Hopperesque Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har vel ikke manglet på kunstneriske ambisjoner i norsk film, i hvert fall ikke tidligere. Hvor godt filmskaperne har lykkes, er en helt annen sak. Den brysomme mannen fenget mange kritikere. Flere som har etterspurt norsk filmer som tør å utfordre publikum. Endret 18. august 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Den eneste norske filmen jeg har sett som har kommet seg over 7 er Elling, som jeg gav 8. Og som sagt, Sverige hadde Ingmar Bergman, så da er det vel også fullt mulig for en like monumental kunstner å vokse frem i Norge. Ga Villmark 8 tror jeg, veldig bra skrekkfilm. Og at du sier at Sverige har Bergman er helt rett. Sverige er bedre i Norge på både musikk og film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Er Blade II og Blade Trinity i en box til 99,- et godt kjøp? Så det i stad, litt fristende. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Er Blade II og Blade Trinity i en box til 99,- et godt kjøp? Så det i stad, litt fristende. I den for at du da vil ha hele triologien (jeg regner med du har den første), ja. I den forstand at de er severdige filmer, nei. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Woot, har ikke sett den første nei. Trodde kanskje Trinity var den første eller noe. Men så høres Trinity litt ut som en treer og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Er Blade II og Blade Trinity i en box til 99,- et godt kjøp? Så det i stad, litt fristende. Nei. Kjøp heller en boks med alle tre. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Hvordan er den første filmen til Wes Craven The Last House on the Left ? Semi-campy "terrorfilm" (Som noen liker å kalle sjangeren). En skitten og ekkel film, men ikke på en positiv måte. Er lenge siden jeg så den, men husker jeg var skuffet. Grei film for oss med spesielt stor interesse i skrekkfilmer, så er det jo også litt interessant siden det er Craven sin første. Det er ikke en film man trenger å prioritiere. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hva med Reprise, Naboer og til dels Den brysomme mannen (sånn for å ta tre fra tre), til dere skalariderz? Endret 18. august 2008 av Monsieur Hulot Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jøss, der har vi jo tre gode norske filmer. Filmer jeg virkelig likte, lizzom. De når riktignok ikke helt opp til svenske og danske filmer som Den enfaldige mördaren og Pelle erobreren, men allikevel. Norsk film kan også være god. Endret 18. august 2008 av cun Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Trinity er treen, og enern er absolutt best. For det meste er det Stephen Dorff & hans crew sin fortjeneste, som er en gjeng neo-vampyrer som er i opprør mot de gamle klassiske myte-typene. Endret 18. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Syntes Salmer fra kjøkkenet var god også, og ikke bare etter norsk standard. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Er Blade II og Blade Trinity i en box til 99,- et godt kjøp? Så det i stad, litt fristende. Kjøpte den på Lefdal til 20,- inkl. frakt i går... Kostar 79,- no. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Syntes Salmer fra kjøkkenet var god også, og ikke bare etter norsk standard. Salmer fra Kjøkkenet er faktisk favorittfilmen til en av lærerne våre på MK, og han har peiling. Nå trenger ikke peiling å ha noe med saken å gjøre, poenget var bare at han har sett en del film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Fått fingrene i en kopi av The Ox Bow Incident. Ser den er ranket ganske høyt på IMDB. Noen som har sett den her? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Yes. Fabelaktig western, det der. Henry Fonda er storslagen som passiv-aggresiv protagonist. Absolutt en fin film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Om du har sett M og/eller To Kill a Mockingbird og likt de, så vil du nok kose deg med den der også. Selv om den ikke er like sterk. Henry Fonda eier som alltid. Den mest suverene filmen når det kommer til denne typen "samfunnsviten" er og forblir 12 Angry men (også den med Fonda) for min egen del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Av de har jeg faktisk bare sett To kill a mocking bird. edit: Og, ja, jeg likte den. Så da faller nok også denne i smak Endret 18. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Gud bedre, du må få fatt i 12 Angry men. Den er fin å tenke på når man skal prøve å definere mot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Regner med de har den på play så jeg får slenge den med neste gang jeg skal bestille noe hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå