Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Ja, og jeg likte den sånn halveis, men nok om det, skal se på The Brigdge over the River Kwai nå så snakkes. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 DDL http://www.imdb.com/title/tt0875034/ Eh.. Lenke til kommentar
C-3PO Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Noen andre enn meg som gleder seg til Chuck, som har premiere på mandag? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 [Rec] er deffentlig en av de bedre grøsserne jeg har sett på lenge. Tror jeg ga den 7/10 Har sinnsykt lyst å se den, men jeg vet ikke om noen butikker som har den inne. Fant ikke den i London engang. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5408693/REC/Product.html ...... Om jeg skal bestille på nett blir det i hvertfall innlands. Men hvor er det billigst? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Du krever litt mye.. Filmen er ikke gitt ut i Norge enda. Dessuten vil Play være billigere, siden etter hva jeg har sett lander den på 159,- i norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Ja, og jeg likte den sånn halveis, men nok om det, skal se på The Brigdge over the River Kwai nå så snakkes. God film, men gud hvor skuffet jeg ble da jeg fikk vite at broen i virkeligheten aldri ble sprengt. Den står der faktisk den dag i dag. Endret 16. august 2008 av cinesque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 William Defoe som Antichrist. Er det noen som kan gjøre dem jobben bra så er det han, og med Lars von Trier ved roret så gleder jeg meg- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Rec er bra. Noe av det skumleste jeg har sett. Men fortsatt ikke min yndlings-skrekkfilm though. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Noen som har noe å anbefale av Jim Jarmusch? Kun sett Broken Flowers. Dead Man Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 [Rec] er deffentlig en av de bedre grøsserne jeg har sett på lenge. Tror jeg ga den 7/10 Har sinnsykt lyst å se den, men jeg vet ikke om noen butikker som har den inne. Fant ikke den i London engang. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5408693/REC/Product.html ...... Om jeg skal bestille på nett blir det i hvertfall innlands. Men hvor er det billigst? Du kan ihvertfall forhåndsbestille den her. Er i salg fra 10/09 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 William Defoe som Antichrist.Er det noen som kan gjøre dem jobben bra så er det han, og med Lars von Trier ved roret så gleder jeg meg- Han skal nå faktisk ikke spille Antikrist Men jeg trodde det samme før jeg leste saken, og jeg tenkte akkurat det samme som deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Det snek seg inn en Ikke der ja gitt. Dårlig formulering og overskrift spør du meg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Hvilken av Halloween filmene er best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Nr1 ofcurse. Sett tre fire av de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Bollywood-remake av Pusher? http://www.imdb.com/title/tt1082075/ Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Ja, og jeg likte den sånn halveis, men nok om det, skal se på The Brigdge over the River Kwai nå så snakkes. God film, men gud hvor skuffet jeg ble da jeg fikk vite at broen i virkeligheten aldri ble sprengt. Den står der faktisk den dag i dag. Det verste med filmen er jo strengt talt hvordan Lieutenant-Colonel Philip Tossey fremstilles. Greit nok at Alec Guinness karakter er kanskje mer kompleks og interessant, men hadde de droppet settingen ved akkurat Kwai elven og laget enn rent fiksjonell film fra 2. Verdenskrig uten å feilaktig fremstille historiske hendelser og personer ville prosjektet vært mye mer sympatisk. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Noen som kan anbefale noen gode alien abduction-film som Contact og Fire In The Sky ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 "Independence day"? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Njaa.. ikke helt hva jeg siktet etter, men absolutt en film verd notis. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) The Last Starfighter (1984)? - Edit: Nok en latterlig trailer som viser pretty much hele historien. Ikke at den er så vanskelig å forutse da. Endret 16. august 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå