Awesome X Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) De så ikke dumme ut, Jacer. Jeg har vurdert de flere ganger før, men aldri kommet til stykket; vet ikke helt hvorfor. Endret 27. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Lost in Translation, The Royal Tenenbaums og Napoleon Dynamite duger fint etter en slitsom dag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Etter en slitsom dag er Jimmy Carr Live kurant. :] Kan forsåvidt sees her, http://video.google.com/videoplay?docid=6251095150136294647 Endret 27. august 2008 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Enig. Noen link? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg liker svært godt Run Fatboy Run (2007) (100 min) og Fever Pitch (1997) (102 min). Dette har mye med smak å gjøre, riktignok. Likte først-nevnte veldig godt. Dylan Moran er vanvittig morsom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nå er hele dagen over og du har brukt all tiden på å lure på hva du skal se... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hvordan tror egentlig folk den nye amerikanske filmen om Stauffenberg - Valkyrie - med Tom Cruice i hovedrollen vil bli? Ser at det er mange tyskere som skal spille i den, og ser at det både vil være engelsk og tysk språk. Noen som vet hvilket språk som skal dominere? Bare jeg som synes det ødelegger litt dersom en tysk offiser i nazityskland skal snakke engelsk? edit; så traileren, og virka som om filmen var nærmest kun engelskspråklig.. Endret 27. august 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 I og med at jeg kjenner til den virkelige historien filmen er basert på, så er jeg ikke akkurat i ekstase over den, den virker interessant nok, men ikke stort mer. Det er nok ikke en film jeg kommer til å løpe for å se på kinoen. Derimot filmen Defiance (2008) gleder jeg meg ganske mye til, Edward Zwick er bare genial. Det beviste han med Blood Diamond og The Last Samurai. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Defiance så veldig interessang (leif?) ut Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 I og med at jeg kjenner til den virkelige historien filmen er basert på Har du et nærmere forhold til hendelsen enn alle andre som har fulgt med i historietimen ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Defiance så veldig interessang (leif?) ut Interessant Men filmen ser ganske kul ut ja, regner med jeg tar en kikk på den Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Gudfaren tilbake på kino Sikkert postet før, men iallfall herlig.. De skal jeg få med meg =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Noen som kan liste opp filmer som har samme tittel som Maiden-sanger? De jeg kommer på i farta er Heaven Can Wait, They Died With Their Boots On og Phatom of the Opera. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hvordan tror egentlig folk den nye amerikanske filmen om Stauffenberg - Valkyrie - med Tom Cruice i hovedrollen vil bli? Ser at det er mange tyskere som skal spille i den, og ser at det både vil være engelsk og tysk språk. Noen som vet hvilket språk som skal dominere? Bare jeg som synes det ødelegger litt dersom en tysk offiser i nazityskland skal snakke engelsk? edit; så traileren, og virka som om filmen var nærmest kun engelskspråklig.. Synes i utgangspunktet slike skal være på originalspråket, men når tyskerne ikke klarer å lage filmer om temaet (arrester meg hvis jeg tar feil) så får vi bare akseptere en engelskspråklig versjon. Jeg er ikke blant Cruise-haterne, så hvis både han og Singer i toppform så kan Valkyrie alltids bli interessant. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er det bare meg som synes "The Orphanage" virket mer som en thriller enn en grøsser? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Gudfaren tilbake på kino Sikkert postet før, men iallfall herlig.. De skal jeg få med meg =) Sweet. Dumt det ikke er konstantert at det kommer til Norge da. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Spørs om de filmrullene kommer til norge da. EDIT: som sagt ^____^ Endret 28. august 2008 av Badering Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Må si at jeg er utrolig fristet til å svi av penger på Akira Kurosawa samlingene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 haha, jeg tror Michael Madsen, er den mestarbeidende i Hollywood for tiden.. http://www.imdb.com/name/nm0000514/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Han skal sikkert kjøpe seg nytt hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå