Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) For noe tøv, lar vel ikke være å se en film bare fordi en eller anna kritiker sier den ikke er bra nok? Det er jo ikke HAN som skal se filmen. Det er jo du. Lukter saueflokk her. Endret 24. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Edit: er det bare jeg som synes det er teit at Seven går under skrekkfilm? Den er på lista som 71. Stusset litt på den jeg også. Men når den først skal vere med burde den fått en bedre plassering. Den burde ikke være på lista i hele tatt, fordi det er ikke en skrekkfilm. Men jeg skjønner hva du mener; Hadde det vært en Thriller-liste, burde den hatt bedre plassering enn 71. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Svar til deg. To eller tre barn blir skutt av faren sin i The Usual Suspects Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller blir de egentlig det? Endret 24. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Damn, den svidde føler jeg. Teoretisk sett kanskje ikke, men i den oppdiktede historien, ja. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hehe, så barnetelleren er fortsatt på 0? =p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før. Endret 24. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da. Da anbefaler jeg deg å se: Schindler's List Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før. Det er imo ganske teit. Er du først badguy, så _er_ du badguy. Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da. Da anbefaler jeg deg å se: Schindler's List At jeg kunne glemme. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Litt god, gammeldags pwning av kids i den filmen, ja. Folk burde lære mer av Spielberg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Spielberg is the shit. Hans beste film, lett. Altså, er min yndlingsfilm of all time også. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da. Da anbefaler jeg deg å se: Schindler's List Ah, selvfølgelig. En film jeg liker godt, så den burde jeg husket Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før. Hah, ja, det er det dummeste jeg har sett på en god stund. Snakk om å skrive seg ut av en situasjon på en dårlig måte. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da. Pans labyrint Endret 24. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) I Battle Royale er det jo stort sett 14-16 åringer som tar livet av hverandre på diverse måter, da. Ikke amerikansk såklart. Endret 24. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så The Ninth Gate med Johnny Depp, syntes den var nokså god, men en del potensiale som gikk til spille. Men jeg likte selve historien, noen som har noen tips til lignende filmer? Altså mystiske thrillere med gotisk / djeveliske ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Angel Heart (1987) er naturlig å nevne. Kjempefilm! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Enig om Angel Heart ja. Sjekk også ut The Day of the Beast (1995). Endret 24. august 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Klassikeren Rosemary's Baby må jo også nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå