vesentlig for den serien (Everybody loves raymond), og jeg synes han i tillegg er en artig karakter. Fins jo flere menn ved navn Raymond da Og de hadde sikkert forandret titelen til Everybody loved Raymond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå