CypheroN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Egentlig er Tri orisky pro Popelku's dubbing dårlig, men den gir meg store julememories og det er ganske standard å se den. Utrolig koselig men begynner å bli lei Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jada søster, den tror vi på :!: Hehe, viktig å få med att det var søsteren som så på ja... :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er jeg alene om å digge dette? Se filmen hos Youtube HELLFIRE! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Det er du sikkert ikke, selv syntes jeg ikke det var så fantastisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Vekker ganske store minner fra disneytiden. Det er en ganske sjokkerende film egentlig. Ikke så veldig barnevenlig, værtfall. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Det vekte minner! Ringeren i Notre Dame var en av mine favorittfilmer da jeg var liten. Fantastisk fin film. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Vekker ganske store minner fra disneytiden. Det er sant Edit: Men hvis jeg vil ha minner fra Disney-tiden ser jeg Prinsen av Egypt... Eller kanskje Løvenes Konge. Endret 28. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er Prinsen av Egypt virkelig av disney? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Ikke? Edit: Nei tydeligvis ikke Endret 28. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Ikke? DreamWorks. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Fant ut det, ja... Men Disney har mye annet flott, som Mulan og Snehvit Herkules er råbarsk, Tarzan også Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Du glemte The Lion King. Filmen skal være pensum for småbarna mine, uten tvil. Edit; du hadde visst nevnt filmen. Endret 28. august 2008 av Onyx Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Han glemte ikke den nei, se litt over her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er Prinsen av Egypt virkelig av disney? Prince of Egypt var vel den første animasjons filmen som ble sluppet av Dreamworks hvis jeg ikke husker helt feil. Satt og så på T2 nå og dette er vel noe jeg har tenkt på før, vet ikke om det kan kalles en spoiler men jeg legger hiver på en så er det ingen som kan skyte meg senere. Når de skal "re-programere" chipen som sitter i hodet på Arnold, så sier han at de må nappe ut chipen og nullstille den så vil de fjerne den låsen som gjør at han kunne lære seg nye ting, yes så lang så bra. Her kommer da tankegangen min inn i bildet, John Connor har "fanget" den modellen i fremtiden og omprogrammert chippen sånn at han skal forsvare en yngre utgave av seg selv, igjen så langt så bra. Men når de napper ut chippen for å re-sette denne, sånn at terminatoren skal kunne lære. Vil de da ikke i samme slengen fjerne programmeringen som er blitt lagt inn som gjør den snill? Når de da setter chipen tilbake, ville den ikke da ha gått tilbake til fabrikkmodus og startet å drepe mennesker igjen sånn som den er programert til? Da var det bare sette i extended utgaven av The Patriot og begynne å se på den, blir jo fort ferdig også Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Manx prøv å spørre om det samme på T2-boards, kanskje noen der som har et svar, jeg antar at det er en goof. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Noen som har sett "before devil knows youre dead" her? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jepp, spennende thriller av veteranen Sidney Lumet. Bør absolutt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Land som Spania,Tyskland og Japan er gøyalt og se film på tv`n ja.Så Commando på tysk engang,var litt spesielt. Jeg så Terminator 2 på en tysk TV kanal en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Har sett Rambo 3 på tysk..det var morsomt..de endrer jo stemmene fullstendig også, Rambo hadde sånn grumsete stemme. ICH BIN RAMBO..ikke rart russerne ble redde. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Noen som har sett "before devil knows youre dead" her? Kjør i vei, glimmrende film. Var for min del et lite hakk bedre enn No Contry for Old Men når jeg så de to etter hverandre for ikke så lenge siden. Kan jo også legge til at Marisa Tomei holder seg faen meg bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå