Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp ferdig med The Fifth Element for ørtene gangen, men første gang i HD og du helige jul som den filmen kler HD :dribble:

 

Nå skal Rocky Balboa få seg en runde, skal bli moro å se om den lever opp til forventingene etter å ha hørt veldig mye bra om den. Gikk på en liten smell i går, No Contry for Old Men "skuffet" dessverre litt etter alle lovordene jeg har hørt om filmen. Men jeg sitter med følsen av at den kommer til å gjøre seg MYE bedre når jeg ser den for andre gangen...

Lenke til kommentar

Ah. No Country skuffa ikke her, og jeg visste om alle sekserne. 2007's beste film. Perfection.

 

Så akkurat Braveheart for andre gang. "Alle" misliker jo den, så skulle se om jeg og gjorde det nå, ved en titt. Halvt år siden eller noe jeg så den så. Men Synes den er dritbra jeg. Bortsett fra:

 

 

Slutten, og at han er en "Jesus-figur".

 

 

Men kjempebra film.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Du snakker om Braveheart? Mange jeg kjenner misliker den pga Mel Gibson. Triste greier. Mel er flink. Eller som mamma sier "Eneste mannen som ikke bytter kone hele tia!".

 

Braveheart er for øvrig hennes yndlingsfilm :p

 

Edit: Fra IMDB:

 

Braveheart could quite possibly be one of the worst films ever made. Lets start with the obvious reasons... the acting is so bad it's almost good, but not quite good. The dialogue is laughable, the pace of this movie is horrible and the cinematography makes it look like a spoof.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at "alle" liker den. Selv har jeg aldri helt skjønt hvorfor.

 

Jeg har skjønt hvorfor "alle" liker den. Dens kvaliteter er de kvaliteter folk etterspør, men det er ikke de kvalitet jeg liker eller etterspør.

 

Filmen er uten tvil et svært gjennomført og bra moderne western. Liker man derimot ikke westernfilmer har den ikke særlig mye å tilby.

 

Jeg ga filmen 7 av 10, siden den var så gjennomført. Fra et rent skjønnperspektiv ville jeg gitt den 6.

Lenke til kommentar

Går Braveheart som western?

 

Uansett, før Gibson ble upopulær for jødeuttalelsene sine hørte man aldri noe negativt om hverken han eller Braveheart. Trist at folk lar sånt påvirke. Da Tom Cruise ble scientolog ble han plutselig en dårlig skuespiller også.

 

Og det er alltid noen på imdb som, uansett hvilken film det er, mener den er den verste som har blitt laget noensinne.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...